نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی دادرس
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته استیناف توضیحاتی را در خصوص زمان نهایی اعلام رای پرونده بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان ارائه کرد.

مهدی دادرس در خصوص زمان اعلام رای نهایی پیرامون پرونده بازیکن گابنی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اظهار داشت: پرونده ویلموتس ۷ بار عقب افتاد اما کسی اعتراض ندارد! ان‌شاالله در این هفته جلسه‌ای خواهیم داشت و این کار انجام می شود.

عضو کمیته استیناف در خصوص اینکه بعد از جلسه با نمایندگان  ۴ باشگاه، جلسات و گفت‌وگوهای دیگری نیز با افراد مختلف برگزار شد و آیا ابعاد جدیدی در این پرونده باز شده، گفت: نمی‌توانیم در مورد ریز نکات و اتفاقات داخل جلسات صحبت کنیم اما ما وظیفه داریم هرچه در پرونده وجود دارد یا به ذهنمان می‌آید را کنترل کنیم. باید همه جوانب را در نظر گرفت. سعی می کنیم در این هفته مساله‌اش حل شود. تا به حال صبر کرده‌اید، این یکی دو روز را هم صبر کنید به امید خدا تمام می‌شود.

وی در خصوص اینکه آیا گزارش ۵۲-۵۱ صفحه‌ای پلیس فتا در صدور رای تاثیر دارد، عنوان کرد: این ۵۲ صفحه را چه کسی گفته؟ من که ۵۲ صفحه ندیدم. می گویند هوشنگ نصیر زاده گفته، من هم می‌گویم او فردی با نمک و شوخ است!

دادرس در مورد اینکه آیا رای این پرونده در جلسه روز سه شنبه مشخص خواهد شد، گفت:‌ ان شاالله، اگر اتفاق خاصی نیفتد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا این جلسه در فدراسیون برگزار خواهد شد یا مانند جلسه قبلی در محلی پنهان است، اظهار داشت: باید ببینیم رئیس کمیته چه پیشنهادی می‌دهد. چون افراد مختلف رفت و آمد می‌کنند و ممکن است ذهنیت هایی به وجود بیاید، تصمیم گرفتیم آن جلسه در جای ساکت باشد تا کسی مطلع نباشد و تمرکز ما به هم نخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    کمیته انضباطی کیسه به خصوص جاودانی با خوشحالی بدون و تحقیق و بررسی رای به نفع تیم محبوب خود جماران کیسه صادر کرد در آن بی عدالتی تمام معنای وجود داشته کمیته استیناف برای جمع کردن آبروی ریخته شده فدراسیون به نفع تیم خاص،کیسه رای کمیته انضباطی نقض کنه تا عدالت اجرا بشه
  • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    وقتی گزارش پلیس فتا وجود نداره و هیچ جعلی ثابت نشد یا جاعل معرفی نشده کمیته انضباطی به استناد که ایمیل جعلی از چه طریقی صادر شده رای صادر کرده؟؟!! یا شاید گزارش فنا جاعل توسط یکی از ذینع های باشگاه کیسه بود اون می خوان لاپوشی کنند از کجا کیسه متوجه تعداد ملی و جعل شده ظرف یه ساعت شکایت کرد؟؟!حتما یه ریگی تو کفش هست اعلام نمی کنند
  • /// IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    آقای دادرس چقدر مصاحبه میکنید؟همین حرف ها را چند بار در طول روز های اخیر گفتید فهمیدیم،رای هرچه است صادر کنید تمام شود دیگر نیازی به این همه مصاحبه نیست اگر هم نیاز به زمان بیشتری است باز هم یک بار بگوئید کافی است.
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    شرایط بازیکن گابنی گل گهر دقیقا مثل شرایط پاتوسی و کیروش استنلی تو اولین دوره حضورشون تو ایران بود و اما هیچ بازی سه هیچ نشد و طبیعیه کمیته استیناف باید رای غیرقانونی کمیته انضباطی رو بشکنه اگه این رای غیر قانونی توسط کمیته استیناف تایید بشه واضحه که کمیته استیناف رشوه بیست میلیاردی مدیرای استقلال و سپاهان رو گرفته خلاصه بگم سرکار آجرلو علاوه بر مافیا بودن و دسترسی به سازمان لیگ و فدراسیون داخل نظام هم نفوظ داره.پس علاوه بر حقه بازی و فریبکاری ، فوق العاده خطرناک هست.آدم میخواد خیلی پاک و درستکار و نترس باشه که بتونه در برابر این مافیای مخوف بایسته.
  • رجب صفروف IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    چقدر جالب.پس آقای ساکت هم تشریف دارند.شوخی کردم بابا.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی