نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رافائل نادال
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

رافائل نادال که حالا با قهرمانی در گرنداسلم استرالیا رکورددار تنیس جهان است در خارج از زمین تنیس زندگی بسیار مجللی دارد، اگرچه سعی می‌کند کمتر زندگی شخصی‌اش را در معرض عموم قرار دهد.

ستاره اسپانیایی تنیس جهان، رافائل نادال در ۳۵ سالگی به بیست و یکمین قهرمانی در گرنداسلم‌ تنیس دست یافت. او این موفقیت را با شکست دادن دنیل مدودف در فینال اوپن استرالیا کسب کرد.

اما بیرون از زمین تنیس، نادال یک زندگی بسیار لوکس دارد که حاصل میلیون‌ها دلار درآمدی است که از سال‌ها ستاره بودن در بالاترین سطح تنیس جهان نصیبش شده است.

رافائل طی سالهای پرافتخار فعالیتش در تنیس بیش از ۱۵۰ میلیون پوند فقط از طریق جوایز مسابقات کسب کرده است و درآمد هنگفتی از راه تبلیغات داشته است. او در حال حاضر در عمارتی در ساحل مایورکا زندگی می‌کند که سال ۲۰۱۳ برای خرید آن ۳ میلیون پوند پرداخت.

رافا که طرفدار رئال مادرید هم هست یک جت اختصاصی هم به مبلغ حدود ۵ میلیون پوند خریده که برای رفتن به تورنمنت‌های مختلف از این هواپیمای شخصی استفاده می‌کند. او البته می‌تواند از طریق سفر دریایی هم با کشتی ۴٫۵ میلیون پوندی خود که به طور سفارشی برای او ساخته شده است، به مقصد برسد.

نادال در همه سالهایی که در تنیس داشته، ماریا فرانسیسکا پریو که یک خانم کارمند بیمه را در کنار خود داشته است. این زوج بعد از ۱۴ سال رابطه در سال ۲۰۱۹ با هم ازدواج کردند.

زندگی مجلل رافائل نادال/ حضور در مسابقات با جت اختصاصی و زندگی در عمارت چشم‌نواز

ویو ابدی خانه نادال!

گرچه نادال خیلی تلاش می‌کند که زندگی شخصی خود را از چشم دیگران دور نگه دارد اما در سال ۲۰۲۰ و با توجه قرنطینه‌ای که وجود داشت او تصاویری از عمارت فوق‌العاده خود در جزایر بالئاری منتشر کرد.

مساحت خانه او بیش از ۱۰۰۰ متر مربع است. گفته شده که نادال بیش از ۷ سال برای بازسازی این خانه که در سال ۲۰۱۳ آن را خرید، هزینه کرده تا آنجا را تبدیل به مکانی رؤیایی برای زندگی کند.

طراحی خانه از تصاویری که او هر از گاهی در اینستاگرام منتشر کرده، ساده به نظر می‌رسد و البته همه تجهیزات مورد نیاز نادال در آن فراهم است.

او یک باشگاه بدنسازی کاملاً مجهز را در اختیار دارد. در زمان استراحت هم رافا می‌تواند از پنجره عمارت خود از مناظر زیبای دریای مدیترانه و خلیج‌های آرام و شگفت‌انگیز لذت ببرد.

زندگی مجلل رافائل نادال و همسرش

ماجرای هواپیمای شخصی نادال

جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۰، نادال تلاش می کرد با یک پرواز اکونومی به تورنمنتی در آفریقا برود تا اینکه رقیبش همیشگی‌اش راجر فدرر او را میهمان جت اختصاصی خود در آن سفر کرد.

رافا که نمی‌خواست دفعات بعد هم میهمان هواپیمای دیگران باشد، تصمیم گرفت هواپیمای شخصی خود را بخرد.

قیمت این هواپیما ۵ میلیون پوند بود. فقط ۲۳۳ فروند از این هواپیما ساخته شده و هزینه نگهداری آن نیز سالانه بیش از ۲۲۰ هزار پوند است. این هواپیما ظرفیت ۸ مسافر را دارد و داخل کاملاً لاکچری است.

نادال که لطف فدرر را فراموش نکرده بود، همین کار را در حق ویتور ترویسکی انجام داد. یک روز بعد از اینکه رافا این حریف خود را در فینال مرسدس کاپ شکست داد او را مهمان جت اختصاصی خود کرد تا به لندن ببرد.

ترویسکی با انتشار تصویری از این هواپیما از نادال بابت لطفی که به او کرده بود تشکر کرد.

زندگی مجلل رافائل نادال

کشتی میلیونی نادال

در سال ۲۰۱۹، نادال یک کشتی را با کشتی دیگری معامله کرد. او کشتی ایتالیایی خود که نام بتهوون را برای آن انتخاب کرده بود به مبلغ ۲ میلیون پوند فروخت. سپس همین پول را صرف خرید یک کشتی سفارشی‌ساز کرد، کشتی‌ای از نوع کاتاماران یا دو بدنه که مناسب سفرهای طولانی با امکانات کامل رفاهی است.

یک پارکینگ جت اسکی، یک سالن پذیرایی و اتاق خواب‌های بزرگ، یک جکوزی و یک استخر بررگ بخشی از امکانات این کشتی بزرگ هستند.

زندگی مجلل رافائل نادال

زندگی مجلل رافائل نادال

زندگی مشترک نادال با همسرش ماریا

با وجود اینکه نادال بیشتر اوقات خود را در سفر به نفاط مختلف جهان می‌گذراند، کسی که همیشه در زندگی‌اش وجود داشته ماریا ۳۳ ساله است. ماریا، همسر رافا، هیچوقت به سبک زندگی سلبریتی‌ها روی نیاورده و همواره ساده و متواضع زندگی کرده است.

همسر نادال در این مورد گفته: «زندگی مجلل دنیایی نیست که من بخواهم جزوی از آن باشم و فکر نمی‌کنم که رافا هم دلش می خواست که با زنی که به دنبال این چیزها است زندگی کند.»

این زوج اوایل سال ۲۰۰۰ با هم آشنا شدند که ابتدا دوست بودند و سپس از سال ۲۰۰۵ وارد رابطه شدند. آنها در سال ۲۰۱۹  در مراسم مجللی که در مایورکا برگزار شد، با هم ازدواج کردند.

زندگی مجلل رافائل نادال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی