نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شهریار مغانلو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص خبر چگونگی انتقال شهریار مغانلو به این باشگاه پاسخ داد.

در روزهای گذشته خبری مبنی بر چگونگی انتقال شهریار مغانلو از باشگاه سانتاکلارا به فولاد مبارکه سپاهان در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است، در این خبر ذکر شده  باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با پرداخت ۵۰۰ هزار دلار به باشگاه سانتاکلارا رضایتنامه شهریار مغانلو را دریافت کرده و حدود ۱۵ میلیارد تومان با آپشن به خود مغانلو پرداخت خواهد شد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اما این خبر را از اساس کذب و قویا تکذیب می‌کند:

همان گونه که پیشتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در جهت تنویر افکار عمومی جزئیات انتقال مغانلو از سانتاکلارا به سپاهان به طور شفاف رسانه‌ای کرده بود یاد آور می‌شود، شهریار مغانلو و محمد محبی طبق توافق دو باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و سانتاکلارا در نقل و انتقالات تابستانی معاوضه شده‌اند و باشگاه سپاهان هیچ مبلغی برای دریافت رضایتنامه مغانلو به سانتاکلارا پرداخت نکرده است.

مغانلو و محبی معاوضه شده‌اند/ سپاهان پولی برای دریافت رضایت نامه مغانلو پرداخت نکرده است

این در حالی است که محمد محبی فقط یک فصل دیگر با طلایی‌پوشان اصفهان و شهریار مغانلو با تیم پرتغالی دو سال دیگر قرارداد داشت، در پی آن و پس از مذاکرات متعدد فی ما بین دو باشگاه و همچنین بازیکن، شهریار مغانلو با قراردادی سه ساله به سپاهان پیوست.

انتشار این اخبار در این زمان به منظور سرپوش بر بحران مدیریتی و مالی بعضی از باشگاه‌های و به منظور ایجاد حاشیه برای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و انحراف افکار عمومی و هواداران از مسائل اداری و اجرایی به سمت حاشیه‌های دروغین و جو سازی رسانه‌ای بر علیه دیگر باشگاه‌ها است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    پاراگراف آخر را که میبینی باز کینه ساکت زبان دراز نسبت به پرسپولیس در آن موج میزنه! آخه مرد حسابی اینقدر دم دروغتون درازه که هر چه قدر بیانیه بدی و ماستمالی کنی بدتر میشه، یه چیزی بگو خودت هم باورت بشه! باشگاهی که در تاریخش همش در حال دور زدن قانون و بازیکن قاپی و سند سازی (عمادرضا) و قایم باشک بازی در هتل و رختکن بوده چطور میشه بهش اعتماد کرد؟ بجای فرافکنی و حرف از مشکلات رقبا زدن یک کم سعی کن از بیت المال کمتر بریز و بپاش کنی!
    • حسین IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      کی از دروغ حرف میزنه برو تو کوچه داداش من همه میدونن پادشاه دلالی خلافکاری و مافیای فوتبال ایران لنگ دیگه نیا تهمت بزن در خدمتم بگم که اون پول باشگاه شمارو از لیگ قهرمانان آسیا میدادن شمام الان میگفتی مام پول داریم اینکه شما رو پولتو ندادن تهمت نزن
  • رضا IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    اخه دروغی بگید ادم خنده ش نگیره یعنی فقط رضایت نامه محبی 500 هزار دلار ارزش داشت که تا الان نیم ساعت هم بازی نکرده واونها گذشتن از این مبلغ و فقط معاوضه کردن
  • سوزش گلات IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    خدا پولارو به کیا میدی؟
  • رضا IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    خدا پولا به لنگ میده تا مالیاتشو پرداخت نکنه ۴۵ میلیاد به مربییش بده بازم ازبیت مال صحبت میکنن هوچیگرها باید اینجور باشن انتظاری از شون نیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی