نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
گران‌ترین تماشاگر لیگ برتر در  استقلال!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال دوباره یک شوک چند میلیاردی دریافت کرد .

قرار بود محمد رشید مظاهری در فرصت نقل و انتقالات زمستانی از استقلال جدا شده و راهی فولاد شود .اتفاقی که اگر رخ می‌داد ،استقلالی‌ها را از یک تعهد مالی چند میلیاردی نجات می‌داد ولی حالا تا وقتی مشتری جدید پای کار نیاید ،دردسر همچنان به قوت خود باقیست.
مظاهری در میان بازیکنان این فصل استقلال یکی از گران‌قیمت ترین نفرات محسوب می‌شود و اگرچه فرهاد مجیدی در نیم فصل اول اعتقادی به استفاده از پول نداشته ولی باشگاه باید طبق قرارداد تمام دستمزدش را کامل پرداخت کند (البته پنج درصد از این دستمزد به خاطر جریمه کم می‌شود)

قرار بود اگر رشید راهی فولاد شود، مابقی دستمزد این سنگربان توسط باشگاه جدید تقبل شود ولی به بن‌بست رسیدن مذاکرات طرفین و منتفی شدن حضور مظاهری در جمع شاگردان جواد نکونام این تعهد را دوباره به دامن استقلالی‌ها بازگردانده است.

البته بعید به نظر می‌رسد مظاهری بخواهد تا پایان فصل در استقلال بماند و اغلب دیدارهای این تیم را از سوی سکوها تماشا کند ولی اگر چنین کاری انجام بدهد، استقلال صاحب یکی از گران‌قیمت ترین تماشاگران لیگ برتر می شود و میلیاردها تومان باید خرج مهره‌ای کند که بازیها را همانند یک تماشاگر نگاه می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اوف IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    نویسنده معلومه از رأی استیناف خیلی آتیشیه...خخخخ
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    پرداخت چنین مبلغی برای سرکار آجرلو مثل آب خوردن هست.الان رو صندوق توسعه ملی و صندوق تثبیت بازار و بیت المال چنبره زده و هر چی دلش بخواد ریخت و پاش میکنه و کسی هم جرات نداره حرف بزنه.
  • شهرام IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    استقلال قطعاً چنین اشتباهی رو مرتکب نمیشه چون هم سکو نشینیش آسیبه و هم بازی کردنش ولی خبرورزشی تو هفت سال گذشته چرا یکبار چنین تیتری درمورد رادوشویچ نزد؟؟؟دروازه بان دوم کدوم تیم تاحالا دستمزد دلاری داشته وقتی کشورمون پر استعداده؟
  • حسین استقلالی دوآتشه IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    این کار آن گرشاسبی نامرد طرفدار لنگ بود من تعجب می‌کنم که چرا نکونام که خودش را ازبچگی استقلالی می‌دانست چرا اصرار نکرد تا صاحب این دروازه بان خوب شود چرا جواد خان خودش راآلت دست گرشاسبی نامرد کرده است
  • تاجی اصیل IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    ای کاش خبر ورزشی که دنبال گران ترین تماشاگر میگرده! یه قیاسی بین قرار داد ایشون و گلر ذخیره لنگیا هم میکرد تا همگان متوجه میشدن گران ترین تماشاگر لیگ کدوم بازیکن و کدوم گلره!!!!؟؟؟ دیگه اینقدر این آش شور شده که کسی وارد بازی تیم رسانه ای لنگیا نشه و تحت تاثیر این مدل خبرهای فیک باشه!!! دیگه تیم خبری یایا دانمارکی و رفقا جواب نمیده...
  • رامین تاج DE ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    گرونترین مافیای لیگم حسینیه چه میکنه با باند رسانه ایش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی