نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
ذوق‌زدگی ستاره صربستانی از یوونتوسی شدن/ بانوی‌پیر هرگز تسلیم نمی‌شود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دوشان ولاهوویچ مهاجم جدید تیم یوونتوس می‌گوید که به دنبال کمک به این تیم برای رسیدن به تمامی اهدافش است.

باشگاه یوونتوس سرانجام اعلام کرد که دوشان ولاهوویچ را با عقد قراردادی پنج و نیم ساله از فیورنتینا به خدمت گرفته است. یوونتوس به ازای هر فصل ۷ میلیون یورو به این مهاجم صربستانی پرداخت خواهد کرد. فیورنتینا هم ۷۰ میلیون یورو از این انتقال عایدش می‌شود که یوونتوس این مبلغ را در سه سال پرداخت خواهد کرد و در کنار این بندهای پاداشی در قرارداد طرفین گنجانده شده که در صورت تحقق فیورنتینا می‌تواند ۱۰ میلیون دیگر هم نصیبش شود. مدیر برنامه‌های این بازیکن هم بابت این انتقال ۱۱ میلیون یورو حق کمیسیون گرفت.

ولاهوویچ ۲۲ ساله در اولین اظهارنظرش پس از پیوستن به راه‌راه پوشان تورین به سایت رسمی باشگاه یوونتوس گفت: «یوونتوس نشان دهنده غرور، سنت و خانواده است. یووه همیشه تا آخرین لحظه آنجاست و هرگز تسلیم نمی‌شود. تیم همیشه حرف اول را می‌زند، من در اختیار مربی و هم تیمی‌هایم هستم و سعی می‌کنم به بهترین شکل ممکن به آنها کمک کنم. ما همیشه به دنبال کسب موفقیت‌های بیشتر هستیم و می‌خواهیم در آینده پیشرفت کنیم. امروز (اشاره به روز جمعه) تولد من است که واقعاً فوق‌العاده است، یک روز خاص برای من. این یکی از شادترین تولدهایی است که تا به حال تجربه کرده‌ام. می‌خواهم باعث افتخار یوونتوس شوم. ما همیشه برای همه اهداف خواهیم جنگید، همانطور که می گویند، فینو آلا فینه (شعار باشگاه یوونتوس به معنی تا پایان).»

ولاهوویچ که این فصل در ۲۱ بازی سری A ایتالیا ۱۷ گل برای بنفش‌پوشان فلورانس به ثمر رساند، در ادامه فصل پیراهن شماره ۷ یوونتوس را به تن خواهد کرد. او می‌تواند در تاریخ ۶ فوریه (۱۷ بهمن) در بازی با هلاس ورونا در سری A اولین بازی‌اش را برای بیانکونری انجام دهد.

این مهاجم صربستانی که در سال ۲۰۱۸ از پارتیزان بلگراد به فیورنتینا پیوست و تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ هم با این باشگاه قرارداد داشت، در ۱۰۸ بازی برای بنفش‌پوشان فلورانس به میدان رفت و آمار ۴۹ گل‌زده و ۸ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی