لژیونر محبوب آبی ها در لیست یحیی؟/ شایعه نقل و انتقالاتی در خصوص جانشین نوراللهی در پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه شد علی کریمی هافبک تیم کایسری‌اسپور در لیست نقل و انتقالاتی پرسپولیس قرار دارد.

احمد نوراللهی فصل قبل بدون تردید بهترین بازیکن پرسپولیس و لیگ برتر بود. احمد با وجود بازی در پست هافبک دفاعی موفق شد، ۱۰ گل در لیگ به ثمر برساند و جلوتر از مهاجمان پرسپولیس، بهترین گلزن این تیم شود. یحیی که از اهمیت حضور نوراللهی در تیمش باخبر بود، به مسئولان وقت پرسپولیس اعلام کرد هرطور شده قرارداد نوراللهی را تمدید کنند ولی آن ها توانایی انجام این کار را نداشتند و ستاره پرسپولیس راهی لیگ امارات شد.

سرمربی پرسپولیس برای جانشینی نوراللهی به سراغ جذب رضا اسدی رفت ولی این بازیکن برخلاف پیشبینی ها در پرسپولیس جواب نداد و خیلی زود نیمکت نشین شد. حالا با رسیدن زمان نقل و انتقالات زمستانی خیلی ها در خصوص لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی گمانه زنی کردند ولی تا حالا پرسپولیس موفق نشد هیچ بازیکنی را به خدمت بگیرد. طی روزهای گذشته در فضای مجازی شایعه شد که یحیی گل محمدی برای تقویت خط میانی تیمش قصد دارد علی کریمی هافبک سابق استقلال را به خدمت بگیرد و این بازیکن را به پرسپولیس بیاورد. پیگیری های ما نشان می دهد این خبر شایعه بوده و قرار نیست کریمی راهی پرسپولیس شود. همچنین گل محمدی هم به دلیل شرایط فعلی این بازیکن، علاقه‌ای به جذب علی کریمی ندارد و در صورتیکه بخواهد هافبک به خدمت بگیرد، به سراغ گزینه‌های دیگری خواهد رفت.

گفتنی است کریمی که در ابتدای این فصل راهی کایسری اسپور ترکیه شده بود، به دلیل آسیب دیدگی و انجام عمل جراحی روی کمر و لگن خود نتوانست حتی یک بازی برای تیم جدیدش انجام دهد و خیلی زود قراردادش با کایسری اسپور فسخ شد. همچنین لازم به ذکر است با توجه به استعفای یحیی گل محمدی و غیبت او در تمرینات چند روز اخیر پرسپولیس، فعلا فعالیت های نقل و انتقالاتی این تیم هم متوقف شده  تا تکلیف یحیی برای ادامه حضور در پرسپولیس مشخص شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اورست IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    بی خود کردن دست رو لژیونرها میزارن
  • 6 IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    مفت گرونه! فقط به درد پنالتي دربي ميخوره خخخخخخ
  • M IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    این شایعات رو شما درست میکنید من ب عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم تیمم تقویت بشه ولی علی کریمی نمیاد تو پرسپولیس چون است استقلالیه درباره‌ی مظاهری هم همینو گفتید ولی با فولاد داره توافق می‌کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی