نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
مصدومیت چهار بازیکن پرسپولیس در تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلاد سرلک به دلیل مصدومیت نمی تواند پرسپولیس را در بازی سوپرجام همراهی کند.

در طی سال‌های اخیر پرسپولیس به دلیل قهرمانی‌های متوالی و البته کیفیت بالای بازیکنانش ملی پوشان زیادی در اردوهای مختلف داشت. همین حالا و در جریان اردوی تیم ملی، پرسپولیس با ۵ نماینده بیشترین تعداد ملی پوش را دارد و نفراتی مثل وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی، فرشاد فرجی و کمال کامیابی نیا از پرسپولیس در تیم ملی حضور دارند. در بازی با عراق، وحید امیری به صورت فیکس در ترکیب تیم ملی بازی کرد و سرلک و کامیابی نیا هم به عنوان بازیکن جانشین وارد بازی شدند.

در تمرین تیم ملی اما میلاد سرلک از ناحیه همسترینگ آسیب دید و چند هفته ای از میادین دور خواهد ماند. اتفاقی بسیار تلخ برای پرسپولیس که در آستانه بازی سوپرجام مقابل فولاد، یکی از مهره‌های اصلی و کلیدی خود را برای این بازی در اختیار نخواهد داشت. اما سرلک اولین مصدوم پرسپولیسی تیم ملی نیست. در اردوهای قبلی تیم ملی هم چند بازیکن پرسپولیس مصدوم شدند و با آسیب دیدگی به تیم باشگاهی شان برگشتند. در دور اول بازی‌های انتخابی جام جهانی که تیم ملی برای انجام ۴ بازی پایانی خود راهی منامه شده بود، وحید امیری ستاره پرسپولیس و تیم ملی در دیدار مقابل بحرین، دچار آسیب دیدگی شد و حدود یکماه نتوانست برای پرسپولیس به میدان برود. قبل از همان بازی‌ها و در اردوی تیم ملی در کیش، کمال کامیابی نیا از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شدید شد و نه تنها چند بازی آخر فصل گذشته لیگ برتر را از دست داد، نتوانست در چند دیدار ابتدایی این فصل هم برای پرسپولیس بازی کند و مدت زمان زیادی از میادین دور بود. به غیر از این دو بازیکن، مهدی ترابی که ستاره پرسپولیس در لیگ به حساب می‌آید، در یکی از اردوهای تیم ملی دچار مصدومیت شد، هرچند مدت زمان دوری او از میادین زیاد نبود. همچنین نیمکت نشینی‌های متوالی ترابی در تیم ملی باعث شده بود تا این بازیکن با روحیه ای بسیار بد در تمرینات پرسپولیس شرکت کند و افت او در چند دیدار پایانی لیگ قبل و بازی‌های ابتدایی این فصل کاملا مشهود بود.

چیزی که مشخص است، پرسپولیس ضرر زیادی از حضور ستاره‌های تیمش در اردوها و بازی‌های تیم ملی کرده و مصدومیت سوغات تیم ملی برای کادرفنی پرسپولیس بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی