علیرضا ابراهیمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس برای ماندن یا جدایی از این تیم تا پایان هفته جاری تصمیم خواهد گرفت.

علیرضا ابراهیمی قبل از شروع فصل جاری از گل‌گهر جدا شد و به پرسپولیس پیوست، ولی در این تیم تبدیل به بازیکن نیمکت‌نشین شد.

این بازیکن حتی در مقطعی از فصل جاری هم قصد جدایی داشت، ولی از تصمیم خود منصرف شد. ابراهیمی در حال حاضر با چند پیشنهاد روبه‌رو شده و قرار است تا پایان هفته جاری تصمیم نهایی را برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس بگیرد.

بر اساس این گزارش، محمدمهدی مهدی‌خانی مهاجم پرسپولیس هم با پیشنهادهایی روبه‌رو شده، ولی هنوز تصمیمی برای جدایی از جمع سرخپوشان نگرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بی هویت IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    کالاتو بزار بالا چوب خدا صدا نداره اقای بی خاصیت تاوان اون بازی رو داری میدی که باعث و بانی باخت 5 بر1 تیم گل گهر روبروی لنگ بودی تف تو شرفت این نتیجه خوش خدمیت به لنگ یاد سریال امام حسن افتادم که به زنش وعده و وعید امارت یزید رو داده بودند مادر یزید گفت تو که به امامت و همسرت خیانت کردی روزی هم به یزید خیانت میکنی حالا دقیقا همین قضیه تو و لنگ هست یه روز هم باوعدو وعید یه تیم دیگه به لنگ خیانت میکردی بخاطر همین بهت بازی ندادند بی شرف
  • بی نشان IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اسکوچیچ بازیکنای پرسپولیس رو میبره مسدوم میکنه تحویل میده از تیمهای دیگه ببر
  • محمود IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    علیرضاابراهیمی واقعامدافعی عالی هستش امیدوارم توپرسپولیس بمونه وجایگاهش روتثبیت کنه امااگرم خواست بره بخاطرزحماتش ازش ممنونیم و امیدوارم توتیم جدیدش موفق باشه
  • پرسپولییییس IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    واقعا بازیکن خوبیه.واقعا آدم شک میکنه یحیی واسه چی این بازیکنا رو جذب کرد .و واسه چی الان به راحتی دارن جدا میشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی