نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
۰ |
۵
فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته استیناف اعلام کرد به زودی رای پرونده باشگاه گل‌گهر سیرجان و شاکیان این پرونده اعلام می شود.

در حالی که در روزهای میانی هفته گذشته عنوان شد قرار است کمیته استیناف رای مربوط به پرونده شکایت باشگاه های استقلال، سپاهان و پیکان از حضور بازیکن خارجی در تیم گل گهر سیرجان را صادر کند همچنان این رای برای چندمین بار صادر نشده و صدورش به تاریخ دیگری موکول شد.

مهدی دادرس رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به خبرورزشی در این باره گفت: برای پایان دادن به همه حرف و حدیث های اخیر قصد داریم ظرف یکی دو روز آینده رای نهایی و قطعی مان را صادر کنیم تا ضمن پایان گرفتن همه شایعات، این پرونده نیز خاتمه پیدا کند».

ناگفته نماند؛ پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رای اولیه باشگاه گل گهر سیرجان را در سه دیدار مقابل تیم‌های استقلال، سپاهان و پیکان با نتیجه سه بر صفر بازنده اعلام کرده و با استناد به مدارک ارائه شده به کمیته انضباطی باشگاه سیرجانی را در پرونده فوق محکوم دانسته بود.

باشگاه گل گهر سیرجان پس از صدور این رای با ارائه مدارکی تازه به کمیته استیناف خواستار رسیدگی مجدد به این پرونده شده و البته عنوان کرده‌اند در صورت لزوم، مراتب را به دادگاه عالی فوتبال در فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) نیز اعلام خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی