نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
اسکوچیچ را نمی‌خواهید همین حالا عوضش کنید/ لطفاً سراغ ونزوئلا نروید/ موفقیت تیم ملی به خاطر بازیکنانش بود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی اسبق تیم ملی گفت: برای صعود به دور دوم جام جهانی در قطر باید از همین حالا به فکر تدارکات مطلوب برای تیم ملی باشیم و گرنه باز هم همان آش است و همان کاسه.

صعود تیم ملی به جام جهانی همچنان سوژه اول بسیاری از محافل فوتبالی و کارشناسان این رشته است. ابراهیم قاسمپور از مربیان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره صعود ایران به جام جهانی و تاثیر این اتفاق خوشحال کننده بر اجتماع، همچنین ماندن یا نماندن اسکوچیچ و تدارکات لازم برای حضور موفق در جام جهانی اظهاراتی را مطرح کرد.

پس از مسجل شدن صعود ایران به جام‌جهانی چه اتفاقاتی را در ایران شاهد بودید؟

واقعا شور و شعف فوق العاده ای در کشور ایجاد شد. دیدیم که مردم به خیابان ریختند و به نوعی برای ساعاتی مشکلات معیشتی شان، ناشی از تورم و وضعیت بد اقتصادی را فراموش کردند. این ثابت می‌کند که فوتبال چه مقوله بزرگی در دنیاست که می‌تواند به سادگی پا روی همه مشکلات بگذارد. جا دارد این صعود را به همه اهالی فوتبال تبریک بگویم و امیدوارم که پس از ۶ دوره صعود به جام جهانی این بار به مرحله دوم راه پیدا کنیم.

بازی ایران و عراق را چطور ارزیابی کردید؟

تیم عراق در ۲۰ دقیقه اول تحت تاثیر شرایط بدش در جدول بی مهابا حمله می‌کرد و برد و باخت برایش اهمیتی نداشت. البته بازیکنان ما هم متاسفانه در روزهای قبل از بازی، در گوششان خوانده بودند که ما با یک مساوی به جام جهانی می‌رویم! به همین خاطر کمی‌دست به عصا بازی می‌کردند ولی کم کم به بازی مسلط شدند و در همان نیمه اول دو بار توپ را به تیر دروازه زدیم و چندین موقعیت را دروازه‌بان عراق از بچه‌ها گرفت. در کل ما از هر نظر به عراق می‌چربیدیم و در نهایت تجربه لژیونرهایمان کمک کرد تا نه تنها احساسی فوتبال بازی نکنیم بلکه با منطق و بر مبنای اصول، به گل برسیم و صعود کنیم.

چه تدبیری برای سه بازی پایانی باید اندیشیده شود؟

باید با قاطعیت و جدیت بیشتر نتایج بهتری بگیریم. دیگر برای من فرقی نمی‌کند که با چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم. بی تفاوت نباشیم. برعکس باید از این فرصت برای مرور کارهای تاکتیکی استفاده کنیم. از طرفی با اینکه معتقدم فاصله خیلی کمی‌بین نفرات اصلی و ذخیره است می‌توان در این حد فاصل فرصتی هم به نفرات ذخیره داد، به شرطی که تیم لطمه نخورد. چون نیمکت نشینان ما اگر از نفرات اصلی برتر نباشند کمتر هم نیستند.

نظرتان درباره اسکوچیچ و حضور ایران با این مربی در جام جهانی چیست؟

من از کسانی بودم که در ابتدا مخالف انتخاب اسکوچیچ بودند و هنوز هم سر حرفم هستم. شاید به عده ای بر بخورد ولی به نظر خودم حرف‌هایم قانع کننده است. من معتقد بودم اگر کی‌روش را برمیداریم باید یک مربی همتراز، با کارنامه موفق مثل او جایش بنشانیم. البته از وقتی اسکوچیچ آمد نتایج خوبی گرفتیم و او هم انرژی‌اش را گذاشت و سهمی‌هم در این موفقیت داشت ولی به نظر من بیشتر این موفقیت و صعود به توانایی‌های بچه‌های تیم ملی برمی‌گردد. به تجربیاتی که آنها داشتند و کمتر اتفاق افتاده که ما چنین لژیونرهایی در تیم ملی داشته باشیم. من همچنان روی حرف قبلی ام هستم.

اسکوچیچ را نمی‌خواهید همین حالا عوضش کنید/ لطفاً سراغ ونزوئلا نروید/ موفقیت تیم ملی به خاطر بازیکنانش بود

اما عزیزی‌خادم در آخرین تمرین پیش از بازی در جمع ملی‌پوشان گفت با همین کادرفنی به جام جهانی می‌رویم.

طبیعی است. اگر غیر از این می‌گفت اشتباه می‌کرد، اما قبل‌تر هم، از این قبیل قول‌ها شنیده ایم. کاری به این حرف‌ها ندارم. من معتقدم اگر قرار است تغییری ایجاد شود همین حالا ایجاد شود تا فرصت و زمان را از دست ندهیم. سوابق نشان داده با تصمیمات عجولانه و فرمالیته ایران تنها زمان را از دست داده است. اگر هم قرار است اسکوچیچ بماند، رسما در نشستی آن را به همه اعلام کنند تا او هم برنامه ریزی درستی داشته باشد. سراغ بازی‌های تدارکاتی بی ارزش با تیم‌هایی مثل لبنان و سوریه نرویم که تنها به دردمان نمی‌خورد بلکه آنها از ما استفاده می‌کنند.

توصیه اصلی و جدی شما به فدراسیون چیست؟

این که بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند از قاره آمریکای جنوبی، اروپا و آفریقا برای تیم ملی در نظر بگیرند. سراغ تیم‌هایی مثل ونزوئلا و از این دست که در دوره قبل برای تیم ملی انتخاب شدند نروند. تیم‌هایی را بیاورند که ما را تحت فشار قرار دهند. نقاط ضعفمان بیرون بزند و نقاط مثبت مان تقویت شود. ما حالا بر تر از آسیاییم ولی هنوز به اروپا نرسیدیم. اگر این برنامه‌ریزی نداشته باشیم باز هم به دور بعد راه نمی‌یابیم و باز هم میرویم بعد از سه بازی اوت می‌شویم و دوباره همان آش است و همان کاسه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    تا اینجا بخاطر داشتن بازیکنان با کیفیت رسیدیم ولی از اینجا ببعد و مقابل تیمهای بزرگ حاضر در تورنمنت جهانی نیاز به دانش فنی و تدارک مناسب داریم ! با اسکوچیچ خودمون رو مضحکه و زنگ تفریح نکنیم
    • حمید علوی CA ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      چرند گویی هم حدی داره. بازیکنان بزرگ ما! قبل از اومدن اسکوچیچ که تقریبن در همون دور رفت مرحله ی مقدماتی حذف شده بودیم، هنوز کوچیک بودن؟!؟! چرند گویی و بذون توجه به واقعیات و عینیات حرف زدن هم حدی داره. جالبه که در طرز تفکر سه نقطه هم مثل اربابتون دالتون فکر میکنین شما نوچه های دالتون الاهلی. اسم خودتونم گذاشتین آنالیزور! خدایش در حد آنالیز تفاوت‌های توپ چهل تیکه و طالبی ساوه هم نیستین. اربابتون دالتون هم ناخن همین اسکوچیچ نمیشه.
    • mohsen IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      فقط توضیح بدهید چرا با کی روش نتوانستیم همین عراق رو ببریم ولی الان سه بار بردیم
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      چرا لنگیها متوهم مافیائی موقعی که اسکوچیچ تازه انتخاب شده بود تخریبش می‌کردند ومیگفتند گلممد باید مربی تیم ملی باشد وآنهمه هجمه وتوهین نسبت به ایشان داشتند حالا دیگه حامی اوشدند اسکوچیچ وقتی که مدافع نیمکت نشین وهافبک مثل کامیابی‌نیا را که ۴بار برای لنگ امسال بازی نکرده می آورند یابازیکنی که مشگل اخلاقی دارد می آورد معلوم است که مربی نون به نرخ روز خوری است فقط می خواهد به هرطریقی از امتیاز سرمربیگری بهترین تیم آسیا یعنی ایران استفاده ببرد با نوکر ی وخوش خدمتی به لنگ پرستان جناب قاسمپور مدافع مستحکم تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸بود چند مرحله دستیار تیم ملی بوده حتما از روی تجربه ودانش می‌گوید ایشان که دیگه محمد خان نوری نیست که اینچنین لنگیهای متوهم جعلپولیس به اوحمله می‌کنند ای کاش هواداران پرسپولیس با منطق وعادلانه به موضوع فکر کنند
    • رضا IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      آقای mohsen عزیز. عراق اونموقع خیلی قوی تر از الان بود. همین سوره را یادتونه. خیلی تیم سر حال و قوی بود. الان خیلی ضعیف شدند.
    • رامتین IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      هرکسی تیم ملی فوتبال ایران وسرمربی آنراتضعیف می‌کنه خائن به مردم وکشوراست... لعنت به خائنین
    • تاجی مدرن US ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      آنالیزور عزیزم از حرفای بعضی ها مثل علوی لنگی که نمیدونم برادران دالتون چکارش کردن ناراحت نشو اینا بوی عقده و حسادت به سرورشان مجیدی خفه شده اند فقط خوشحالی اینا چندتا لایک کثیف مثل خودشونه اونم لایک لنگی در ضمن به این سیب زمینی پشندی گندیده بفرمایید ساوه انارش معروفه نه طالبی مخ پلاستیک و چرا در ضمن سرورشم شد مربی نفت مسجدسلیمان دیگه چرا ناراحتی ولی نتایج بقول خودشبرادران ذالتون ببین و بسوز مخ پلاستیک
    • تاجی اصیل IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      صحبتی راجع به مقایسه مربیانی مثل اسکوچیچ با کی‌روش ندارم ولی منطق میگه مربی که خوب نه، بلکه عالی کار کرده عوض کردنش حماقته اما توقع کار عجیب غریب از تیم ملی ایران با این زیرساختها و این امکانات انتظار خنده داری هست. اسکوچیچ که جای خود ، گواردیولا هم با امکانات و تدارک ضعیف نتیجه نمی گیره، ضمن اینکه جام جهانی شرایط خاص خودش داره. کافیه یه نگاه ساده و مقایسه فرانسه قهرمان جام جهانی۹۸، با فرانسه جام ۲۰۰۲ انجام بدین تا متوجه بشید. اما این حرفهای آماتور گونه از یه فوتبالی و مربی مثل قاسم پور خیلی بعید بود!!
    • وحدت ص IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      سلام برنامه ریزی خوب و حساب شده با بازیهای تدارکاتی درجه یک تنهاترین راه برای رد شدن از ناکامی های قبلی در جام جهانی است. همین سرمربی پر انرژی و کار بلد هست. و ضمن آن در تیم ایران بنوعی بومی شده و به تیم ایران شناختش عالی است. دنبال اسم های بزرگ گشتن همان اشتباه قبلی ویلتموس خواهد بود.اگر دنبال اسم های بزرگ هستین آقای اسکوچیچ را ببرین ثبت احوال یه شناسنامه با اسم مارادونا یا فرگوسن بگیرین خلاص.
  • اااا IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    درود به شرفت
  • امیر اشکانی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    از قدیمم گفتن ببین جاتو بزار پاتو توروخدا از حالا انقدر دور دوم دور دوم جام جهانی نکنید اونم با این لیگ تون شماها واقعا فوتبال بازی کردین چی فکر کردین لابد بقیه تیم های جام جهانی برايه خنده و تفریح میان ما زیر ساخت لازم رو نداریم اگرم موفقیت کسب می‌کنیم از بابت استعداد بازیکنان هست وگرنه لیگ ایران رو ببینید آرزو به دلم مونده یک بار پرس از بالا کنن......
    • حمید علوی CA ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      قاسمپور از شدت حسادت چشماش حتی آمار رو هم نمیبینه. یادگرفته در همون مرحله اول مقدماتی و پر گروهی که کامبوج و هنگ‌کنک بودن تا قبل از اومدن اسکوچیچ، با همین بازیکنا بخت اول حذف بودیم! ۱۳ بازی با اسکوچیچ و فقط یک مساوی و بقیه برد. اونم در مقابل تیم‌هایی که زمان کیروش و ویلموتس بهشون باخته بودیم. اینهمه کوری در اثر حسادت فقط نشانگر وقاحت هست و بس.
  • بهروز نبوی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    آفرین به آقای قاسم پور که بدون ترس واقعیات گفت..اسکوچیچ نمیتونه ایران تو جام جهانی به موفقیت برسونه اونایی که فوتبال با دید علمی نگا میکنند میفهمنن این تیم بخاطر ستاره‌ هاش که می‌بره نه بخاطر تاکتیک اسکوچیچ چون واقعا هیچ استراتژی خاصی از ایران نمی‌بینیم نود درصد ترکیب همان ترکیب تیم کی روش ولی بی نظمی در بازی به وضوح روشنه ولی اینقدر ستاره تو تیم ملی هست که راحت بازی درمیارن
  • چرچیل IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    آقای قاسمپور خودت چه کارنامه ای تو مربیگری داری که داری ازموفق ترین مربی حال حاضر آسیا ایراد میگیری ،چرا چشم دیدن موفقیت دیگران را ندارید،تنها ایراد اسکوچیچ اینکه با دید احترام و بدون ادعای الکی به فوتبال ما نگاه میکنه،کیروش جونت مربیای ایرانی را درحد صفر میدید.
    • ایرانی RU ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
      واقعا آفرین به این تیز بینیت.... که حرف دل منو زدی... دمت گرم... چه زود یادشان رفته که همین بازیکنان به ظاهر با استعداد و تاکتیک پذیر در زمان ویلموتس در آستانه حذف از گروه مقدماتی قرار داشتند و در نهایت با درایت و روانکاوی فوق‌العاده و ايجاد دوستی و یکدلی در تیم ملی. ما را به جام جهانی 2022 قطر رساند... دست مریزاد. اسکوچیچ فرشته نجات بود... بیایید کمی به دور از حسادت واقع بین باشیم و به قول معروف نمک نشناس نباشیم.. مرسی.
  • Amir perspolisi US ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    ببین تورو خدا ببین، وقتیکه تیم ملی گیر کرده بود و در آستانه ی فاجعه بودیم و برا اولین بار امکان داشت از همون دور مقدماتی حذف بشیم و حالا که به شکل حیرت انگیزی اسکوچیچ تیم ملی رو راهی جام جهانی کرده آقایونی که حتی تیمه دسته سوم هم بهشون نمیدن برامون ایراد میگیرن، فقط موندم اون زمانیکه تیم ملی دور اول مقدماتی گیر کرده بود چرا تِز نمیدادین؟؟؟ چرا راه حل جلو پامون نمیزاشتین؟؟؟ حالا که اسکوچیچ تیم ملی رو از تونل وحشت عبور داد اگه دوس داری خودت سرمربی تیم ملی شو و محمد نوری هم دستیارت کن آخه اونم خیلی ناراضی بود از اسکوچیچ، با هم تیمو نه تنها از مرحله گروهی بالا ببرین بلکه میتونین شگفتی ساز جام جهانی بشین و تا جمع ۴ تیم نهایی برین، شما تواناییشو داری
  • حسین مامطیر ۲۴ IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    آقای ابراهیم پور عزیز حرف شما درست بازیکنان سبب صعود تیم ملی به جام جهانی قطر شدند. همین بازیکنان در زمان سرمربی قبلی ویتلموس بودند و تیم ملی مقابل بحرین و عراق باختند فقط مربی عوض شده. تو رو بخدا دست از سر تیم ملی بردارید. تا الان کجا بودید؟ بذار با همین فرمون بریم برای جام جهانی.
  • رضا IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    نظر شخصی ایشان با واقعیت خیلی تفاوت دارد همین بازیکنان با کیفیت بودند که در زمان ویلموتس در آستانه حذف بودند برای تیم ایران همیشه مدیریت مربی خیلی مهمتر ازرسطح بین المللی آن مربی است به نظرم مربیهای داخلی حسادت می‌کنند بالاتر رفتن تیم ما از مرحله اول جامدجهانی کمی بعید است وصد البته فقط با خرج اضافی برای گرفتن مربی پر ادعا هم محقق نخواهد شد بهتر است آن هزینه را برای شرایط تیم و بازیکنان انجام دهند
  • محمد IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    حاج رضایی رابگذاریدسرمربی،جوادخیابانی ورفقایش هم بدنسازوتدارکاتچی و...به امارات می بازیم مشکل حل میشه
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    بالای گود نشستن و حرف مفت زدن ارزشی ندارد.همین بازیکنان را به همین جور مربیان بدهید نهایتش میشوند ویلتموس!حالا که تیم ملی صعود کرد همه شدن فرگوسن.مربیان ایرانی فقط هارت و پورت دارن و بس.وقتی اینها مربی تیم ملی میشن جلوی تیمهای درجه چندم اسیا هم به مشکل میخوریم و عراق و بحرین و عربستان برامون میشن برزیل ! حالا خوبه این مربی بهترین رکورد تاریخ فوتبال کشور را رقم زده والا این اقایون به اسم مربی چه ها که نمیگفتند.
  • استقلالی کم حاشیه IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    **یک مربی همتراز، با کارنامه موفق مثل او جایش بنشانیم.**مثل استاد که تو دور قبل دو بازی باخت دادیم؟؟ **بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند از قاره آمریکای جنوبی، اروپا و آفریقا برای تیم ملی در نظر بگیرند.** ببخشید تحریم اجازه بازی کردن نمیده میتونم یه صفحه آ چار دفاعیات بنویسم ولی ،،،حتی اگه یورگن کلوپ یا چه میدونم باشی بازم یکی هست که ازت ایراد بگیره ... باید بی توجه به خواست جمعی که درصد بیشتری دارن توجه کرد! من برم اخبار آزمون رو ببینم موفق باشی
  • حسین IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    چه خوب است انسان وقتی پیش‌ بینی اش درست از آب درمی‌آید این شجاعت را داشته باشد که آن را بپذیرد و نگوید همچنان روی حرف خودم هستم.
  • حسین IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    درود برابراهیم قاسمپور مرد آبادانی فوتبال ایران البته ایشان تجربه بالایی درتیم ملی وباشگاهی داشته ودارد
  • ناشناس IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    اصلا ذات مربیان داخلی همینه از خودشون بهتر نمی خوان تیم ملی با کدام مربی ایرانی به جام جهانی رفته که اینقدر از خودتون می نازید اینقدر به مربی بیچاره فشار نیارید
  • ح ر IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    اگر به افرادی مثل همین آقا تیم ملی واگذار می شد شک نکنید که در همان دور اول اوت می شدیم و در مقابل همین تیم های سوریه و لبنان و عراق دچار مشکل شده و تحقیر می شدیم اما همه الان برای خود صاحب نظر هستند و اظهار فضل می کنند بعضی کارشناسان خبره و بی طرف و غیر مغرض و بدون داشتن مطامع شخصی مثل آقای امیر حاج رضایی و از این قبیل می تونند مفید باشند اما نباید تحت تاثیر افراد مختلف مسیر تصمیمات ما به سمت اشتباهاتی چون ویلموتس کشانده بشه و آرامش و ثبات تیم ملی فوتبال خدشه دار بشه خبرنگاران و رسانه ها باید عصای تیم ملی باشند نه این که مثل ماجرای مهدی طارمی و کنعانی به حاشیه ها دامن زده و آن رو تضعیف کنند و برای جذب مخاطب به هر حربه ای و ترفندی متوسل بشن و باید با قوانین مناسب اجازه ضربه به تیم ملی رو ندن این تیم تاثیر روحی و روانی ملی داره و ضمن ایجاد درآمد برای کشور و ایجاد اشتغال و روحیه امید در مردم موجب افتخار ملی و اتحاد و همبستگی است سرمربی فعلی تیم ملی بسیار زحمت کشیده و در شرایط بحرانی تیم رو هدایت کرده و انصاف نیست حقوقش که هدایت تیم ملی در جهانی است رو نادیده بگیریم و باید حمایتش کنیم
  • محمدرضا حبیبی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    متاسفم برای این به اصطلاح کارشناسان که حتی توانایی مربیگری تیمهای لیگ دو هم ندارند چطور در مورد اسکوچیچ حسادت میکنند مگه همین بازیکنان زیر نظر ویلموتس به بحرین و عراق نباخت در حال حذف شدن بود و همینطور زیر نظر کیروش تا کی میخواهید چشماتون رو بسته نگهدارید ؟؟؟
  • ایلیا IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    کاملا درست میگن ، واقعا کادر فنی ضعیفه، این بازیکنان اگه بدون مربی با این تیمها بازی کنن شاید بیشتر از اینها گل بزنن ، فقط تجربه ی بازیکنان ما رو با جان جهانی برد
  • سحرخیز GB ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    جناب قاسمپور، ویلموتس هم همین بازیکنان رو داشت و از دید افرادی مثل شما رزومه قوی هم در کارنامه بود دستمزد نجومی هم گرفت ادعایش هم گرفته بود و هنوزم فدراسیون درگیر پرونده همین شخصه.گیرم که اسکوچیچ رزومه ویلموتس رو نداره دستمزدشم که در قبال قرارداد ایشون ظاهرا رقم بسیار ناچیزیه.آدم بی ادعا وبی حاشیه ای هم هست با تیم ملی نتایجی که گرفته تیم ملی با کیروش نگرفته بود.دیگه برای تیم ملی چی کم گذاشته که تو و امثال تو هر روز جهتاظهار وجود برای تیم ملی نسخه جدیدی می پیچید بخدا اگه زبان در کام بگیرید وحرفی نزنید سنگینتر خواهید بود
  • یوسف IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    واقعا مس باید به جای کراگر به این متخصص ها پیامک میداد و می‌گفت خیلی.... طرف تیم داغون ویلموتث را از این رو به اون رو کرده بعد این به اصطلاح مربسا را ببین
  • علیرضا IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    شما چرا چشم دیدن‌موفقیت اسکوچیچ رو ندارین، اون ویلموتس کلاهبردار با اون همه دستمزدو همین بازیکنان چیکار کرد برای تیم . نزدیک بود تیم حذف شود. قبل از اونم شما مربیای داخلی چه موفقیتی کسب کردین اخه، ؟؟؟
  • لنگی بر روی آفتابه IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    زرد نامه خبر ورزشي اسكوچیچ سرمربی تیم ملی خواهد ماند
  • mohsen IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    ببین به کجا رسیدیم که این آقا که سرمرلی گری تیم دو قوز تپه هم بهش نمی دهند هم برای ما شده کارشناس و در مورد انتخاب سرمربی برای تیم ملی دستور می ده اسکوچیچ ۳ بار عراقی رو برد که کی روش همیشه از بردنش عاجز بود و نمی توانست همین برات کافی چرا ویلموتس نتوانست نتیجه لازم رو بگیره
  • سهیل IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    خودم از اول طرفدار اسکوچیچ بودم و مطمئن بودم مارو به جام جهانی میبره اما اگه واقع بین باشیم و فوتبال رو بفهمیم متوجه میشیم که توان اسکوچیچ همینقدره و با ایشون اگه بریم جام جهانی هیچ دستاوردی نخواهیم داشت حتی بازی اینده با کره هم به همه ثابت خواهد کرد تیمی که در کلاس جهانی بازی کنه راحت مارو شکست میده
  • کیوان IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    واقعا موندیم بااین آدماچجوری تواین کشورزندگی میکنیم مرده تیم روبااون وضعیت تحویل کرفت بااین وضعیت بردجام جهانی بعداین متوهم ها چی میگند
  • محمد IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    زمانی که تو مرحله مقدماتی گیر کردیم و به عراقو و بحرین باختیم هم همین بازیکنا بودن چرا از تجاربشون استفاده نکردن ما اینجا حسود زیاد داریم اسکوچیچ بهترینه و امثال تو فقط یه مشت خس و خاشاک
  • اااا DE ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اینکه بازیکنا خودشون هر کدوم به نوعی علت برد بودن شکی درش نیس من همیشه گفتم اصلا از تعویض های بی موقع اسکوچیچ راضی نبودم. ایران تو این جام جهانی هم نمیتونه از مرحله ی گروهی صعود کنه همین که خوب بازی کنه باید پولاتونو بندازین بالا. چون اگر تیم خیلی خوبی بود باید در جام ملتهای آسیا حداقل به فینال میرفت باید با استرالیا ژاپن عربستان رو بتونه ببره
  • علی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    همچین میگن مربی بزرگ و با کارنامه مثل کیروش نمیدونم بخدا کارنامش چیبوده...فقط چنسال کنک مربی بود و ریالم دادن بهش فاتحشو خوند....
  • فرهاد IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اقای قاسمپور مربی فعلی ازکیروش بهتره. همسطح میروش نمیخوایم. دوره کیروش کدام دفعه از عراق وسوریه بردیم
  • پرسپولیس کبیر IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    این مربی محترم و بی ادعا، تمامی پیش بینی این چنین کارشناس هارو نقش بر آب کرد، و اگر باز مثل ماجرای وییرای برزیلی که تیم بحران زده ملی مارو ناپلئونی به جام جهانی برد و ما هم در کمال نمک نشناسی اونو کنار گذاشتیم و جناب طالبی رو جاش گذاشتیم... باعث نهایت سرافکندگی خواهد بود که امیدوارم چنین اتفاقی نیفته... به امید موفقیت تیم ملی فوتبال ایران با همین کادر فنی.... یاعلی
    • حسن پناهی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      با نظر شما تا حدودی موافقم. ولی یادمون هست بازی با استرالیا 90 دقیقه تو فشار کامل بودیم. و لطف خدا و سپس دروازه بانی عابد زاده مارو به جام جهانی برد. نه افکار ویرا.
  • شاهرخ IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    واقعا که دیگه اخلاق همه ی ایرانی ها خفت دوست شده حتما باید یکی مثل کی روش باشه که صب تا شب همه رو تحقیر کنه دست آخرم به زور بره جام جهونی تو همون مرحله گروای حذف بشه جام ملت هام که هیچی بعد یه پول کلفت بکیره بره اصلا این حرف که اعلب ایرانی ها(خفت دوستان) میزنن که ایران به خاطر بازیکناشه که میبره یعنی چی اصلا چه معنی داره اولا اگه مربی بی تاثیره و بازیکنا باید خوب باشن اصلا چرا مربی داسته باشیم بازیکنا که خوبن مربی هم که(اسکوچیچ) چیزی بلد نیست بگه نتیجه هم داریم میگیریم پس چرا دیگه پول مربی بدیم دوما مگه همین بازیکنا رو کی روش هم نداشت پس اون چرا باید ده برابر پول میگرفت و صب تا شب غور میزد و نهایت هنرشم بردنمون به جام جهانی باشه؟ سوما تیم هایی مثل اسپانیاآرژانتین برزیل آلمان و ... اینا همیشه بهترین بازیکنا دراختیارشونه همین اسپانیاجام جهانی۲۰۱۸به خاطراینکه سرمربیش ول کرد رفت رئال کلاازهم پاشیده بودوزودحذف شد مگه شماادعانمیکنی که چون بازیکنای تیم ملی خوبن پس ما داریم خوب نتیجه میگیریم و اسکوچیچ تاثیرخیلی کمی داره پس چرابازیکنای خوب اسپانیابعدازعوض شدن مربی نتونستن نتیجه بگیرن؟ متاسفم..
  • عشق آبی IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    یه جوری میگه مربی با دانش انگار کیروش یا امثال این آقا تیم ایرانو ده بار قهرمان جام جهانی کردن با کیروش هم با اون همه ادعا که همون دوراول حذف شدیم تو جام جهانی چی میگی برای خودت حال خوبه قاسم پور؟اینقدر آدم قدرنشناس وحسود تو میامدی جای اسکوچیچ ببینم ببینم چه گلی میزدی به سرتیم ایران
  • حسود IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    چه گویم که ناگفتنش بهتر است@الان که قاطعانه ترین صعود را کردیم حالا یه مشت حسود میگن به دور بعد صعود نمیکنیم@نکنه دفعات قبل تو فینال بودیم ماها آلزایمر داریم؟اینقدر اتوبوسی دفاع میکردیم ۹۰ دقیقه جون به لب میشدیم اخرشم از باخت حماسه میساختیم در حالی که حتی عربستان بهترین بازی رو میکرد چه اشکال داره ۴بر ۳ یا ۴ بر ۲ یا ۵بر ۳ ببازیم مهم اینه فوتبال بازی کنیم.زنده باد اسکوچیچ .
  • محمدحسین IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    حتما لابد میخواستی تو رو مربی تیم ملی کنن؟ ببینم با ویلموتس و کی‌روش با اون همه تراز بالا با همین بازیکن ها که میگی دلیل اصلی صعود هستن . باختیم . باختیم.باختیم. دیگه از این واضح تر نیستتتتتتت. که شما و بازیکن های سابق تیم ها که لیاقت اسم پیشکسوت رو ندارن از هیچ هوشی هم برخوردار نیستن . اگر مشکل تاکتیک و بی برنامگی . تو بازی ایران عراق . خودرویی خودت از بازی خفن ایران میخ کوب نشدی؟؟!!
  • سلام IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    جسارتا به نظرم به سرمربی ایران حسودی می کنند چون از دید تکبر به او نگاه می کنند
  • مهران IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    ابراهیم قاسم پور دیگه کدوم آدمیه؟کی مربی سابق تیم ملی بوده که ما خبر نداریم؟خبر ورزشی هم چش بازارو کور کرده ادم اورده؟واسه مصاحبه یه سر هم خونه ما بیا
  • کاربر IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    کی روش که بزور مارو برد جام جهانی این همه پول مفت هم از ایران گرفت واقعا متاسفم براتون
  • حمید IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    متاسفانه بعضی‌ها از فوتبال فقط اسم بزرگ مربی را مهم می‌دانند!!! و خیال می‌کنند مربی با اسم بزرگ باشد دیگه کافیه!! فرص کنید بزرگ‌ترین مربی دنیا می‌آمد می‌خواست چه‌کار کنه!؟ چند بازی را می‌تونست ببره!!؟ واقعا متأسفم برای چنین کارشناسانی که از فوتبال فقط به دنبال مربی بزرگ و گرانقیمت هستن... و از برد و باخت چیزی نمی‌فهمند...
  • محمدرضا حبیبی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    مطمئنم تیم ملی با اسکوچیچ میدرخشه و صعود میکنه ولی حتی اگه صعود هم نکنه چیزی از ارزش‌های اسکوچیچ کم نمیشه تا کور شه هر چه دلال حسود تو ایرانه به امید روزی که اسکوچیچ بشه سرمربی تاج ایران چون به عشق تاج به ایران اومده و اینجا مونده البته اگه دلالها بزارن بمونه
  • بینام IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بابا دست از سره این بندخدا بردارید کل ادوار جام جهانی اولین باره بدون اما واگر صعود کردیم همیشه ایدهای بزرگ در افراد بزرگ نیست افراد کوچک ایدهای بزرگتری دارند بزارید باخیال راحت بریم جام جهانی با تعویض مربی فکر نکنید معجزه میشه معجزه العان اسکوچیچ خلق کرد در استانه حذف زود هنگام بودیم که اسکوچیچ اون برامون برعکس کرد شد صعود زود هنگام خاهشن بس کنید حاشیه درست نکنید اگر عوضش کنید اهش تیم میگره چون او بود که که به بچه ها روحیه داد بازیکنا همانهای هستند که در دست کیرش ومربی قبلی بود بس اینقدر نگید تمومش کنید
  • مرتضی مقدم IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    کاش با هرکی مصاحبه میکنین یه چند خط اولش از افتخارات خودش بنویسین مستفیض شیم ...منکه جز ی چندتا دستیاری اونم دستیاریه ادمای معمولی چیزی ازین یادم نمیاد
  • عباس IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    سلام...نمی‌خوام بی احترامی بکنم ولی این آقا حالیش نیست که آخه...از این کارشناس تر نبوددددد؟؟؟؟!!!!!
  • امیرعلی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    کاملا درسته. اینا اگه لیاقت داشتن الان باید واسه بازیای تدارکاتی برنامه ریزی کنن. آخه زشته رنکینگ ۲۱ فیفا بره با چن تا تیم رنک زیر ۱۰۰ بازی کنه و هیچی نشه. حداقل باید تیمی از رنکینگ ۱ تا ۱۰ فیفا انتخاب کنن چون سرگروهمون قطعا یکی از ایناست و اگه نقاط ضعفمون شناسایی شه جام جهانی با ۹ امتیاز بدون شک از گروه صعود میکنیم چون این تیم بسیار آمادست.
  • ایران IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بنظر حرف های قاسم پور اصلا منطقی نیست اگر همه نتایج برای لازکنان است که همین بازیکنان زمان کیروش ، ویلموتس بودند چرا از تیم های عراق و بحرین و... وحشت داشتیم. نقش بازیکنان خوب قابل انکار نیست ولی روانشناسی و بعد روحی و روانی مربی بی تاثیر از بعد فنی نیست بنظر اسکوچیج بهترین مربی برای جام جهانی است چون روحیات و خصوصیات ایرانیها و بازیکنان را بخوبی میشناسه....
  • رضا IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    شاکله این تیم همان تیم کیروش است و مدافعان و مهاجمان و لژیونرها همان تیم کیروش است و در ضمن اسکوچیچ مربی خوبی است ایراد الکی نگیرید دلیل نمی شود که چون استقلالی هستیم الکی ایراد بگیریم
  • علی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    جناب قاسم پورعزیزشماازبزرگان فوتبال ماهستین مایه اعتبار ولی شما باهمه اعتبارکجا مربی گیری میکنید زمان خودتون چکارمردیداصلان دانش شما بقدری هست که انتقاد کنید کی روش که فقط دفاع اتوبوسی تشکیل داده بود فقط دفاع که گل نخوریم اخراون نوع فوتبال که یازده نفردفاع میکردند مربی لازم نداشت
  • سعید IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    زمان کی روش دفاع اتوبوسی بازی ها کسل کننده بود چقدر قدر نشناسید اخه مربی به این موفقی بجای تشکر کردن تونه؟ هرکس از اسکوچیچ ناراضی هست بدون شک خائن هست ارزوی نابودی موفقیت های ایران داره درود بر اسکوچیچ
  • علیرضا IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    دوستان مثلاً درباره تیم ملی صحبت میکنید اما دعوای شما استقلال و پرسپولیسه نه تیم ملی. البته آقای اسکوچیچ و ویلموتس در حد مربیگری تیم ملی اونم برا جام جهانی نیستن و نبودن.
  • علی شریفی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اگه کل سرمربیان کشور رو جم کنند 20%اسکوچیچ نمیشن لطفاً ساکت باشید دروسته بازیکنای خوبی داریم اما یک دست صدا نداره پس نقش اسکوچیچ کاملاً مؤثر بوده وقبول کنید هرکی بجاش بود نتیجه نمیگرفت و اونای که حاشیه دروست میکنند زورشان میاد و به قول اون برادر خائن هستند پس لطفاً به تیم ملی فوتبال کشورمان خیانت نکنید واز حاشیه سازی دست بردارید. هیچی هم نمیفهمید زنده باد اسکوچیچ
  • ماندانا IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    به نظرم اسکوچیچ بهترین مربی تاریخ تیم ملیه یه عده دوس دارن بکوبن خراب کنن چشمم دیدنه تیم ملی پرسپولیس قوی ندارن چشتون کور شه
  • حسبن IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آقای قاسم پور لطفا وجدانت را زیر پا نذار، بنظر من نامردی وحرف مفت زدن هنر نیست بلکه نوعی بی شرافتی هست... مردم خودشون درک وشعور دارند و حرفه‌ای امثال شماها حرف مفت هست پس زور بیخود نزنید و خودتون را ضایع تر از این نکنید... اعتراف به اشتباه شهامت می‌خواهد که امثال شما ندارید..
  • فرهاد IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    باهمین بازبکنان ارزو داشتیم زمان کیروش عراق و سوریه راببیریم به لبنان هم باختیم کیروش چه کرد
  • حسین IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    بااین ادعایت یک موردازموفقیتهایت رابیان بفرمایید.
  • محمود احمدی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    این تیم با اسکوچییچ شگفتی ساز جام جهانی قطر خواهد شد.
  • علی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    خسته نمیشید اینقدر چرند میدید بیرون مگه همین بازیکنان در دور مقدماتی نبودند که در حال حذف شدن بودیم و باید هر ۴ بازی را می بردیم اکر اسکوچیچ نبود از دور مقدماتی حذف میشدیم مگه تیم عراق گربه سیاه ایران نبود که همیشه حتی زمان کی روش بهش باختیم مکه نه اینکه سابقه برد در بحرین را نداشتیم چیه حالا که به لطف اسکوچیچ و مدیریت ایشون رکورد بردهای تیم ملی بالا رفته به خاطر بازیکنان بوده ! نه مربی برو اقای قاسمپور خجالت بکش چرت و پرت نده بیرون
  • حسن US ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    با امکانات نا آید کننده مالی ورزشی باز هم جونشون گرم همین کادر فنی برای ما در جام جهانی به هر نتیجه برسیم عالی است بی جهت پول به دلال ها ندهید بجای آن با تقویت مالی ورزشکاران به آن ها دلگرمی بدهید.
  • سامانی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    من خودم منتقد قاسمپور هستن ولی حرفش حسابیه کسانی که فقط نتیجه‌ها تیم را میبینند از فوتبال چیزس سرشون نمیشه درسته فقط به برد امتیاز میدن نه به بازی خوب . مافقط امتیاز گرفتیم بازی روان نکردیم و همیشه برد خفیف داشتیم .باید برای جام جهانی از نظرات لژیونرهای ایرانی استفاده و از کارشناسان واقعی و بیطرف و نظرات چند مربی خوب ایرانی استفاده و به یک جمع بندی خوب و گزینه خوب رسید حالا یا تقویت کادر فنی و یا تعویض
  • علی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    آقای قاسمپور خواهشا چرت وپرت نگو اسکوچیج باعث این موفقیت بود کیروش یه دلاله دلاره فقط دنبال پول جمع کردنه علم فوتبالی اسکوچیچ به مراتب ازش بیشتره
  • حسین IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    نمیدونم چرا90درصد ما ایرانیا این اخلاق بد رو داریم موفقیت کسیه به زمین وزمان ربط میدیم ولی شکسته کامل به گردن طرف میندازیم خب کی‌روش با کدوم تیم درجه یک تدارک دید اتوبوسی دفاع می‌کرد حتی بردن بحرین وعراق برامون افتخار بود آخه خوش انصافا اسکو چیچ قبل از هیچ بازی بیشتر از سه روز بازیکنی برا تمرین در اختیار نداشت چون کی‌روش خوب پول می‌گرفت مربی خوبی بود حتی ما موقع خرید یه برند رو میریم از هر جا گرونتره می‌خریم فک میکنیم بهتره
  • مممم IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    آقای قاسمپور زمان ویلموتس هم همین بازیکنان رو داشتیم پس چرا داشتیم حذف میشدیم!!!!؟
  • ورزش دوست IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    با این چرندیات و هذیانی کا این آقا گفته،من به عنوان یک فوتبالدوست،و طرفدار تیم ملی، متوجه شدم،که یا مغز این آقایان قاطی کرده،و یا واقعا حسود به تمام معنا و آخر حسادت هست. کسیکه نمیتواند متوجه شود که اسکوچیچ بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران و آسیا و حتی رکورد جهانی را زده،احمقی بیش نیست.و احمق تر و نادان تر کسی هست که میگوید،اسکوچیچ را بردارید.اینها میگویند بخاطر لژیونرها بازی را بردیم، پس مگر کور بودید زمانیکه همین بازیکنها دست ویلموتس بود و ما کاملا حذف شده بودیم.و خدا به داد ما رسید که اسکوچیچ آمد و نجاتمان داد.بدون شک این افراد الان منافعی در تیم ملی ندارند،و بازیکنان مورد نظرشان در تیم نیست که ،اینگونه به اسکوچیچ حمله میکنند.وگرنه یک بچه هفت ساله هم الان فهمیده که اسکوچیچ مربی بزرگی هست.البته،تنها روزنه ای که اینها دارند، این است که با تعریف و تمجید از ملی پوشان،میخواهند بین اسکو و بازیکن تفرقه ایجاد کنند.و یا با تعریف و تمجید از هاشمیان و کریم،بین مربی و سرمربی ،تفرقه ایجاد کنند.ولی کور خوانده اند.میدانیم نیت شما چیه.گذشت زمانیکه سناریوی جام جهانی ۹۸ را طراحی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی