نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
خداداد عزیزی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم گفت: دلیل کولبری مردم کردستان این است که افراد نالایقی مثل خداداد عزیزی به منصب و مقامی می‌رسند.

در ویژه برنامه شبکه سه صداوسیما به مناسبت بازی ایران و عراق، خداداد عزیزی مهمان این برنامه، با اشاره به پرداختن به موضوع گیر کردن مهدی طارمی در برف ترکیه و محدودیت پروازها گفت: «فقط می‌توان از کولبرها کمک گرفت.»

خداداد اما در مصاحبه با خبرورزشی توضیحاتی در این باره داد و مدعی شد خودش روزگاری گچ کار بوده و به سختی روزگار را سپری می‌کرده است و هدفش از آن اظهارات، توهین به قشر زحمتکش جامعه نبود.

در همین رابطه با بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم، ضمن حمله شدیداللحن به خداداد عزیزی، نکته‌های زیر را بیان کرد:

*وقتی این ویدیو را دیدم به‌ شدت متاسف و ناراحت شدم. خداداد عزیزی یک انسان بی ریشه است دلیل نمی‌شود چون بازیکن است منکر بی ریشه بودن او شویم! خداداد عزیزی یک اسطوره پوشالی است درستش این است که تمامی مردم مناطق کردنشین و کولبران بر روی دوش او سوار شوند! با اظهارات چنین انسانی شان و منزلت کولبران شریف از بین نمی‌رود. این فرد با توهین به کولبران شان خودش را زیر سوال برده نه شان انسان‌هایی که با «شرافت» دنبال روزی حلال هستند.

حمله بی سابقه نماینده مجلس به خداداد عزیزی/ بی‌ریشه هستی و باید از کولبران عذرخواهی کنی!/ با پول همین مردم به این جایگاه رسیدی

*بنده به‌عنوان نماینده مردم شریف استان کردستان می‌گویم که هم خداداد عزیزی و هم صداوسیما باید به دلیل توهینی که به کولبران و مردم شریف کردستان کردند، عذرخواهی کنند. کولبری زاییده بیکاری و فقر در مناطق کردستان است.

*دلیل کولبری مردم کردستان این است که افراد نالایقی مثل خداداد عزیزی به منصب و مقامی می‌رسند که همین امر باعث شده امروز فرصت‌های شغلی در کردستان از بین برود و مردم ما مجبور به کولبری شوند. به نظر بنده شان جوانان کردستان بسیار از خداداد عزیزی و امثالهم بالاتر است کسی نمی‌تواند این شان و منزلت را با مسخره کردن از بین ببرد. امثال خداداد عزیزی با پول همین مردم به این جایگاه رسیدند. خداداد عزیزی برای همین توهین‌هایی که به کولبرها کرده چندین میلیارد پول گرفته است!

*قطعا این قضیه را پیگیری خواهیم کرد. بنده و تمامی نمایندگان کردنشین یک تذکر و اعتراض جدی نسبت به توهین این فرد به رئیس صداوسیما ابلاغ می‌کنیم. امیدواریم دیگر شاهد چنین توهین و بی حرمتی‌هایی نباشیم گرچه ما بارها شاهد چنین توهین‌هایی به کردها و کولبرها بوده‌ایم. از رئیس صداوسیما درخواست می‌کنم که از کولبران دلجویی کرده و عذرخواهی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • عشق فقط کردستان FR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    با یه گلی که به استرالیا زد اون هم با پاس گل دیدنی علی دایی که در اصل دروازه خالی و تک به تک رو باز کرد 22 ساله داره نون همون یه گلش رو می خوره. بسیار بی ادب و بی تربیت هم تشریف داره مخصوصا کسانی که باهاش برخورد دارن می دونن که چقدر روش زیاده
    • رضا IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      این نماینده حداقلی میخواسته از آب گل آلود ماهی بگیره و رای جمع کنه خداداد طبع شوخی ذاتی داره
    • بهزاد ایمن IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      برادر چرا قضیه و فرقهای میکنید کردای ایران منت شون رو سر همه ایرانه چون تو جنگ خودشون ومردونگیشون ثابت شده ومن راحت میگم خاک پای همشون اما عزیزی از کردها اسم نبرد و اصلا قصد توهین نداشت البته این نماینده صرفا برای خود شیرینی از نقطه ضعف خداداد واشتباه استفاده کرده کولبری همه جا هست دلیلش بی عرضگی امثال همین اقا ست شما به لحن صحبت این بشر دقت کنی میبینی توهین واقعی رو این آقا کرده کلمه بی ریشه مشخص کننده سطح ادبیات این اقا ست وگرنه سالهاست خداداد در حال دلقک باز یه و اصلا خودش به نوعی مطلق به قومیت مشخص یه اگر اگاهانه به قضیه نگاه کنیم مشخصه که هدف این نماینده چیه
    • یه کولبر IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      نماینده مجلس باید برای کولبرانی که تحصیلات دانشگاهی دارن اشتغال ایجاد کنه، نه اینکه تو فضای مجازی یقه گیری کنه ، امثال خداداد دل من کولبر رو بیشتر شاد کردن تا امثال نماینده ها
    • علی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      توی نماینده و خداداد هر جفتتون بی ریشه این که باید جوانان رشید و تحصیل کرده (کرد) ما کولبری کنن و بشن منشاء موج سواری و بی ادبی شما دو نفر
    • سیاوش IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      جهت روشن شدن ذهن عشق فقط کردستان تمام دنیا قهرمان های صدبار کوچکتر از خداداد رو ستایش میکنن قهرمان یعنی کسی که کاری رو انجام میده و افتخار آفرینی میکنه که بقیه نمیتونن انجام بدن اگر قصدت حمایت از کولبره به قهرمان وطنت ک با همون یه گل باعث شد غم خیلیا حتی برای چند لحظه از یاد بره نباید به خداداد توهین کنی بلکه باید تشکر هم کنی که یادت انداخت جایی بیایی و اظهار درد کنی از کولبری هموطنانمان و بلعکس باید از نماینده ی نون ب نرخ روز خور گلایه کنی که ای نماینده ی شکم سیر و مفت بر مگر توی بی ریشه حقوق از مردم همتن سرزمین نمیگیری مگه خانه و کاشانه از سبیل محرومیت بانه و سقز نداری بجای عربده ی بی غیرتی میرفتی درب خانه چندتا کولبر و خداداد رو صدا میکردی تا ببینی چندتا آدم باغیرت صقه سر اسم خدادداد و با ندای خداداد به کمک می آمد اما جناب نمایده شما و امثال شما 40ساله با نفاق و دروغ فقط بذر بی ادبی و ویرانی در این مللکت پاشیدید باشد که چنان ریشه تان خشک شو که نه اسم از شما بماند و نه آثاری آمــــــــــــــــــــــــــــین
  • عشق فقط کردستان FR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    شخصیت از سر و روی خداداد می باره
  • تاج IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بی ریشه تویی که بجای پرداختن به امور کوله بران عزیز و مهیا ساختن زمینه ی اشتغال این عزیزان سوار بر موجی شدی که خودنمایی کنی!! دیدی روغنی ریخته شده و خواستی نذر امام زاده کنی و عملکرد ضعیف خودتو پشت این موضوع قایم کنی...
    • سعید IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      دقیقا فقط پول مفت میگیرن تو مجلس نشستن وتا همچین چیزی میشه سریع میخان واسه یه قشری شیرین کنن خودشون رو مردم ما هم ک ساده
    • محمدرضا IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      دمت گرم اقای تاج واقعا حرف درستی زدی امثال اینجورنمایندهاهیچ کاری برای مردم نکردن ودنبال میگردن تاازفرصتی میگردن تاموج سواری کنن میرن مجلس چهاتاسروصدامیکنن حقوقهای نجومی میگیرن واصلا هم بفکرمردم نیستن
    • محمدرضا IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      اقای نماینده شمانمیخواده گلو پاره کنید شمابرای همین کولبرهای زحمت کش ومظلوم چکارکردی.دوبرادریم کولبرروستایی هستیم وهمین اقا نماینده شهرماست مسئولین مافقط خوب بلدن حرف بزنن وقتی میپرسی به حرفی زدی عمل کردی میگن آره هرروزصبح به وعدم عمل میکنم وچهارتادودمیگیرم ومشکلات برطرف میشه اینوازیک نماینده شنیدم که درجواب سوال من وبرادرم این حرف روزد مردم مابجای اینکه ازنمایندشون مطالبه بخوان به راحتی گول میخورن وسوارموجی میشن که هیچ دردی ازشون دوا نمیکنه
  • محمدجوادالوندی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    متاسفانه دچار اعتماد بنفس کاذبی شدن! بی سواد هم هستند..حیف به اون همه محبتی که مردم بابت اون یه گل که زدی بهت داشتن وبا حماقت و نان به نرخ روز خوردن خیلی زود از دست دادی
    • رضا IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      اشاره خداداد در این اظهار نظر به شرایط سخت عبور و کارکردن کولبران هست که در برف و بوران هم مجبورند از راهها عبور کنند وگرنه همه میدانیم که برای رد کردن یک نفر از مرز اصلا آن شخص را کول نمیکنن
  • رضا IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اقای نماینده محترم شما که دائما درباره شان صحبت میکنید ، ایا شان مردم ایران پرداختن دلاری به این خودروهای بیکیفیت است ؟ ایا شان این ملت برای خریدن مرغ و تخم مرغ در صف های طولانی است ؟ ایا شان مردم این تورم افسار گسیخته است ؟ ایا شان این مردم جرات نداشتن به امر ازدواج و تشکیل خانواده است ؟ ایا شان معلمان و کارگران زحمت کش باید حد اقل پرداخت حقوق را داشته باشند ؟ ............. اقای نماینده مجلس عاملین این وضع موجود چه کسانی هستند ؟ و جنابعالی بعنوان نماینده محترم مردم کردستان و ملت ایران یک بیلان عملکردت را اعلام کن تا مردم عزیز بفهمند که چه کسی از مال بیت المال درست استفاده میکند و به منصبی میرسد . هیچ وقت جزیره ای فکر نکن . کوله بران عزیزان مان هستند ایا اقای نماینده ایا تا به حال ،فکری به حال ان عزیز کولبر کردی ؟؟؟؟؟؟ حال فقط شعار شعار و باز هم شعار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • ارین IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      این همه نوشتی بگو‌ چه ربطی به مطلب داشت؟؟
  • مهدی حدادی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اخه مرد ناحسابی با اینکه کلا از خداداد خوشم نمیاد چرا فرار رو به جلو میکنی افراد نالایق خود شما هستید که خون امثال منه کارگرا میمکید تو خودت از همه بدتری داری از چی فرار میکنی
  • بی نشان IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بی ریشه خودتی مردک خداداد توهین نکرد گفت منم خودم از این زحمات زیاد کشیدم مگه حرف بدی زد که به تیریک قبای جنابعالی برخورد ضمنا شما نماینده های این ادوار خیلی کستاخ و پر رو شدین یادتون باشه ما بادادن بچه هامون شماها رو به این پست و مقام رسوندیم حالا بلبل شدی
  • حمید کلباسی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    هر که بیش گشته سیم و زرش ؛ زر نباریده از آسمان به سرش . از کجا جمع کرده ثروت و مال؟ یا خودش دزد بوده یا پدرش!
    • احمد IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      خداداد از فوتبال پول درآورده. دزدی نکرده. این شعر در مورد نماینده ها بیشتر صدق می کند
  • 4188878551 IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خداداد عزیزی یک موی از جوانان رشید کرد که جهت روزی هلال ونان خانواده تلاش میکنند نمی ارزد
  • آفتابکار IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    متاسفانه در کشور ما عادت به بزرگ کردن آدمهای حقیر و خرد داریم و تا حرفی زده میشود از فوتبالیستها به عنوان اسطوره یاد میشود. جای تاسف است. اسطوره های این مملکت پدران و مادرانی هستند که با دستهای تنگ و مرارت فرزندان خود را برای خدمت به جامعه تربیت میکنند نه انسانهای مرفه‌ و بی دردی که آقای دوربین شده اند و حرف مفت میزنند. اسطوره‌های این مملکت شهدا هستند که غیرت و شرف را به ما آموختند. متاسفم برای جامعه بی اخلاق فوتبالیستها و امثال خداد عزیزی.
    • ابرام IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      کمی منطقی فکر کنید . کرد عزیز برگرد به زمانیکه این نماینده ای آورد. تا الان چکاری برای کابران کرده ؟ اصلا شما میدونی درآمد ماهیانه چقدر میگیره اونم فقط از مجلس بقیه پولها به کنار .
  • علی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    چیزی گفت و اشتباهی کرد، اینقدر شلوغش نکن. مگه مجلس در همی طرح رتبه بندی کم با روان معلمان و خانواده هایشان بازی کرد.
  • جانباز 70 درصد IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    این درد را به کجا برم که هموطن عزیزم با داشتن مدارک دانشگاهی کولبری می کند و آن جوان رعنای کرد کشورم که لایق بالاترین منصبهاست می بایست در کوره راه های برفی خطرناک باری سنگین بر دوش بکشد که سود بیشترش را دلالها می برنند . غیرت کرد مثل زدنی است از خیلی قرنها پیش تاکنون عزت کرد با این حرفها خدشه دار نخواهد شد خاک پای کرد عزیز هستم من تهرانی ام اما قلب و جانم با کرد هست
  • ALIEEZA IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    کم کاری شماها در مجلس که باعث شده مردم به اینجور کارها روی بیارن،زباله گردی مردم هم به خاطر حرف های خداداده!؟ چرا کار اصلیتون در مجلس را درست انجام نمیدین که دیگه شاهده کولبری و اینجور کارها نباشیم؟؟؟
  • علی US ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    نماینده سقز خوب گفته صدا سیما دنبال اقلیت و اکثریت دیده شدن مردمان ایران است عزیزی غلط کرده توهین کرده ولی افسوس تنبیه نمیشود و نخواهد شد چون شاید به اندکی که به قول نماینده سقز به پست ومقام رسیده اند خوش آید
  • محمد IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    حالا شما کوتاه بیا اقای عزیزی از این اب وخاک است و شما دراین مجلس چکار برای کولبران عزیز انجام دادی تو باید سرافکنده باشی که قول خدمت دادی و حالا ساکت نشسته ای اون بالا
  • داور فدراسیون صدا سیما بابا مسعود پولیس پوکر فساد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    دقیقا باید هزار بار عذرخواهی کند تازه یک بار هم نگفت هی تکرار میکرد
  • یکی از همه IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    حالا مثلا خود این به اصطلاح نماینده خیلی ریشه داره!اصلا اینی که مردم شهرت کولبر شدن مسئولش یه بی ریشه مثل توئه. چطور وقتی مردمت کولبری میکنند تو بدت نمیاد و خفقان گرفته ای !اما وقتی یکی اونم بدون نیت بدی اسم کولبر رو بکاربرده رگ گردن باد میکنی!واقعا رکورد بیشرفی و بیغیرتی را جابجا کردی .البته کسی از بی ریشه هایی مثل تو انتظاری بیش از این ندارد.خداداد عزیزی در قلب مردم ایران است و با مزخرفات چون تویی محبوبتر میشود چون مردم واقعی ایران خوب شما تازه بدوران رسیده های عقده ای را میشناسند.
    • مشتق الشهداء IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      احسنت. جزاک الله خیرآ
  • محمد IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خداداد یه حرفی توتلوزیون زد تافهمیدچی گفته گفت من خودمم کولبربودم
  • پرسپولیس IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بنظر بنده آقای خداداد عزیزی(غزال تیزپا) منظورش توهین به این قشر زحمتکش کشورمان نبوده است و این نماینده محترم نباید زود در مورد ایشان قضاوت کند و ایشان را با الفاظ رکیک مورد حمله قرار دهد.
  • شریف IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    این آدم بی نهایت لوس وبی تربیت است طرز نشیتن اینو در یک برنامه که ملیونها بیننده دارد دقت کنید خیلی بی ظرفیت است
  • علی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اولا که اقای نماینده مجلس من به جای خداداد بودم از شما به دلیل توهین به دلیل کلمه بی ریشه شکایت میکردم دوما خداداد مسئول در کشور نیست علت فقر هم اگر بخواد کسی باشه توی مسئول هستی که وظیفه ات ایجاد اشتغال بوده سوما پولی که خداداد گرفته برای کسب افتخار برای ایران بوده برای بالا بردن پرچم ایران بوده پولی که امثال تو میگیرید از کجاست ایا از جیب مردم نیست و چه خدمتی کردی در قبالش به این مردم اگر چه که اکثر پولی که بازیکنان میگیرن از باشگاهشون میگیرن و خصوصی هست ثالثا ایا پولی که خلاف قوانین کشور به دست میاد حلال هست پس کدوم پول حرام هست حتما فقط از دیوار مردم بالا رفتن حرام هست چقدر با ورود کالای قاچاق کارگر ایرانی بیکار میشود برای همین کولبران هم کار هست مانند بقیه مردم که کار میکنند اما اونا پول زیاد میخوان چون اون فردی که به کولبران پول میده چون کالای قاچاق هست سود زیادی ازش میبره و پول بیشتری نسبت به یک کارگر معمولی بهشون میده کاش حداقل تمام پول به جیب اون کولبر میرفت خامسا خداداد توهینی بهشون نکرد گفت طارمی روی کول اونا بیاد اگر به این کولبران بگویید یک انسان رو ببر ایا نمیبرن
  • رضا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    جناب نماينده بسيار متاسفم برات كه اينچنين بي مهابا به يك انسان حمله ميكني اقاي نماينده آقاي عزيزي در اين مملكت چه منصب ومقامي دارد كه دليل كولبر بودن مردم شريف كردستان شده اگر هم كسي نالايق وبي عرضه بوده شماييد كه نماينده انجاييد وصاحب مقام ومنصب
  • علی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    تا مرد سخن نگفته باشد عیب هنرش نهفته باشد . ای کاش خداداد هم مانند سایر بزرگان هنر و ورزش بویژه فوتبال کشورمان همچون علی کریمی علی دایی فرها مجیدی مهدوی کیا زنده یادان ناصر حجازی مهرداد میناوند فقط ورزشی و فوتبالی زندگی کنند که در دل ملت ایران ماندگار بمانند .
  • محمد بوشهر IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    درود بر نماینده محترم کردستان . توهین به اقشار زحمت کش جامعه در رسانه ملی تاسف اور است .
  • مجهول الهویه LU ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    شما اگر نماینده بودی مردمت به کولبری نمیفتادن. اینقدر حرف نزن یه برج حقوقت رو بده به یکی، نه دو تا، اصلا سه تا کولبر. لازم نکرده از آب گل الود ماهی بگیری اصلا معنی توهینو نمیدونید شما و بقیه هوچی ها.
  • مسعود کامنت IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    ای کاش در پیگیری حق معیشت مردم هم اینقدر مصمم می بودند و وزیران نالایق را بازخواست می کردند و عملکردشون رو زیر ذره بین می بردند. اونجوری کولبرها هم خوشحال تر می شدند تا صرفا تو دهنی زدن به یه فوتبالیست که البته اشتباه کرد چنین حرفیو زد.
  • جواد IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    سلام خداداداشتباه کردحرفی ازروی مزاح زد ولی بدبختی مردم که تقصیراون نیست تقصیر همون نماینده های بی عرضه مجلس که وجودحرف زدن جلوی سران نظام ندارن وفقط برای کارهای پوپولیستی ازاین حرفها میزنن
    • حمید IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      آفرین.واقعا بهترین حرف رو شما زدید و متاسفانه یکعده خون مردم رو میمکند و کاری نمیکنند ولی چون احتیاج به رای مردم دارند با کوچکترین موضوع سریع سو استفاده کرده و دنبال رای در آینده هستند! هرچند خداداد ادعایی نداره ولی ریشه در دل مردم داره.
  • ناشنوا IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    قطعا هیچگونه هتاکی به تمام اقوام ایرانی قابل توجیه نیست چ خداداد عزیزی باشد چ شخص اول این مملکت تمام اقوام ایرانی از هر دین ومذهبی که باشند شان ومنزلت دارند ونباید با حرفهای نسنجیده وشوخی های نابجا منزلت آنان را زیر سوال ببریم آذربایجان بندر عباس سرخس وخوزستان سیستان بلوچستان وکردستان فلات مرکزی اصفهان کاشان نواره های سرسبز گیلان ومازندارن وسواحل بوشهر و کویرهای کرمان هرکدام سهم بسیاری در تاریخ این سرزمین دارند بجاست که کمی دباره گفته خود تامل بکنیم😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞
  • تاج CA ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    شماها بی ریشه هستین ‌ باید خجالت بکشین که نماینده این مردم‌هستین و باعث این شرایط. دیگه راه دیگه ای برای فرار از مسئولیت پیدا نکردین به خداداد گیر دادین.
  • مرادپور IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خداداد عزیزی خودشو گم کرده خیلی بهش رو دادن و هر جور بخواد تو برنامه ها صحبت میکنه
  • فرشید IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    منتظر پاسخ کوبنده خداداد به اراجیف پوپولیستی این نماینده بی ریشه هستیم چه کسانی زمام مملکت را به دست گرفتند آقای به اصطلاح نماینده؟ امثال آدم هایی که مثل شما با زد و بند و رانت و خرج پولهای کثیف به پست و مقام می رسند یا خدادادی که هیچ منصب و مقامی نداره من در مقام دفاع از خداداد این متن رو ننوشتم و خودم استنباط توهین نمیکنم از حرفاش خداداد خودش خوب میتونه جواب این افرادو بده بلکه این متن در پاسخ به افرادی هستش که خودشون باعث و بانی وضع موجود هستند و مصداق مثل کی بود کی بود من نبودم میخواهند افکار مردم رو منحرف کنند
  • ناشناس IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    البته کولبری زاییده مدیران نالایقی مث شماست جناب نماینده فرافکنی نکنید
  • نقش جهان IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    شهرها زیادی رفتم بدون تردیدمردم کردستان از بهترینهای ایران هستند وقتی بریدمتوجه میشیدچیمیگم این آقابراخوشمزگی پدیده شدن هرچی ازدهنش درمیادمیگه
  • ali IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    با سلام ...خدمت مردم عزيز كشورم علي الخصوص قشر مرز نشين ....آقاي نمايند مجلسي كه رگ گردنت زده بالا واسه قشر زحمت كش ...خدمتت عرض كنم شما كه نماينده اين شهر هستيد چه خدمتي براي اين بندگان خدا انجام دادي ...مشتي اگه غيرت داري يه كاري كن تا مردم اون منطقه تو گرما و سرما كوله بري نكنند...آدم بي عرضه
  • شهرام IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اسطوره بی‌ریشه نیست گدای تازه به دوران رسیده معتبره شده بی شرف است
  • رضا IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    سلام. خواهش می‌کنم آقای نماینده بفرمایند ایشان برای کاربران چه کرده‌اند؟
  • آسمان پاک و زیبا IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اتفاقا آقای عزیزی انسان بسیار شریف و با ریشه ایست... تویی که نماینده ی مجلس شدی با رای مردم ،چیکار کردی برای همشهریات غیر اینکه داری از حقوق بالا و رانت و تسهیلات استفاده میکنی و الان هم راه افتادی عقده های درونیتو سر اسطوره ی مملکت خالی میکنی... آقای عزیزی از مردم و برای مردم ایران است جای ایشون تو قلب مردم ایران است نانی هم که میخورد نان بازویش است و بسیار حلال تر از پولی که توی بی ادب یاوه گویی که نشستی توی مجلس چرت میزنی و هیچ کاری برای مردم انجام نمیدی و با جو راه انداختن علیه اسطوره ی حماسه ملورن میخوای بگی خیلی مردم شریف کولبر رو دوست داری....اگه راست میگی حقوق یک ماهت رو هدیه میکردی...حاضری از پولت بگذری؟
  • داشی گله IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آقای نماینده ، شما لطفا خفه شو ، شما اگر نظر ندی هیچ کس نمگیه لالی ، نون به نرخ روز خوری در ریشه و بی اصالتی تو است ، اگر کمی به فرهنگ گفتاری خداداد عزیزی آشنایی داشتی ، متوجه طنز در گفتارش بودی ، امثال شماها با توهین به یکی مثل ایشون خودتون را در متن قرار می دهید ، خدا وکیلی چند نفر از شما ها اسم این گولی گولی را حالا شنیده بودید .
  • مجید IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خداداد توهین به کولبرها کرده و باید معذرت خواهی کنه درست.... ولی تو مسئول و با ریشه چرا کاری انجام نمی دی.؟؟؟...این اگه میخواد که ثابت کنی به خاطر همین شعار قشنگ حقوق نمیگری و کاری انجام دادهی یه گزارش کاربده که اجرایی شده....فقط حرفففففففففف.
  • امیرعلی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    شما جناب نماینده چه کاری واسه مردم شریف کردنشین کردی... شما چطور نماینده مردم شریف کردستان شدی..!!؟ حالا کولبران برای شما عزیز شدن خیلی همت و مردانگی داری کاری کنید تو این سرمای استخوان سوز کولبری نباشه یا اگر مردم عزیز کرد مجبور به کولبری هستن حداقل با تیر زمین گیر نشن برو جناب نماینده به جای دور خالی برداشتن به فکر مردمت باش با حرف به کسی مدال نمیدن گوش این مردم از این حرفها پره
  • مهدی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آقای نماینده ، کولبری هموطنان عزیز برای امرار معاش ،بدلیل وجود نماینده های ناکارآمد و دولتمردان و مدیران نالایق هست.
  • ولی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آدم بی لایق تویی اگه عرضه داشتی برای کولبرا کار پیدا میکردی که نرن کولبری نکنند تو درای در مجلس حق و حقوق اونها را می خورلی و هیچ غلطی نمیکنی عزیزی افتخار فوتبال ایران هست. منظور اون توهین به کولبرا نبود ما هممون به نوعی داریم کولبری می دیم به شما ها سردامداران بی عرضه.
  • ... IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    افراد نالایق و بی ریشه مثل خداداد!!؟؟ باشه جناب نماینده. دور بعدی هم رای آوردی. دیگه!؟ راه موج سواری قومیتی رو امثال شما احمقها که معلوم نیست نماینده کدام مردمید رو خوب بلدید. فرهیخته و دردمند نیستی که سوار موج میشی تا بار دیگه دوتا چلوکباب کمتر بدی و از این مدل اتفاقها خرج کنی که رای بیاری. انسان باشی و فهمیده و با شرف و جدان واقعی، خداداد رو میکشی کنار میگی این چی بود گفتی. اما بعضی از شماها (و فقط بعضیاتون) بی وجدان تر و بی شرف تر از این حرفهایید.
  • مهدی IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    تند نرو آقایی که ریشه هات از اونور کره زمین زده بیرون اون بنده خدا کجا توهین کرده به کولبران منظوری نداشت که تو کاسه داغتر از آش شدی
  • ایرانی IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بی ریشه شما ونمایندگان ۲۰درصدی ترک هستید که هرموضوعی رابزرگ میکنید اون بازحمت خودش خداداد شده شماچی که باپول وپارتی وفساد وچاپلوسی مقام گرفید همون بی ریشه راهمه قبول دارند ولب امثال شماراگر پست ومقام نداشته باشی فقط باید به گاری بست
    • iman IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      جناب عقده ای این موضوع چه ربطی به نمایندگان ترک داره !!!
  • یوسف IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    دلیل کولبری مردم کردستان این است که افراد نالایقی مثل خداداد عزیزی به منصب و مقامی می‌رسند......اینو نماینده مجلس به خداد گفته....ظاهرا خداداد مسئول تصویب قوانین در مجلسه و مسئول وضع فعلی ....این دیگه اخرش بود...
  • باب IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    احمق تو باید نزاری این مشکلات پیش بیاد،حداقل خداداد مردم رو شاد کرده،تو وفت خور برو بیکاری رو از بین ببر اگر خیلی بهت فشار اومده
  • ناشناس IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آقای نماینده خودت چی کار کردی؟ مقصر شمایی فقط
  • مردم IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    چه حرفا ...تو به عنوان نماینده وظیفتو انجام بده این چرندیات چیه ..توجایگاه خودت به کارت برس فقط بردیم حرف بزنین و مردم رو به جون هم بندازین ..واقعا بیکاریااقای نماینده
  • sepehr IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    واقعا خوب جوابشو داد دمش گرم
  • امیر IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    کولبران عنوان به اصطلاح محترمانه قاچاقچی هاست و هر کالایی چه جزء چه کل بدون عبور از مبادی رسمی و گمرک وارد شود قاچاق محسوب میشود خداداد عزیزی هزاران بار شرف دارد به آن نماینده ای که با عنوان کولبری به دفاع از قاچاقچی می پردازد
  • بنده خدا IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    نماینده مجلس شما اگر خیلی دلت برای کولبران میسوزه فکری بحال معیشت شون کنیدتا ایطورزندگی نکنند. چه کسی به شمااین اجازه روداده که بیکی از اسطوره های مردم توهین کنی بروببین معنی این حرفت یعنی چه درشان یک نماینده نیست که حرچی دلش خواست بگه.
  • بب IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اتفاقااین نماینده خودش بی ریشه و احمق هستند چون معنی حرف خداداد را نفهمیده منظور خداداد این بود که این مشکل بدست یک کوله بر زودتر انجام میشه تا مسئولین احمقی مثل همین نماینده بی شعور
  • م خ IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خداداد باید از این نماینده هتاک شکایت کند بی ادبی هم حدی داره حیف کردها که تو نماینده اینها هستی کولبری که شغل نیست تو اینهمه خودتو جر میدی نالایقی شما باعث این شغل شده نه خداداد
  • محسن IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    حرف خداداد زشت بود اما نماینده هم درست میگه امثال همین نماینده مجلس در راس کار هستند که مرز نشین کولبری می کنه. مجلسی ها حتی تو انتخاب دولتمردان نفوذ دارند. پس امثال همین نماینده بی عرضه و منفعت طلب بودند که کولبری هم هست.
  • بی هویت IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اخه این بی شخصیت بار اولش نیست چند سال پیش هم در برنامه ای در یکی از جزایر خلیج فارس که فردی از طرف سازمان میراث فرهنگی داشت توضیحاتی راجع تاریخچه ان مکان می داد همین شخص با کمال وقاحت اطلاعات اون فرد رو زیر سوال برد و خوشو عالم به همه چیز نشون داد و شخصیت اون فرد رو در حضور حضار چنان خرد کرد ؟ از ان زمان نسبت به این شخص تنفر خاصی پیدا کردم یارب روا مدار که گدا معتبر شود -- گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود این تازه به دوران رسیده ها فکر میکنند با پول هر چیزی و هرکاری میتوانند بکنند و کسی هم بازخواستشنو نمیتوانند بکنند نمونه اخرش قضیه اتوبوس تیم ملی و اون بی شرف
    • ناشناس IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      دقیقا راست میگین اولین بارش نیست که توهین میکنه اگه یاد گچکاری دوران نوجوانی اش می افتاد این حرفو نمیزد حتی بدون نیت و توهین آدم آولش حرفشو مزه میکنه بعد میگه بعدش هم با طرز بیان نماینده هم مخالفم نباید اونم توهین میکرد
  • محمدعلی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    با اینکه از خداداد خوشم نمیاد ولی اون برنامه رو خودم دیدم به نظر من اولا اصلا بحث توهین به کسی نبود دوما خداداد عزیزی رو نمیشه قاطیه این توهین ها کرد سوما خود اون نماینده مجلس خواسته با این حرفا مطرح بشه و شوکولات بازی در بیاره از عنوان قشر کولبر برای خودش از آب گل آلود ماهی بگیره. آقای نماینده هرچی باشه تو و امثال تو الان در صدر امور هستی و اگه توی دوره تو از تعداد کولبرا کم نشده باید دو دستی توی سر خودت بکوبی!
  • رضا IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    این نماینده هم مشخص با این طرز صحبت کردن دارای سطح فرهنگی پایینی هستش. بنده خدا خداد عزیزی قصد نوهین نداشته . اگه کولبر وجود داره بخاطر وجود افراد نالایقی مثل شما بعنوان نماینده هستش.
  • مجید زضایی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    با سلام خداداد عزیزی بنده خدا چیز خاصی نگفت و اصلا هدفش توهین نبود ر آقای ماینده... شما چرا الکی موضوع رو بزرگش میکنید و تفرقه میندازید؟
  • عباسی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    شما هم زیاد تند نرو و توهین نکن. خداداد اگر لیاقت نداشت در باشگاههای آلمان توپ نمی‌زد
  • الی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    نماینده جان که خودت ماهی چند میلیون حقوق و رانت و رشوه و .. میگیری و عرضه ی ایجاد شغل توی بانه رو نداری خودت بی ریشه ای . شغل ایجاد کردن وظیفه تو هست نه پیشکسوت ورزشکار بنده خدا یه شوخی کرد سریع هم اومد با توضیح عذرخواهی کرد در ضمن خداداد چه منصبی داره که ما خبر نداریم؟ بعضیام میخوان خودشونو مطرح کنن از بقیه مایه میزارن
  • morteza IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    ادم خیلی زورش میاد وقتی یه چنین ادمایی با چنین ادبیات بی شرمانه ای میان و برا اینکه خودشو نشون مردم بده با بی ادبی تمام به اصل و نصب و شرف یه انسانی که سالیان سال خنده روی لب مردم انداخته و بارها هم به سیستم بخاطر مردم ایران اعتراض کرده حرف میزنن. من نمیگم حرف خداداد درست بوده ولی حرف خداداد عملا تیکه ای به حمومت و مدیران نالایقش بود ولی مدل گفتن درست نبود. اما امروز که این ادم رگ گردن کلفت میکنه و با چنین ادبیاتی توهین میکنه یه سوال در ذهن ادم پیش میاد. شما که اینقدر فکر کولبرها هستی و اینقدر ناراحت شدی چطور وقتی کولبران زیادی تو دل کوه ها کشته شدن و یا زیر برف یخ زدن جرات نکردی به سیستم اعتراض کنی تو مجلس؟ چرا اونجا رگ گردنت نزد بیرون؟ اتفاقا جایگاه تو و امثال تو که نماینده سی درصد مردم هستین درست نیست. خداداد تو رشته خودش خوب عمل کرد و بارها خنده رو لب مردم گذاشت اما امثال تو چه کار مفیدی برا مردم و به خصوص مردم استانت کردی؟ تمام بدبختی مردم ما اتفاقا خود شما هستی. با چنین سخنانی نمیتونی برا خودت حیا بخری چون شما اصلا انتخاب مردم نبودید و جایگاهتون قصبی هستش.
  • بهزاد ایمن IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آخه یکدر صد به قیافت نمیخوره که بفهمی کولربری چیه با سواستفاده از شوخی یا یک حرف خداداد می خوای بگی خیلی کارت درسته؟ برو تو فکر باز کردن گره هایی باش که امثال تو تو زندگی مردم انداختین کی باعث شده که عده های کولبر بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خداداد منظورش و گفت و اعلام کرده خودش کولبری میکرده وتا۱۷ سالگی کار بنایی ..... و هیچ کولبری ازش انتظار عذر خواهی نداره بجای شهرت طلبی برو درد مردم و چاره کن برو کاری کن که کسی مجبور نباشه کولبری کنه اگه شرف داری برو اینارو وامثال این مشکلات و حل کن تو شدی نماینده کولبرها الان؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
  • حسین IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خداداد انسانیست که پس از 20 سال ایران با درخشش او به مهمترین میادین بین المللی رفت تا نام ایران در صفحه گیتی بدرخشد و قطعا اگر چنین انسانی نبود آن صحنه های زیبا و آن صعود و آن رشد و توسعه نام و جایگاه ایران و ایرانی نبود . ریشه را عظمت و تعالی ایران نمی بینید در چی می بینی ؟ برادرم مغزهای متفکر ما راهی کشورهای غربی میشوند با سیاستها و قوانین امثال شما نمایندگان . برای حفظ ریشه ها چه کرده ای برادر؟ از شمای نماینده نما انتظار میرود در رشد کشور در زمینه های ورزشی و فرار مغزها و فقر و کولبری اکراد شریف اقدامی انجام دهید نه همانند خناسان تعابیر زشت و بلامصرف تبلیغاتی بکار ببری و کار خودتان را وانهی . متشکرم
  • صامت IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    نماینده محترم برای به دست آوردن رای مردم دردوربعدچه جوشی میزنه.آقای نماینده اگذدلت به حال کولبرسوخته یه کاری کن ایجادشغل بشه که کولبرمجبوربه کولبری نشه
  • حسن IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    شاید خداداد اشتباهی کرده اما بی ریشه کسی است که فوری ازاین بلبشو شروع کرده ماهی گیری آقای نماینده اگر تو وامثال تو به وظایفتان درست عمل کنید دیگر کسی دنبال مولبری نمی رود .از الان برای دوره بعد فکر تبلیغ دایه مهربان‌تر از مادر نباش
  • شروین IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آقای مثلا نماینده و موج سوار، کولبری زاییده بیکاری و فقر در مناطق کردستان است و ارتباطی به مقام و منصب نداشته خداداد عزیزی ندارد. بنده خودم کرد زبان هستم و کاملا فرصت طلبی شما را درک می کنم نزدیک به سه سال در این مجلس بوده ایهیچ کاری برای رفع فقر و بیکاری فزاینده نتوانسته ای انجام بدهی و چون نزدیک انتخابات مجلس داریم می شویم می خوای موج ایجاد کنی و سوار بشی. زهی خیال باطل...
  • افشین IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    جناب نماینده نمیخواد رگ گردنت باد کنه، من هم یکی از همین جوانان بیکار کورد هستم که امثال شما باعث این وضع موجود هستید با این حرفها باز میخوای برا دور بعد رای جمع کنی، اقای عزیزی نه سیاسیه نه در دولت کاره ایه که بانی وضع موجود باشه در ضمن ایشان عذرخواهی کردند
  • همشهری IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بی لیاقت تو فقط مصرف کننده ای چه غلطی برای جامعه کرده ای چرا باید بیخودی اینقدر صدا و سیما تو را باد کنه که فکر کنی عددی هستی خودت یه بار گفته بودی اینقدر بیچاره بودی که ۱۰۰۰ تومانی را نمیشناختی حالا چون بی ریشه هستی یادت رفته اول کجا بودی . منطقه غرب با هر بدبختی که داره سد مستحکم ایران عزیز بوده و در طول تاریخ هیچ کسی ازاین سمت به ایران جرات ورود و تجاوز نداشته است حالا هم که بدونه توقع با هزاران مشقت لقمه نانی برای زن و بچه هاشون فراهم میکنن باید توی بی شعور به این قوم اصیل توهین کنی. ننگت باد که بجای همدردی توهین می کنی
  • ابراهیم IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    این خداداد عزیزی یه گل زد رفتیم جام جهانی متاسفانه قاطی آدماش کردیم. این بی بته تا حالا چند بار دهنشو بیشتر از وجودش باز کرده.بهش تذکر بدند یلا سکوت کنه یا حرفی بزنه که بیشتر لز سکوتش ارزش داشته باشه.عوضی
  • مهدی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بله ماهم عقیده داریم فقط یه ادم بی ریشه و بی بوته این حرف ها رو میزنه
  • میلاد سرخ GB ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    حالا تو که ریشه داری تا حالا چه غلطی برای کولبران انجام داده ای ، امثال شنا بهتر است اول ادب و تربیت و آداب سخن گفتن یاد بگیرید بعد ادعای نمایندگی مردم را داشته باشید
  • محمد IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    چرابزرگش میکنین بنده خدامنظوربدی نداشته منظورش توانایی کولبرها بوده امثال خودت داری جو سازی میکنی تادشمنان وتحریک کنی
  • منوچهر IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    امثال شما فقط بلدید هیاهو کنید و از آب گل آلود برای خودتان ماهی بگیرد ، این ژست مزخرف و ریاکارانه مردم دوستی شماها هیچ خریداری نداره خداداد درست یا غلط یه حرفی زد و بعدش توضیح داد ولی بهتر نیست شما که مثلا نماینده این مردم هستید بجای این مزخرفات الکی دنبال حل مشکل اشتغال این افراد باشید تا برای همیشه شغل پر زحمت و خطرناک کولبری از صفحه روزگار محو شود ؟ بهتر نیست رگ گردنتون برای مسببین وضعیت اقتصادی فعلی که خود شما هم بخشی از آن هستید باد کنه ؟ بسه بابا جمع کنید بساط این ریاکاری ها رو ، وظیفه شما جواب دادن و شکایت از یک فوتبالیست قدیمی نیست به کار اصلی خودتون برسید
  • احمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    باسلام و وقت بخیر.نماینده محترم مردم سقز و بانه به جای این همه عصبانیت و داد و بیداد و اهانت به این و آن، بهتر است به فکر شغل و کار آبروندانه و کم خطر برای کولبران (این قشر عزیز و زحمتکش ) باشد. با توهین به آقای عزیزی و غیره مشکل کولبران حل نمی شود. شما نماینده شدید که مشکل آنها را حل کنید. نماینده نشدید که به دیگران توهین کنید. به غیر از توهین دیگه چی بلدید.؟
  • Sina IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    نالایق جد آبادته بیشرف.اگه غزال تیزپای ایران بی ریشه و نالایقه تو دیگه اصلا ادم هم نیستی
  • حسن IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اصلا شوخی موخی حالی نمیشه .....این بفرستین نظامی بشه - خوی درندگی و تیکه تیکه کردن و پاره کردن و ... در وجودش غوغا کرده ... نه کولبری ننگ و عار است نه نماینده بودن افتخار ، مهم درک و فهم است . فهمی که به هیچ کس صدمه نزند - نه اینکه به دو طرف صدمه بزند آقای نماینده محترم
  • محمدرضا US ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    در اینکه خداد عزیزی حرف نسنجیده ای زد شکی نیست اما آقای نماینده شما تو سه خطی که حرف زدی کلی توهین کردی که البته کار شما هم درست نیست اما خداییش خودت واسه همین مردم عزیز و با شرف کولبر چکار کردی ؟
  • عباد IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    نماینده گان مجلس گویا خیلی بیکارند ویانمیدانند وظیفه شان درقبال حوزه انتخابیه شان چیست جناب اگر جوان کرد بیکار وفقیر است نتیجه بی عرضه گی تو وپیشنیان توست که به وظیفه شان عمل نکرده اند میشود لطف کنید واماری ازعملکرد خود ونمایندگان پیشین ارائ کنی تا بدانیم شماوهمپالکی هایتا ن برای مردم کردوکولبران پیروجوان فقیر چه کرده اید
  • خرچنگ IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    ن شور داره ن شخصیت.تو باید تو همون مشهد دست فروشی میکردی و مثل ما کارگری میکردی ولی شانس بهت رو آورد.حالا با پول همین مردم کارگر کولبر به اینجا رسیدی. همه را مسخره میکنی. به هرکسی توهین میکنید با همه شوخی بیجا میکنی تو اصلان طرز نشستن بلد نیست. صدا سیما ایران بگو که از تو دعوت کرده .وتورا مجری برنامه 11کرده متاسفم واقغان
  • مجید IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اولا آقای نماینده شما مسوولیت دراین مملکت دارید نه خدادادعزیزی شما نالایق هستید که اکنون مردم کرد به کولبری افتاده اندنمیخواهد تقصیر را گردن کسانی بیندازید که هیچ نوع مسوولیت کشوری دارندشما پس نماینده ی کی هستید وظیفه ی شماچیست؟
  • تاج کبیر IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    در این که حرف خداداد جالب نبوده شکی نیست.اما اقای نماینده مجلس اگر کردستان فرصت شغلی نیست مقصر شما و امثال شما هستن که بدون هیچ دانشی میشن نماینده مجلس و منتظر یه چنین فرصت هایی هستن که به این شیوه خودشون به مردم ثابت کنن.راه رو داری اشتباه میره جناب نماینده.داری اشتباه میزنی داداش
  • علی IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آقای نماینده محترم،تو دیگه شلوغش نکن،تو به مشکلات اقتصادی مردمت کمک کن تا کولبری نکنن،ضعف امثال شما باعث کولبرای مردای با غیرت کردستان شده،این حرفا زدی تا دوباره بهت رای بدن.خود شیرینی ممنوع.
  • حسین IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    احمق جان قصد توهین نداشته تو بی ریشه ای که وقتی کولبران جان میدهند عکس العملی نشان نمیدی و برای مردم منطقه تون کاری نمیکنی
  • h IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    این که حرف خداداد بد بوده شکی درش نیست ولی دلیل این که یه نفر کولبر میشه همین نماینده ها و مسئولین هستن. پس قبل از این که این کارای پوپولیستی رو انجام بدین و مردم رو گول بزنید فکر شرایط مردم باشید . سعی نکنید بی عرضگی خودتون رو پشت حرفای بقیه قایم کنید
  • ایرانی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خب اقای به ظاهر نماینده تو هم که داری توهین میکنی.تو جزو همان مقامات بی صلاحیت هستی و به جای گره گشایی از کار مردم عوامفریبی میکنی؟!
  • محمد IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    در اینکه شأن وجایگاه هر فرد فقط وفقط انسانیت ومرام اوست بحثی نیست ولی (میتوان از کولبران کمک گرفت)هیچ توهینی به شخص وقشر خاصی نیست واین نماینده محترم با ریشه فقط وفقط خواسته برای دور بعد نمایندگی وتثبیت کرسی مجلسش دانه بپاشد واگرنه خداداد کارنامه اش مشخص مشخص است وهیچوقت مثل خیلی از ورزشیها دچار انحطاط نشده ویک فخر وافتخار ملی است
  • mahdi IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آقای نماینده شما زحمت بکش و زمانیکه به کولبران شلیک می شود هم از آنها حمایت کن
  • امرای IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    سلام و احترام فراوان به هم زبانانم وزحمتکشان وکولبران وقتی شخصی میگوید من خودم کولبرم وکولبر بودم وازخانواده ضعیف و زحمت کش هستم ، دیگر زیاد حساسیت نشان دادن درست نیست ،گذشت که خصلت ما کردهاست .
  • محمدطاها IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خب خداداد عزیزی توضیح کافی راجع به برداشت غلط از حرفاشو داد قصدش توهین به کولبران نبود ولی نماینده ای که اینچنین از حرف خداداد عزیزی برافروخته میشود و او را بی ریشه می نامد خودشون که با ریشه هستند چه کاری برای مشکلات مردم و کولبرها انجام دادن، کولبرهایی که مثل گل تو برف و سرما تو کوهها پر پر میشوند آیا این نماینده مردم عذاب وجدان نمی گیرد؟!اگر واقعا دلسوز مردم هستن فکر معیشت مردم و گرانیهای سرسام آور باشند،یه شغل آبرومند برای جوانان بیکار و کولبران فراهم کنند تا از رو ناچاری و کمبود امکانات مجبور به کولبری نباشند..
  • مصطفی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بیا برو گمشو تو هم..از مال مردم بالانرو..همتون مثل همید..تو خودت چه کردی برا مردم غیر از دزدی و اختلاس..یکی باید انتقاد کنه که از جنس مردم باشه..یه بارم نماینده ها جمع بشن بابت گرانی و بیکاری و بدبختی مردم عذرخواهی کنن..حالا من دفاع از عزیزی نمیکنم برامم مهم نیست اما شما هم خوب برا کسب محبوبیت و شیره مالوندن سر قشر زحمت کش کرد زبان موقعیت گیر اوردی..جمع کن بابا
  • اسد IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    توهین نکرد نماینده محترم بجای های وهوی برو کار اساسی برای کولبران کن
  • Retired IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بنده اقاى عزيزى رو ميشناسم و با مرام و اخلاق ايشان تا حدودى اشنا هستم ، خداداد با وجود اينكه يه مرد خيلى شوخ و پر سر و صدا هست ولى هرگز به طبقه زحمت كش مردم توهين نميكنه مخصوصا قشر محترم و عزيز كولبران ، اخبار و مستند كولبران ايران را همه ميبينيم و مطمعن هستم كه كل مردم ايران بهشون افتخار ميكنند چون با زحمت و مشقت بى حد و مشكلات زياد نآن حلال به خونشون ميبرند ، من فكر ميكنم اين كامنت عزيزى رو ميشد از زاويه طنز نگاه كرد و مسلما قصد خداد هم همين بود هر چند كه ممكنه احساسات گروهى جريحه دار شده باشه ، در ضمن اقاى رحيمى ممنون از حمايت جنابعالى ولى تا كنون چه كمكى كرديد و چه گلى به سر مردمى كه به شما رأى دادند زده ايد . زنده باد مردان غيور و زحمت كش و شريف كردستان .
  • یدالله IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اقا شما برای کولبران چکار کردید
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    این آدم هیچ دلش برای مردم کردستان نمیسوزه.هدفش جمع کردن رای برای دوره بعدی هست.
  • م IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    ای اقا مگه چی گفته ؟!!! عدش پست و منصبی نداره فوتبالیسته اتفاقا معدود فوتبالیستی هست که بدون بودن در پرسپولیس و استقلال به تیم ملی رسیده
  • محمد IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اقای نماینده ،خداد قصد توهین نداشت وعذر خواهی از کولبران شریف نمود، انوقت شما هرچه لایق خودت هست نثارش می کنی، معلومه چه کسب ریشه داره ،توی خود خواه، یاان انسان معذرت خواه
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    درسته که خداداد بی شخصیته و فکرمیکنه خیلی بامزه اس ولی دلیل اینکه فرصتهای شغلی جوونهای کرد از بین رفته امثال شماست نه بازیکن فوتبال
  • آزاد IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    نماینده مجلس بهتر است به کارهای مهمتر بپردازدکه به درد کردستان ومملکت بخورد وآقای عزیزی مشخص است نظرش توهین نبوده
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    مگه خداداد توهین کرد که انقدر دارن بزرگش میکنن،در شرافت کولبر ها هیچ شکی نیست و اتفاقا این شما نماینده به اصطلاح دلسوز هستی که تو مجلس باید یه کاری واسه این قشر زحمت کش بکنی،اینهمه کولبر شریف کشته شدن آقایون ککشون هم نگزیده،موقع کشته شدن این قشر زحمت کش آقایون کجا تشریف دارن جز اینکه تو خانه ها و خودرو های گرانقیمتشون دارن عشق و حال میکنن و اصلا خبری از سختی زندگی کولبران زحمت کش ندارن،الان واسه اینکه خودشون و مطرح کنن الکی دارن مصاحبه میکنن،اتفاقا نا لایق شما هستین که اشتباهی صندلی مجلس و اشغال کردین هیچ کاری هم ازتون بر نمیاد.
  • داریوش IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خاک برسر اون مدیریت صداوسیما واون تهیه کننده برنامه که با دعوت ازاین آدم ها باعث توهین به مردم عزیز کشورمان مخصوصا کردهای مطلوم میشه باید عذرخواهی توبیخ بشن
  • کیارش US ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    کاری به حرف خداداد من اگه جای نماینده بودم یا سرمو مینداختم پایین و هیچی نمیگفتم یا میرفتم خودمو میکشتم کشوری که تو سخت ترین تحریما به زانو در نیامد با این همه ثروت نباید کولبر و سوخت بر فقیر به این شکل داشته باشه جمعیت ایران طبق گفته اقاین ۸۵٪زیر خط فقرن نماینده اگه درست عمل میکرد الان کولبری نداشتیم تو کشور که الان بخواد ژست دفاع بگیره راستی ایشان فرمودن باید خداداد و صدا و سیما عذرخواهب کنن جنابعالی اگه غیرت کرد رو داشتی یا باید از تک تک همون کولبرا عذرخواهی کنی چون کاری براشون انجام ندادی یا خودتو بکشی راستی یه نماینده چقدر حقوق میگیره؟؟؟ سر حواله ماشین یادمون نرفته چه جنجالهایی راه انداختین
  • کیارش US ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    کاری به حرف خداداد من اگه جای نماینده بودم یا سرمو مینداختم پایین و هیچی نمیگفتم یا میرفتم خودمو میکشتم کشوری که تو سخت ترین تحریما به زانو در نیامد با این همه ثروت نباید کولبر و سوخت بر فقیر به این شکل داشته باشه جمعیت ایران طبق گفته اقاین ۸۵٪زیر خط فقرن نماینده اگه درست عمل میکرد الان کولبری نداشتیم تو کشور که الان بخواد ژست دفاع بگیره راستی ایشان فرمودن باید خداداد و صدا و سیما عذرخواهب کنن جنابعالی اگه غیرت کرد رو داشتی یا باید از تک تک همون کولبرا عذرخواهی کنی چون کاری براشون انجام ندادی یا خودتو بکشی راستی یه نماینده چقدر حقوق میگیره؟؟؟ سر حواله ماشین یادمون نرفته چه جنجالهایی راه انداختین
  • محمود IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    واقعامتاسفم که مقام نماینده مردم رویدک میکشی امامترسکی بیش نیستی که واسه عوام فریبی وخودشیرینی شخصیت دیگران روخردمیکنی تواگه مترسک نبودی واسه قشرشریف وزحمتکش کولبران ودیگراقشارجامعه یه حرکتی میزدی تادیگه مجبورنباشن واسه یه لقمه نان حلال متحمل اینهمه سختی بشن نه اینکه تواینجورمواقع واسه خودشیرینی شخصیت واخلاق نداشته خودرو عیان کنی
  • جواد IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    نماینده محترم با این سخنان و هوچی گری محبوبیت بدست نمیاد و زیاد سیاسی بازی در نکن. خودت هم خوب میدانی منظور ایشان توهین نبود و کنایه از حالت سخت انتقال مهدی بود که همه بر سختی کار کولبران اذعان دارند اگر زیاد آتشی هستی کاری کنید که به جای آوردن اجناس قاچاق از روی کوه در آن شرایط سخت همان جنس از راه آدمیزاد از جاده و با ماشین انجام شود تا این کولبران عزیز اینگونه به زحمت نیافتند. و در رفاه باشند . متشکرن
  • رضارضایی US ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    سلام ودرود برمردمان غیورکرد. خداداد عزیزی منظورخاصی نداشت که نماینده محترم مجلس اینگونه درموردش حرف زدن. خداداد خودش هم گفته که باسختی بزرگ شده. وهیچ وقت منظورش اهانت به جوانان کردستان وکولبران عزیزنبوده.
  • شاهو IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    این چه نماینده ای هست که اینقدر جو گیر شده. خبرنگاری هم که رفته باهاش مصاحبه کرده شیشه خورده داره خودش.
  • محمد IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خداداد عزیزی دست روی زانو خودش گذاشته و چیزی بدست آورده و این از بی لیاقتی تو و امثال تو که مردم منطقه ای تو کولبر هستند تو روی دوش اونها سوار شدی یک اشتباه کلامی از طرف خداداد صورت گرفت و تو از اون داری استفاده می کنی در جای هستی که می تونی برای مردم جایگاه بهتری برای زندگی درست کنی پس گناه کم کاری خودت هم سر دیگران ندارن و به عنوان یک نماینده ادبیات درستی رو استفاده کن
  • یه ایرانی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    درست صحبت کن ینی چی بی ریشه؟ مگه چی گفت چیزی که تو شنیدی همه شنیدن منظورشم واضح بود، خودشم داره میگه از بچگی کولبر بودم و کارم همین بوده تو نمیخواد کاسه داغ تر از آش بشی، خداداد مسئولیتی تو این کشور نداره، تو بگو که نماینده ی مردمی چکاری برای همین قشر مظلوم انجام دادی؟ چکاری کردی؟ بعد بیا شاخ و شونه بکش ...
  • ناشناس IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    داداش من خداداد منظورش ب شما نبود هر موقع ک اسم برد کرد بعد جنگو ب راه بنداز ب نظرم من تنها کسی ک واقعیت فوتبال از دزدی گرفته تا کارهای دیگشون این میگه برای همون همه باهاش چپ شدن واقعیت براشون تلخه
  • گرگانی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بی ریشه تو هستی که اینقدر بی ادبانه گستاخانه جرات میکنی صحبت کنی جای تاسف نماینده مجلس ما اینقدر بی شخصیت هست همه میدونن عزیزی هرگز به کوله بردار قصد توهین نداشت درسته حرفش خوب نبوده چندان ولی قصد بی احترامی نداشت
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    وجدانا کارش قشنگ نبود، از خداداد واقعا انتظار نداشتم، بهتره عذرخواهی کنه
  • وحید IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    جمع کنید بابا.‌بجای این خاله زنک بازیها برین به درد مردم برسین تو اون مجلس .اینجا رگ گردنت کلفت شده اونوقت نسبت به بدبختیهای مردم بی توجهین .این کلفت شدن رگ گردنت هم برای رای جمع کردن دور بعد هست.خودتی ... لطفا منتشر کنید
  • Sweety IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    به جای این پروپاگاندا در مجلس دنبال حق مردم حوزه انتخاباتیت باش اگر بی کاری و فقر هست از بی عاری شماست
  • سهیلا IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اول که خداداد در مورد این شوخی توضیح داد و اگه جنابعالی حرفی داری درست نیست به خداداد توهین کنی. دوم اینکه شما اگه خیلی دنبال حق کولبرایی باید کاری کنی بیخود و بی جهت بهشون تیرندازی نکنن. این، کاریه که باید بکنی جناب نماینده!!!
  • ناصر IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    با سلام این نماینده بی ریشه مجلس به چه حقی به خداداد توهین میکند اگر عرضه دارید اقای نماینده از ایران خودرو وسایپا که یک ملت را به سخره کرفته اند صحبت کن نه از ادمی که درد کشیده است وبا زحمت خود به همه چیز رسیده باور کنید اگر به لیاقت بود شما لیاقت چرک کف پای کولبران عزیز را هم ندارید چه برسد به اینکه نماینده مجلس باشید
  • میثم IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آقای خداداد فرهنگ شما در همین حد است می دانیم و انتظاری هم نداریم ولی این پولی که شما فوتبالیستها میگیرید و فخر فروشی میکنید .ماشین آنچنانی سوار می شوید و یا زنجیر طلا به گردن می آویزید متعلق به همان کولبران زحمتکش است امیدارم خداوند از شما پس بگیرد.
  • اسماعیل IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    دمت گرم من یه بندری گناوه ای هستم کرد کولیر و بندری شوتی ، نماد بی توجهی و بی حرمتی مسیولین و سلیبریتیهای بی فرهنگی هستند که فقط منت روی سر مردم می گذارن. زنده کولبر زنده باد شوتی زنده باد بلوچ
  • لابان IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    درسته که چاپلوسیهای خداداد درتلوزیون غیر محبوب اوراازچشم مردم انداخته اما شماها هم نماینده مردم نیستید اگرعرضه دارید برای معیشت نابود شده مردم کاری کنین ازروزی که مجلس تشکیل شده عملا مردم راله ونابود کرده پس بااین شعارهای نخ نماشده بیشترخودتان رامنفورنکنین
  • ناشناس IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    شما برای مردم کردستان چکار کردی چه عملکردی داشتی داری از آب ..ماهی میگیری اصلأ خدا د برای ایران افتخار کسب کرده تو چکار کردی تو مجلس رفتی تهران .خونه ماشین امکانات گرفتی
  • Amir perspolisi IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    این خودش که خیلی بدتر از خداداد حرف زد، خدایی انقدا حرف بدی هم نزد که
  • ناشناس IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اگه این نماینده مجلس برای کولبران احترام قئله و فقط برای تعصب نیست که رگ گردنش باد کرده ، برود و توی مجلس پیگیری کند و برای کولبران زحمتکش یه شغل آبرومند تر فراهم کند تا این قشر زحمتکش اینقدر برای یک لقمه نان توی سرما و گرما جانشان به خطر نیفتد ، خداد عزیزی رو همه می شناسند ، اما این آقا را من یکی که بار اوله عکسشو می بینم ، بهتر بود برای بار اول یک تصویر بهتری از خودشون به یادگار می گذاشتند ، انگ بی ریشه بودن به آقای عزیزی نمی چسبد و....
  • مردم IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خداداد بی سواد حیف است چهره کریح این فرد را نشان می‌دهید آدم مغرور وخودت روزی هم چنین بودی
  • ناظمی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    کولبری از قدیم حتی در بازار تهران هم وجود داشته است ولی الان بسیار متفاوت است. نماینده محترم که بسیار از این قشر زحمت کش حمایت می کند بهتر است به وظایف نمایندگی خود برسد تا شاهد این نوع کولبری در کشور نباشیم.
  • تاجی CA ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بی ریشه شمایین که کولبر رو با گلوله میزنین!
  • سهیل IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    نماینده عزیز سقز و بانه معلومه دل مبارکت از جای دیگه خیلی پره بیخود از اسم ونام کولبران برای عقده گشایی استفاده نکن . بگوبرا مردم سقز و بانه چکار کرده ای الان اراجیف میبافی و غلط زیادی میکنی اگر اصل بر بی ریشه بو..............؟؟؟؟؟
  • روح اله IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    با سلام و درود -بی ریشه تویی هستی که با این ادبیات سخن میگویی
  • سیدسلمان IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    برو بابا نماینده مفت خور تو به کاری که واسش پول میگیری یعنی همین بیکاری و فقر ملت کردستان غیور رسیدگی و پیگیری کن که نه خداداد بلکه هیچکس حتی شوخی هم نکنه
  • علیرضا IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    تقصیر اونیه که این جور آدمها را به سیما دعوت میکنند که فکر کنند مثلا کارشناسند !!!!
  • آرش IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اگر آقای عزیزی اشتباه گفته باشد، عذرخواهی می‌کند اما نمایندگان دزدی که باعث کولبر شدن مردم این سرزمین شدند چه؟!!! قطعاً چنین نمایندگانی از این شرم باید بمیرند
  • موسی میرزایی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    احسن بر نماینده عزیز این فوتبال لیست ها فک میکنن به هرکس خواستن میتونن توهین کنن اونم به ملت غیور با اصالت کورد
  • کریم IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    کاش جنابعالی که به این راحتی خداداد را محاکمه میکنی خودت را هم به علت بی عرضگی محاکمه میکردی که با وجود عضویت در مجلس نمیتونی مشکل کوله باری را حل کنی
  • بهزاد IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    از اینکه خداداد به دلیل کم سوادی و جهل حرفی زده درست و واقعا اگر خداداد آن گل کذایی را به استرالیا نمیزد سرنوشت خودش و خاندانش عوض میشد و الان آنگونه با آن ژست احمقانه و متکبرانه جلو دوربین فیگور نمی‌گرفت ولی آقای نماینده الان دیگر کولبران عزیز و شریف شدند ؟ هنوز که دارند کشته می‌شوند و کسی جوابگو نیست و کسی به فکر آنها نیست چطور شما الان به فکر کولبران افتادید؟!!!
    • ایرانی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      باسلام کار خدادادهم درست نبوده واقای نماینده هم اگر دلسوز ومدافع کولبران است بفرمایید چه کاری برای کولبران کرده است و مدیر مفت خور صداوسیماهم باید نظارت بیشتر بر رسانه ملی داشته باشد چوایران عزیزمانند یک شاخه گل چندین شاخه عطری دارد مانند بلوچ عرب ترک ترکمن فارس کرد وبه هرشاخه ای ضربه ای وارد شود تمام اعضای گل ضربه می بیند
  • شیرازی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    لطفا نظر منو حتما چاپ کنید آقای مثلا نماینده اگه مردم خطه ی کردستان از بیکاری به کولبری رو آوردن از بی لیاقتی تو و امثال توهه نه خدا عزیزی، تو که نماینده ی اون مردم هستی تا حالا چکار براشون کردی؟؟؟ کدوم معضل اجتماعی را حل کردی؟ چندتا کار ایجاد کردی؟ امثال خداد عزیزی با بازی تک خارج از ایران، ارز وارد کشور کردن با احداث کارخانه شغل ایجاد کردن تو چکار کردی که الان رگ گردنت باد کرده؟؟ کجای حرف خداد توهین بود؟ بنده خدا گفت شرایط سختی ایجاد شده از کولبرا کمک بگیرین اونم فقط و فقط جهت مزاح بود و لاغیر ، اصلا منظورش اون چیزی نیست که شما علم کردی و داری جار میزنی، اتفاقا امثال تو هستین که دارین توهین میکنید چون یه شوخیو اینجوری بزرگ کردین
  • حسین IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    البته‌ مردمان کرد کردستان با اصالت وفرهنگ غنی هستند توهین به هرقوم ایرانی خوب نيست ولی متاسفانه کنعانی زادگان به هزاران هوادار استقلال توهین وفحش ناموسی داد اما حتی یک نماينده مجلس محکوم نکرد حرکت زشت این آقارا ای کاش استقلال هم هوادار نماينده ایی درمجلس داشت الان هم در اتوبوس تیم ملی آن حرکت زشت را انجام داد همین سکوت مسولین باعث بد آموزی می‌شود بایستی جلوی این توهین‌ها گرفته شود البته خدادادعزیزی خودش هم اشاره کرد که روزگاری با کولبری امرار معاش می‌کرد درودبرملت عیور کردستان
  • وحید کیانی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    من به اخلاقیات خداداد عزیزی کاری ندارم و تازه ایراد هم دارد .اما نماینده‌ی مردم عزیز و بزرگوار کرد (ایرانی اصیل) چرا صورت مسله را پاک میکنید چکار کردی برای این مردم عزیز و گرامی فقط بلدین فیلم بازی کنید برو دنبال معیشت کردهای عزیزم که کسی جرات نکنه بهشون توهین کنه ،رگ و ریشه تو عملکرد مشخص میشه نه تو حرف زدن درود به مردان و زنان عزیزکرد
  • ملا اسحاق جو IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    سلام بر مردم کردستان ،سلام ودرود بر کولبران باشرف ،ایران ،شما این اقا را ببزرگی خودتان عف ،کنید ،این اقا توپ تو کله اش خورده ،نمفهد چ میگوید ،
  • فاتح قلبها ***پرسپولیس قهرمان IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    هیچکس نمیتونه تاییدکنه حرفهای خدادادعزیزی رو ...ولی میشه با یه عذرخواهی این سوء تفاهمو حلش کرد ..خداداد بارها دل مردمو شاد کرده ...ولی صحبت من با اون نماینده سقز و بانه اینه که شما چکار کردین برای کولبران عزیز ..یه جوری حرف میزنین که هرروز از کولبران دارین دفاع میکنین درسته حرکت خدادادعزیزی مورد تایید نیست اقلا خدادادچندین بار همین کولبران رو با بازیهاش شاد کرده شما چی آقای به اصطلاح نماینده کدوم کولبر از شما راضیه ..پس خواهشا بچسب به مشکل مردم وبه ویژه کولبران عزیز به حاشیه نرید ...خداداد اینقدر مرد هست که از کولبران عزیز عذرخواهی کنه
  • نا شناسo IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    راست اگه افراد نالایقی مثل خدادا عزیزی نمیومد داخل فوتبال الان ستاره های خیلی خوبی داشتیم داخل همون برنامه ستاره اینده مرتکه اصلا بلد نبود بازی کنه فقط حل میداد شوت میکرد بازیش مث بازی بابام بود از بازی منم بد تر بود خدا لعنتش کنه همون 1 گلی که به پرتغال یا یک جای دیگه بود خدادا عزیزی نبود گدا سر کوچه بود
  • عبدالهی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خدادعزیزی بی تربیت است . بتزیکنان فوتبال خرابند. دم کریم باقری فقط گرم. بی حاشیه نماینده مجلس هم بایدبدنبال رفع مشکلات باشند. تابحال چه کردی نبلیغاتی نباید کارکرد. لعنت به این فوتبال
  • یک کولبر AT ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    جناب نماینده اون حالا یه گلی زد و عزت و افتخار آفرید شما بفرمائید چه غلطی برای ما کردی ، اینکه از فرصت استفاده کنی برای خودنمایی شد کار ...
  • امید IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    این نماینده اسناد دریافتی میلیاردی خداداد را نشان دهد . همه عمرت رو با سرعت بنز حرکت کنی به کرد پای خداداد نمیرسی
  • م الف IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اقای نماینده این حرفها در شان یک نماینده نیست یک کار اموزی برای شما لازم است
  • یه بنده خدا IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    من به حرف آقای خداداد عزیزی کاری ندارم،هیچ کسی در هیچ جایگاهی حق نداره به آدمهای زحمتکش توهین کنه،حرف من با این آقای نماینده است.آقای نماینده ای که قبل رای آوردن هزارتا شعار رنگارنگ می‌دین که من این کارو می کنم برا مردم اون کارو می کنم.آخه تو چه نماینده ای هستی که مردمت برای سیر کردن شکمشون میرن کولبری کار به اون سختی رو انجام میدن و شما میلیون میلیارد پول بی زبون و حق همین کولبرها رو به جیب میزنین،خجالت نمی کشین واقعاً،چجوری از گلوتون پایین میره،با گیر دادن به خداداد عزیزی و عذر خواهی از مردم مشکل این کولبرهای بیچاره حل نمیشه.کاش به جای پیگیری این مسائل پیگیر مشکلات و بدبختیهای کولبرها بودین.
  • رضا TR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    ۱ حرف بدی زنده ۲ شما به حساب نماینده مردم در مجلس قانون گذاری هستید طبق قانون شما کولبری را رسمیت نمی شناسید و حتی قانون به مرزبانی اجازه تیراندازی به کولبرها را می دهد شما به جای دفاع از ابرو لطفا لز جانشان دفاع کنید و این قانون را اصلاح کنید
  • 4444 همیشه آبی 7777777 IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آقای بهزاد رحیمی عزیز و محترم ! خداداد عزیزی بی‌ریشه و بی‌اصل‌ونسب نیست ایشون اهل بدخش هستند از قیافه عزیزشون کاملا مشخصه درواقع جواهر بدخشی که میگن امثال این دوست عزیزمون هستن ! کولبری ربطی به خداداد نداره اقتصاد مملکت فلجه مردم کولبری میکنن از اون بدتر اینه که تازه‌گیها برخی از زنان مرزنشین نون می‌پزند و با پای پیاده توی برف و یخبندون میرن لب مرز تا نونها رو بفروشند و پول ناچیزی به دست بیارند اینا همش از اقتصاد فلجه حالا اینکه چرا اقتصاد فلج شد دلیلش اینه که . . .
  • حسین IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بابا برین ریشه مملکتودرست کنین همه جا درست بود فقط حرف غزال تیز پا غلط بود .عزیزی هم اون لحظه هیجان فوتبال رو داشت یه سوتی داده آنقدر بزرگش نکن
  • محسن GB ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    من از بچه محله های آقای عزیزی و یک نسل بزرگتر از ایشان هستم اگر چه از بعد اخلاقی با ایشان مشکل دارم اما این نماینده هم باید متوجه باشد منظور ایشان قطعا در این مطلب توان بالا و پر انرزی بودن کولبران است و در حقیقت این نماینده وامثال ایشان باید خجالت بکشند که مردم شریف برای کسب روزی و ارتزاق به این کارها روی میاورند
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    این آدم هیچ دلش برای مردم کردستان نمیسوزه.هدفش جمع کردن رای برای دوره بعدی هست.
  • علیزاده IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بی ریشه شما و سایر مسئولینی هستید که با رانت درپست ومقام هستید و نسبت به وضع فلاکت بار همه مردم سکوت میکنید و در قبال یک حرف ساده جو میدهید بی شرف شماها هستید
  • افشار IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    این نماینده تجزیه طلب و پژاکی است باید پاسخگوی اظهاراتش باشد چرا یک نماینده میاد جو کشور را متشنج می کند آیا هدف چنین افرادی به جز تجزیه طلبی هست متاسفانه دولت روی خیلی غز چیز ها چشمانش را بسته ولی این تروریستها با عربستان و اسرائیل همراه هستند و میخواهند وطنم ایران پاره تنم را تکه تکه کنند 😐😐
    • Khabat. Si GB ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      خداوکیلی یکم توهم خودتو کنترل کن.
  • یک ایرانی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    جناب نماینده شما و امثال شما نماینده های پیشین که اهل کردستان و نماینده مردم مظلوم و شریف آن دیار عزیز هستید در این چهل و اندی سال برای رفع اینهمه ستم و محرومیت که بر مردم نجیب ، شریف و جوانان تحصیلکرده تحمیل شده ، چه قدم مثبتی برداشتید ؟؟که با یک حرف اینهمه سینه سپر کردید ... محرومیت‌ها رو تا حال ندیدید؟ به وجدانتان رجوع کنید .....ایکاش از دیدن مردم نجیب کردستان و.....خونتان بجوش می آمد ..
  • فاطمه‌ IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    عاغا چرا مغلطه میکنید.. من برنامرو دیدم، اتفاقا کنایه خوبی زد،،، نماینده عزیز شما هم جای اینکه موج سواری کنید به وضع کولبران عزیز رسیدگی کنید.... دوستان لطفا الکی حرف بد پشتش نزنید گناه نکنید گردن خودتون
  • آریایی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    نمیدونم چرا تازگیا هر شبکه ای میزنم خداداد اونجا نشسته داره نطق میکنه
  • لونا IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بسیار جای تاسف دارد نمیدانم یا مردم با واژگان و ادبیات فارسی مشکل در تفسیر و تکلم دارند یا دوست دارند بر چیزهای که بسیار حاشیه ای هستند متمرکز شوند من صحبتهاشو شنیدم به والله چیزی نگفته که نمایندگان محترم اینقد رو این مسئله زوم کردند بهره برداری منفی از این صحبتهای جناب خدادا عزیزی را بشدت محکوم و برای آن دسته از بیکاران اهل مجلس جای تاسف دارد که اصل را ول کرده اند و فرع راچسپیده اند شما به اصطلاح برگزیدگان انتصابات ، اشتغالزایی ایجاد کنید دنبال کارگزاران صنایع تبدیلی باشید که صنایع بزرگ و کوچک در استان جهت تبدیل محصولات کشاورزی و دامی و .... که فقط چاره در اینست نه در حاشیه سازی
  • جواد IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    واقعا برای این نماینده متاسفم که از کلمه بی ریشه استفاده کرده اقای به اصطلاح نماینده اصلا تو میدونی بی ریشه یعنی چه؟ ایشان هیچ قصد توهین نداشت که اینجوری داری کم کاری خودتو وامثال خودتو که هیچ کاری برای این ملت نکردید وفقط بلدید الکی برای خودنمایی صداتونو بلند کنید وکم کاریهاتونو با این اراجیف لاپوشونی کنید کولبران عزیز ملت ومردمند وقشر زحمت کش وشریف اما شما به اصطلاح نماینده برای این قشر چیکار کردید که حالا به یه ادم شریف اینطور گستاخانه وبی ادبانه حمله کردی؟ اقای نماینده ادبیاتت اصلا درست نبوده کزیبنده یک نماینده نیست وبا این کارا محبوب نمیشی
  • حمید IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بهتر بود خداداد عزیزی بلافاصله عذرخواهی میکرد و نمیزاشت کار به اینجا برسه کلا در صدا و سیما نباید به هیچ قشری توهین شود
  • کولبر IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    نماینده بی ریشه مزخرف. حرف الکی چیه میزنی. بی عرضه مفت خور تو مجلس نشسته عرضه ندارن چارتا مشکل حل کنن حرف درست میکنن فقط. باز دم خداداد گرم بزرگی کرده جواب این احمق رو نداده
  • محمد IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    واقعاً متاسفم برای خودم که همچین نماینده مجلس بی ادب و بی نزاکتی داریم. واقعاً چقدر بی مطالعه رای میدن مردم. جملات خیلی زشتی استفاده کرده واسه حرفی که اصلأ پشتش منظوری نیست. بی ریشه تویی که دنبال پوشالی شدن با این حرف ها میگردی خداداد عمریه تو قلب مردمه و از جنس مردمه و خیلی خدمات بیشتر از نماینده مجلس احمقی مث تو کرده...
  • علی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    سلام داداش مواظب خودت باش خیلی به خودت فشار آوردی ممکن است که کت و شلوارت پاره شود وپول های بی صاحب که بدون هیچ زحمتی جمع کرده ی از جزئیات بریزی بیرون
  • م ی ر IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اقای نماینده :واقعا جای بسی تاسف داره ادبیات این اقا هم مثل ادبیات نماینده دوره گذشته سراوان هست که متاسفانه از اخلاق انسانی وایمانی بدور هست اقای عزیزی هم می توانست از الفاط بهتری استفاده کند تا برداشت مختلف صورت نگیرد والله کوله بری وگارگری بر تمام این منصب ها برتری دارد همین که از راه حلال روزی خودت بدست بیاره ارزش دارد
  • دکتر حسن روحانی!!!!! IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اخه معیشت مردم مشکل داره و مردم گرفتاری دارند چه ربطی به خداداد داره وظیفه تویه الدنگه که دنبال رفع مشکلات مردم باشی بی ریشه تویی که معلوم نیست با چه رانتی و کثافت کاری تونستی بری مجلس مردک بی تربیت
  • محسن IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اگه قرار باشه بابت یه شوخی یک بار عذرخواهی کنه شما نمایندهای باید برید سرتونو بزارید زمین با این تصمیمات میگیرد ریشه مروم رو سوزوندین.
  • عزیزی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بسه بسه این عوام فریبی ها تو اگر نماینده بودی و به فکر رای جمع کردن سالهای بعدیت نبودی الان سنگ کوله بران را به سینه نمی‌زنی تو الان برای مردم کردستان چکار کردی کجای زندیگیشون را گرفتی یعنی یه نماینده اینقدر باید بیکار باشه که بیاد از این حرفا واسه خودش نون و آبی بهم بزنه جمع کن بابا چقدر از حقوقت را بین نیازمندیهای کولر بر تا حالا تقسیم کردی تا حالا رفتی یه شب با این قشر زندگی کنی بعد دم از ریشه میزنی خداداد خواسته با این حرفا طعنه بزنه به اقتصاد گندتون که واسه مردم درست کردین که فقط کولبرها میتونن با آوردن کالا از اون ور مرزها طعم زندگی را به مردم بچشونن نه شمایی که ۵۰ سال از صنعت خودروسازی تون میگذره هنوز نتوانستین یه ماشین در حد خوب به مردم بدین بعدشم ریشه خداداد فریمان است همان جا که مطهری ریشه دارد
  • بابک IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    خاک بر سر توی نماینده بی لیاقت بجای درمان کوله برات دنبال حاشیه هستی
  • علیرضا IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    آقای نماینده، شما که با ریشه هستی، اول فکری به حال مردم زحمتکش و مرزنشین و کولبر حوزه خودت بکن که محتاج نان شبشون نباشن، با حرف های و ژست های قشنگ شما شکمشون سیر نمیشه و بعدش هم همراه با دیگر نماینده ها فکری هم به حال سایر مردم همه نقاط ایران بکنید. اونوقت مردم به شما رای میدن و نیازی هم نیست با این ژست های پوپولیستی و توهین به دیگران به دنبال رای های مردم باشید.
  • فقط خدا IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اقای نماینده عزیزی به هیچ کس توهین نکرد ونمی کنه ایشان باهمان یک گل دل هزاران ایرانی راشادکرد شمانماینده های مجلس چه گلی به سرمردم زدین پول مفت میگیرین وداخل مجلس چرت می زنید وهمیشه خوابید این حرفات هم برای خودشیرینی بوده وگرنه خدادادهیچ توهینی به کردهاوکوله بران نکردعزیزی بااینکه حرف بدی نزده مطمئن باش که معذرت خواهی میکنه ولی شماهاچه بایدنه اینکه ازخدادادبلکه ازتمام مردم ایران معذرت خواهی کنیدچونکه فقط موقع رای جمع کردن مردم رامی شناسید تمام دیگردنبال کارخودتون هستیدوبه میچ کس جزخوتان فکرهم نمیکنید
  • پرشین AU ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    چقدر جالب خداداد عزیزی با یک جمله شدش دلیل بیکاری و کولبری برادران عزیز کورد. وشما و همکارانتون به عنوان نمایندگان مجلس هیچ تقصیری در وضعیت این عزیزان ندارین.واقعا وقاحت هم حدی داره. شما که حرف از لایق بودن میزنید خواهشاً اول خودتون و بقیه نماینده ها ثابت کنین که لیاقت همچین مقام و منصبی رو دارین یا نه.
  • استقلال IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بادرود بر همه ملت ایران وسلام بر کولبران زحمت کش کل ایران خداداد عزیزی انسان شوخ طبعی هست که من فکر نمی‌کنم منظور خاصی داشته باشند وهمه مردم ایران وهمچنین کردهای باغیرت سلامت باشند وشما نمایندگان ومسوولین باید فکر ایجاد اشتغال باشید تا شغل کولبری از ایران رخت بر بندد انشالله
  • رضا روشنی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    آقای نماینده شماکاسه داغتر ازآش شدی .شماداری از آب گل آلود ماهی میگیری قطعا خداداد نیتش توهین به کولبران نبودچرادراین برهه مردم رابه جان هم میندازی شمادنبال رفع مشکلات کولبران باش کاری به این حرفها نداشته باش.خودتو خراب نکن .برو دنبال رفع مشکلات مردم بخصوص مردم دلیر وشجاع مناطق کردنشین خداخیرت بده دنبال چه میگردی.
  • صبا IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    اول بگم کسی که به هر قشر یا هر انسانی توهین کنه به خودش و خانوادش برمیگرده! اما آیا اگه گفته بود فقط چنین و چنان کاری از آرنولد و... بر میاد بازم کسی ناراحت میشد؟! نه! چرا؟ چون کسانی که ناراحت شدن خودشون این کارو بد میدونن! وگرنه مگه حرف بدیه که فقط چنین انسانهای قدرتمندی از عهده چنان کاری بر میومدن!!
  • استقلال قهرمان IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    متاسفانه خداداد در بیان احساساتش عجله می کنه و مطمئنا قصد توهین به کسی رو هم نداشته اما آقای نمایند همونطور که فرمودید بعضی ها جای درست قرار نگرفتن، خداداد که فقط فوتبال بازی کرده و تو این مملکت کار دیگری نداشته که حالا بواسطه ی ایشون اقتصاد فلج باشه، تصمیمات غلط امثال شما باعث بوجود آمدن مشکلات مملکت بوده!
  • رضا IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    با سلام خدمت همه.اولا آقای رحیمی تا جایی بنده میدونم خداداد عزیزی نه مقامی داره و نه منسبی. دوما همه مردم ایران میدونن که خداداد از هیچی به همه جا رسیده. سوما حاصل به منسب رسیدن امثال تو هست که وضع مردم اینه و نون ندارن اخه مردک نادان تو خودت ریشه داری که به دیگران انگ.بی ریشه بودن میزنی شما بجایی که بفکر نون و اب مردم باشین میایین تو مسائلی که بهتون ربطی نداره دخالت میکنین درد ما مردم اینه که امثال تو شدن مسئولین این کشور که فقط بفکر دزدی هستین و با فوضولی تومسائلی که اصلا ارتباطی بهتون نداره بین مردم جنگ درست میکنین لعنت بهتون
  • محمد IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    خداداد عزیزی توهینی به قشرمحترم کولبری و مردم خوب کردستان نکرد و به قول بعضی دوستان فرار روبه جلو نماینده بیشتربه چشم میاد ایشون و امثال ایشون ضعف دارن که نتونستن برای جوانان غیورکردستان شغل درست کنن البته نمیدونم چقدرایشون تواین زمینه کارکرده وامیدوارم که برا این مردم کاربکنه ولی اینکه بیاد بگه خداداد توهین کرده و یه انگی بهش بچسبونه این درست نیست بیشتر توهین شخص نماینده به خداداد به چشم میخوره تاخداداد به مردم غیورکردستان که اینجور بنظرنمیادخداداد توهین کرده باشه
  • محمد مسعودی IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    من خودم کردم چه ربطی داشت نماینده تاحالا چکار کردی برای مردم دنبال رآی برای دوره بعد میگردی دیگه مردم به شما رای نمیدن
  • ندا حامد ی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    خودت نماینده های انقلابی چکار کردید برای کولبران دنبال چه میگردی نماینده
  • Ali IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    دراینکه خداداد عزیزی بسیار بی ادب و بی تربیته شکی نیست اما شمایی که بهتون اینجوری بر میخوره،چرا برا کولبرا کاری نمیکنی؟فقط منتظر میمونی کسی بهشون چیزی بگه که حمله کنی
  • ایرانی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    آقای نماینده اینقدر توپت پره بی ریشه شما نماینده و مسؤلین دزد هستین خدا انشالله ریشه شما دزدها را بکنه که روزگار مردم سیاه کردین خداد عزیزی عزیز مردم بودند هستند ولی شما نماینده ها ومسئولین دزد از خدا بی‌خبر دل مردم خون کردین انشالله به حق حضرت زهرا که ریشه شما دزدان از سر ما ملت ایران کنده بشه خوب جای شعار دادن های الکی تون بی وجدان کمک مردم کوله بر بکن از این همه دزدی های ناهنجاري که میکنین دست یک فقیری هم را بگیرین
  • احمد IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    من خودم بچه مشهد هستم خداداد هم از منطقه گلشهر ورضاییه مشهد که از مناطق محروم و پایین شهر مشهد میشود به این جایگاه امروزیش رسیده درد نداشتن وبی پولی را کشیده الان هم توهین به کسی نکرده ذات بچه مشهد شوخ طبعی است مشکل حذف خداداد نیست مشکل وعده نمایندگانی است که موقع انتخابات صد تا وعده میدهند همین قدر که خرشان از پل گذشت فراموش میکنند یک سال طرح شفافیت را چرا اجرایی نمیکنید مشکل از خانه ملت است نه از حرف مردم
  • Peyman IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    توخودت چیکار کردی واسه مردم غیور کردستان بادمجون دور قاب چین امثال تو اگه ادم بودن توکردستان کولبری نبود درضمن ایناراکسی نمیشناسه ازاین طریق میخوان شناخته بشن
  • غضنفر IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    جناب آقای نماینده اگر خداداد بی ریشه باشد اونوقت شما ریشه داری اگر واقعا ریشه داری بگویید برای مردمان شهرتان چکار کرده اید شو آف برگزار کردنها دیگه قدیمی شده خودت چطوری نماینده شدی حق چند میلیون آدم و همشهری هات رو خوردی با رای بیست سی هزار تایی شدی نماینده اگر مردم همه شرکت می کردند شماها باید هنوز دستمال بدست میبودید و به کارتان ادامه میدادید خداداد حداقل دل مردمان شهرهای مرزی رو شاد کرده شماها که به ناحق بر مصدر قدرت نشسته اید چکار برای مردم کردید اتفاقا شماها باید خجالت بکشید که جوانهای ایران کوله بری میکنند اگر مدیریت بلد بودید اصلا شغلی بنام کوله بری نداشتیم که کسی بخواهد از کوله بری نام ببرد امثال شما فرار به جلو رو خوب یاد گرفته اید بجلی شرم و خجالت طلبکار هم شده اید میخواهی بفهمی که تو حق هستی یا باطل برو بین خودت و خداداد مسابقه تعین محبوبیت بگذار ، بعد نگاه کن که آیا تو راستی یا خداداد آیا تو بی ریشه هستی یا خداداد بجای خجالت و شرم گردنتان روز به روز کلفت تر شده مردم تو و امثال تو را میشناسم خداداد را هم میشناسند پس سکوت کن تا بدتر از این نثارت نشده
  • همشهری IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    خداداد عزیزی گرچه خواستی شوخی کنی ولی ناخواسته سبب رنجش هموطنان کرد شدی لطفا با یه توضیح و عذرخواهی از دلشون دربیار ولی جواب این نماینده بی ادب هم بده خودش نماینده و مسیول مشکلات مردم هست اونوقت بابت بیکاری کولبرها پاچه تو رو گرفته! چقدر مسخره هست این نماینده اگه کردستان فقیر و محروم هست کلاه خودت بالاتر ببر جناب نماینده بجای توهین و افترا به دیگران کمی به مردم خودت خدمت کن
  • اسداله IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    بالاخره پایان این مجلس هم می رسه باید فکر دور بعد هم بود.متوجهید که چی می گم؟😉
  • فرشید کمایی IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    فکر کنم خداداد توهینی نکرده واگر کولبر از نظر شما بی احترامیه از رفتن ادم فروشها و نون به نرخ روز خورهای دولتی و حکومتیه....خداداد با بی سوادیش ورزشکار بوده ب ورزش کمک کرده امثال مث تو چیدکه با قوانین استخدامی مرگ جوانان را مستهل میکنین
  • محمد حسن IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    بی ریشه. خودتی .تو اگر ریشه داری چرا به درد مردم خودت نمی‌خوری تو چه کاری کردی واسه مردم کردستان . عقده ی بخاطر رای به اسطوره فوتبال کشور توهین میکنید. خداداد اصلا منظوری از حرف ش نداشت .تو آدم .....
  • علی US ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    آقای نماینده مجلس، کامنت های این خبر خودش یک رفراندومه که مردم مشکلات امروز کشور رو از خودمون (مسئولان) میدونیم، پس ما با قدرت میخواهیم بهترینه خودمون(مسئولان) رو در مسندی چون مسند شما قرار بدهیم، امروز جامعه ی ایران بیدار شده و اسیر انسان های کم هوش و رفتارهای پوپولیستی نخواهد شد. به امید ساخت ایرانی مدرن. به امید روزی که همه ی ما هرجا در دنیا هست برگردیم، با نیروهای متخصص داخل و مردم دلسوزمون کشوری بسازیم که در اخلاق و آزادی و عدالت الگوی دنیا باشد شاید مانند زمانی که اولین منشور حقوق بشر نوشته شد بشیم الگوی دنیا.
  • گرگانی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    خداد که پست و مصبی نداره وضعیت فعلی مملکت به خاطر ادمایی بدبختی مثل شماست که منصب دارن نه مثل امثال خداد عزیزی شما اگه اندازه غیرت قومتی که دارین کمی غیرت وطن پرستی داشتین وضعیت ایران این نبود
  • داش اکل IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    نماینده محترم واقعاً اگر صداقت در گفتار و عملت هست فقط یک سوال از شما دارم و یک جواب هم می خواهم . چقدر خرج تبلیغاتت کردی و از کجا آوردی ؟اینهمه پول خرج کردی دل چند نفر را شاد کردی ؟ یک گل زد دل کل ایران را هنوز هم که هنوزه شاد کرده و می کنه . شما بگید برای کل ایران که هیچ برای کولبران چه کار کرده اید؟ شما که خرج یک ساعت تو مجلس نشستن و اراجیف به هم بافتنتان 10 میلیارد تومان از پول بیتالمال آب می خوره . برای رای جمع کردن و گول زده مردم یک فکر دیگری بکن .
  • تقی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    جناب نماینده خیلی رگ گردنت نزنه بیرون من متاسفم برای شما که اینگونه بی پرده اظهار بیان کردی .ما مردم ایران خصوصا مشهدی ها مخلص کرد . لر . عرب . ترک و هر زبان دیگر در این مملکت هستیم من از اقای قالیباف در خواست دارم یک تذکر جدی به شما نماینده از دل مردم مبارز و ولایی کردستان خصوصا سقز وبانه بدهند تا اینگونه توهین نکنی . خداداد یک خانواده با ریشه و با اصالت هست اونیکه بی ریشه و بی اصالت فکر کنم خود شما هستین .نمی خواهم زیاد به شما توهین کنم چون از روی مردم ولایی کردستان خجالت می کشم . باشد تا مردم شریف سقز وبانه یک نماینده از قشر زحمتکش کوله بر رو روانه مجلس کند .انشاالله
  • منصور IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    خداد اولا منظوری نداشته و بی احترامی هم نکرده مشکل جامه و هر عزیز کوله بر یا کارگر را مثل اینکه امثال خدادها و علی دایی ها باید حل کنند و نمایندگان محترم فقط؟؟؟؟؟؟؟
  • شهرام IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    در اینکه خداداد در انتخاب واژه هاش متاسفانه دقت کافی رو نداره شکی نیست.و برخی رفتارها و واکنش هاش مناسب نیست و متاسفانه مثل خیلی از فوتبالیست ها که سواد و تحصیلات درست و حسابی ندارند ،طرز بیانشون خیلی ایراد داره و باز هم متاسفانه کمتر فوتبالیستی رو دیدم که در صحبت هاش شعر و گفته های بزرگان ادب و هنر رو استفاده کنه و غالبا سطح گفتار و کلام ،پایینی دارند.خداداد عزیزی هم یکی از این افراد است قطعا...البته این جناب نماینده که بعید میدونم نماینده واقعی مردمش باشه هم داره از آب گل آلود ماهی میگیره...فقر و کولبری در کردستان عزیز،دلایل زیادی داره که یکیش نبود نماینده های درست و حسابی و دلسوز است که حقیقتا نماینده مردم نیستند...بژی کرد و کردستان
  • خدای بدشانسی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    من نظرا روخوندم چراپشت این خدادادبی شخصیت درمیاید؟؟چون پیروزی بازی کرده؟واقعا بی ریشه است چون ریشه اون ایرانی نیست ودرکی ازایرانیانداره منظورنمایندشم اینه بعدشم مطمئنی اون نماینده اونجاپشت مردم کولبرخودش درنمیاد؟ازکجامعلوم دولت مردان نمیگن توهیچی نگومامورا ومرزبانی ایرانی گیرنمیده یاتواین ساعات برین ک گیرندن فقط اونور مربوط بمانیس مواظب باشین؟ازهیشکی هیچی بعیدنیس من هیچ درکی ازکولبری ندارم ویه کارگرساده بنایی ام اماتومملکتی ک همش رشوه وپارتی حرف اول رومیزنه.....!!
  • غلام IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    خداداد که همه می‌شناسن بعضی وقتا خودشم نمی دونه چی میگه باید پخش زنده نباشه.بعدشم خداداد به جایی نرسیده که عامل بدبختی مردم باشه وظیفه شما و دولت و حکومت و سیاسیون هست مشکل مردم رو حل کنید که .....
  • فانتوم آبی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    خداداد چون حرفهاش و طعنه و اعتراض هاشو بصورت طنز بیان میکنه، یه جورایی درد مشترک این غیور مردان کرد رو بزبان تلخ به گوش همه اون کرانی که سنگ نوکری مردم را به سینه میزنه برسونه که چقدر برای نون درآوردن در سختی هستن و جونشون رو تو این راه گذاشتن،وظیفه هر مسئول و نماینده و ورزشکار و ... هستش در هر برنامه ای فریاد این قشر از جامعه را دوباره و دوباره فریاد بزنن.درود بر غیرت بالایت ای برادر کرد من.
  • ناشناس IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    جناب تند نرو کولبران با توجه به این که قشر زحمت کش و شریف هستن تنها یک استان تو کولبر ندارد انقدر که رگ کردن جنابعالی به یک حرف که اون بنده خدای منظور نداشته متورم شده است توی مجلس برای مشکل این قشر از جامعه رگ گردن متورم بکن و داد بزن مشکل اینها رو حل کنید نه به صندلی مجلس جسبیدی که حقوق و مزایا مجلس را از دست ندهی و مشکل معشیت مردم مشکل اقتصاد مردم ای کاش رگ گردن متور م کنید شما نمایندگان
  • حسین IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    شخص تو مثلا نماینده بیشعور است که بیخ و بن نداری ، ریشه جای خود دوما از بدبختی مردم غیور کرد است که نماینده ابلهی چون تو رو دارند که به جای شغل درست و حسابی دارن کولبری می کنند سوما بیشعور عوضی تو که داری به ناحق توهین میکنی منتظر جواب خداداد باش چهارم، گول این ابله رو نخورین، از همین الان با این رفتارها ی پوپولیستی داره برای دوره بعد رای جمع میکنه بی ناموس
  • ههد IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    شاید اشتباه کرده منتهی به آدم لوسه باید از سلطان آقا علی دایی یاد بگیره که مرد باشه البته کلمه بزرگ مرد برای خداداد سنگینه نمیتونه مرد باشه
  • شمس IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    ضمن احترام به همه مردم کردستان و عزیزانی که به خاطر فقر تحمیل شده عده ای نالایق برایدمعیشت زندگی کولبری می کنند. من پای تلویزیون بودم و حرفهای خداداد عزیزی رو شنیدم با توجه به شوخ طبع بودن خداداد و اینکه فکر نکنم منظور و غرض داشت صرفا از این لفظ برای شوخی استفاده کرد. زیاد شلوغش نکن نماینده ی بی لیاقت کولبری نتیجه مدیریت ضعیف و نادانی امثال شماست
  • ایرانی IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    تویی که نماینده مجلسی برای کوله بری بایدفکرکنی وقانون تصویب کنی اگرنمیتونی نمیخوادیقه یه فوتبالیستوبگیری آخه ایشون چکاره مملکته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی