نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرسپولیس باز هم بالاتر از استقلال قرار می‌گیرد/ اسکوچیچ با این انتخاب دل و جراتش را نشان داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نصرتی بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: حکم کیمته استیناف اعلام شد ولی چرا سازمان لیگ هیچ تقصیری نداشت؟

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرورزشی در مورد اعلام حکم کمیته استیناف در مورد بازیکن گابنی گل گهر و تایید حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: ما از جزئییات کامل پرونده این بازیکن گابنی به آن صورت خبر نداریم ولی تنها چیزی که بسیار واضح است این است که کارت این بازیکن از سوی سازمان لیگ صادر شده و به نظر من سازمان لیگ هم در این پرونده مقصر است.

وی افزود: این حکم تغییراتی را در جدول لیگ برتر بوجود آورد و فکر میکنم حق چند تیم ضایع شد. بهر حال این حکم را می‌توانستند زودتر اعلام کنند و نیازی به این همه تاخیر نبود.

نصرتی ادامه داد: پرسپولیس نیازی به تغییر حکم بازی‌های گل گهر نداشت و مطمئنم در نیم فصل دوم پرسپولیس نتایج خوبی را کسب خواهد کرد. با تقویت تیم در نیم فصل دوم اختلاف امتیاز با استقلال بر طرف می‌شود و دوباره بعد از چند بازی تیم گل محمدی بالای استقلال در صدر قرار می‌گیرد.

مدافع سابق تیم ملی کشورمان در خصوص انتخاب ترکیب اسکوچیچ برای دیدار با امارات نیز گفت : از ترکیب اسکوچیچ لذت بردم و با گذاشتن امید نور افکن در قلب دفاع کنار کنعانی زادگان ، نشان داد که شهامت زیادی دارد و آدم با دل و جراتی است. نورافکن توانایی قرار گرفتن در پست قلب میانی را دارد و می‌تواند کنار کنعانی زادگان بازی خوبی را ارئه دهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    واقعا متاسفم برای کمیته استیناف فدراسیون حق و حقوق چند تیم رو خوردن تا یک تیم حکومتی رو شاید قهرما ن کنند ولی کور خواندن پول همه کار میکنه
  • حسین IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    دادرس بی خاصیت چهل و هفت روز ملت ایران راسرکار گذاشت وعین رأی کمیته انضباطی را تایید کرد. فقط برای رد گم کردن جریمه نقدی را تعیبر داد تابگویید ماهم آره: مردک بیسواد را چه به قضاوت‌ اصلا مدرکی اگردارد رو کند. به خاطر جانبازی به این بیسواد پست داده اند وگرنه به دردرد گاوچرانی هم نمیخورد. دوساعت حکم کمیته انضباطی را خوانده یک کپی گرفته جریمه نقدی راتغییر داده وخلاص ولی برای انکه توچشم باشد اینهمه مردم ایران راسرکار گذاشته است: دادرس باید ممنون دار صدام وآن سربازی باشد که باعث مجروع شدن ایشان شده تاحالا به نون و آبی رسیده و این رای آب دوغ خیاری راتایید کرده است
  • یوسف IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    شتر در خواب بیند پنبه دانه،چه جالب هنوز لیگ شروع نشده شازده لنگو گذاشت بالای استقلال خدا شفاف بده
  • Amir86taha IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    واقعا نشان دهنده این است که وقتی بازیکنی از استقلال می‌رود . بازیکن ثابت تیم ملی میشود . در حالیکه قطعا خیلی کیفیت ندارد . خیلی آقای اسکوچیچ از نظر فنی ضعیف است و متاسفانه از برانکو خط می‌گیرند
  • دنیا و صنعت نفت IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    نصرت جون زوج دفاع فقط زوج خودت و شیث و شادی بعد از گل !!! یادت که هست
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    کاش کمیته استیناف به اون 5امتیازی که داورا به لنگ هدیه کردند واون 6امتیازی که با نا دآوری از استقلال گرفتند ورود میکرد اونوقت جایگاه واقعی تان را مشخص میکردند ببینم بعدا این حرفها را میزدی .گل افساید به فجر سپاسی .پنالتی مشکوک با مس رفسنجان .گل مردود به هوادار وپنالتی صددرصد استقلال توی دربی .
  • بنده ی خدا IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    خواهشا با دقت بخونید تا چند ماه پیش که سرمربی سرخ ها و خبرنگاران همزمان اعتراض میکردن به مربی تیم ملی ، همه طرفدارانشان مخالف اسکوچیچ بودند و آبی ها موافق الان با دعوت بازیکن پر حاشیه و بازی ندادن یزدانی همه چیز برعکس شده تو رو به هر چی می پرستید دست بردارید از اینهمه تعصب بیخود با همین رفتارها هس که مربیان خارجی با چند مصاحبه محبوب میشن بدون کوچکترین بار فنی لطفا لطفا لطفا تعصب را کنار بگذارید
  • کوهمره_جروق IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    دیروز/ سرکار آجرلو: مگر شما اهل نماز و قرآن نیستید چرا حق استقلال رو میخورید و نمیدید؟! امروز/ مدیر فجرسپاسی: آقای اجرلو با تحمیل زوری کارگزارش ۱۵ میلیارد حق تیمای دیگه رو خورده نمیده فقط ۲۴ ساعت برای رسوایی آدمی که نماز و قرآن و شهدا رو وسیله همیشگی خودش برای حق به جانب نشون دادن و باج گیری میکنه کافی بود تا مشخص بشه این آدم خودش مال مردم خوره. مربیشون تو جلسه قرآن از حفظ میخونه با رشوه امتیاز معیشتی میخوره، مدیرشونم پشت نماز حق تبلیغات بقیه رو میخوره! از طرف دیگر در سازمان لیگ و کمیته داورها وحشتناک نفوذ کردن و مثل ویروس دارن همه جا پخش میشن و همه را آلوده میکنند. آدم یاد زامبی میوفته که همه را مثل خودشون میکردن.
    • فقط استقلال IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      قراردادترابی چی،شعاررو پیراهنش،انصاری فردشما که استاد تدریس کتاب خداست،قراردادهای میلیاردی چی شد،راستی مومن مسجدندیده،ازمحل ارز داروی های خاص سرطانی،ام اس،وصندوق محرومین پول کالدرون رو دادید،بیت المال حرام است کوهمره لنگی جروق،حق سپاهان روخوردید،جام حذفی داماش۳ساعت منتظرش گذاشتید۳_۰ نشدچون نفوذبزرگی مثل بابامسعودداشتید،جعل طارمی وسقوط به دسته پایین تر،نکردیدعابربانک لنگی هدایتی کجاست؟؟؟لابی مهندس عابدینی مدیرعامل لنگ چی شد!!!خودش اعتراف کرد،جامهای اسنپی را برگردانید.#لنگیها جام‌های اسنپی را برگردانید ترندشده.
  • لنگ کثیف IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    حمایت منشوری های قدیم از منشوریهای جدید
  • سعید IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    عجب کارشناسی !!!! امروز اگه انصاری فر یا کاوه رضایی یا حتی فرجی و هر بازیکن جدیدی از هر تیمی احتی دسته دو هم جای نور افکن بود الآن به به و چه چه راست بود که کشف جدید . اسکوچیچ با توجه به شناخت از فرهنگ حاکم بر فوتبال ایران ،دست به انتخاب مربی،کمک مربی،سرپرست ،پزشک و بازیکن زد ،چرا که تنها راه بقای دو سه سابه اش همین بود و این نشان از تیزهوشی ایشان و عملکرد بابا مسعود بود
  • حبیب IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    راستی از داداش شیثت چه خبر ؟؟؟ خخخخخخ ....
  • مهران IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    جالب اینجاست تمام بزرگان و مشاهیر لنگ از جمله همین اسطوره انگشتی از قرار گرفتن سرورشون در جایگاه همیشگیش ناراحت هستند و بجای رقابت سالم با فرافکنی و حرفهای الکی قصد رقابت دارند .
  • کوهمره_جروق IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    سرکار آجرلو وقتی تو تراکتور بود از حکم سه هیچ علیه تیمش جلوگیری کرد. وقتی اومد استقلال با لابی حکم سه هیچ برای تیمش گرفت. پول تبلیغات محیطی هم با گردن کلفتی بالا کشیده به قیافه‌ی ضایعش نمی‌خوره ولی زوج مافیایی کثیفی با مجیدی تشکیل داده!
  • شیث رسایی IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    به نظرم شما امسال کمتر فکر قهرمانی لیگ باش، پیروزی تو آزادی جلوی پدیده مشهد از شکست فرار کرد،پدیده ای که به همه باخته، و درمورد ۳ امتیاز پارسال جلوی سپاهان که بی دلیل به حساب پیروزی واریز شد و جام اسنپی گرفتید صحبت کنید لطفا
    • کیسه حقیر IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      دلیلش این بود سپاهان ترسو نیومد تو زمین:) راستی اگه سوپرجامو ببریم جاممون باز اسنپی حساب میشه؟
  • امیر IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    محمد اقا نصرتی باز که شما تشریف اوردید برادر عزیز . من که از رو رفته ام شماچی
  • سوزش گلات IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    آخر فصل وزیر پرسپولیسی نمیخوایم نمیخوایم راه میندازن:)
  • ابراهیم IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    با شایع سازی نمیشود قهرمان شد اسقلال درحال حاظر در سر قراردارد و هنوز دو بازی انجام نداده چطوری چطوری شش هفت امتیاز می خواهد جبران کند بهتر صبور باشند و به پیشرفت تیم خودشان باشند
  • رمض IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    قهرمانی با این حق کشیها برای پرسپولیس کبیر بسیار ارزشمندتر خواهد بود.
  • حیدر IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    نظرات نصرتی مثل سوتی هایش در خط دفاعی است
  • نظری IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    کنعانی vip
  • کوهمره_جروق IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    سرکار آجرلو وقتی تو تراکتور بود از حکم سه هیچ علیه تیمش جلوگیری کرد. وقتی اومد استقلال با لابی حکم سه هیچ برای تیمش گرفت. پول تبلیغات محیطی هم با گردن کلفتی بالا کشیده به قیافه‌ی ضایعش نمی‌خوره ولی زوج مافیایی کثیفی با مجیدی تشکیل داده!
  • کوهمره_جروق IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    سرکار آجرلو وقتی تو تراکتور بود از حکم سه هیچ علیه تیمش جلوگیری کرد. وقتی اومد استقلال با لابی حکم سه هیچ برای تیمش گرفت. پول تبلیغات محیطی هم با گردن کلفتی بالا کشیده به قیافه‌ی ضایعش نمی‌خوره ولی زوج مافیایی کثیفی با مجیدی تشکیل داده!
  • Nabi IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    بوبودینگوسیلوا نصی جون شیثی جون چه خبر رمان حماسی تراژدی شما در خاطر کل هستی مانده 😆😅✌✌✌✌💔

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی