انتظار آبی‌پوشان به پایان رسید/ مدافع تیم‌ملی در آستانه پوشیدن پیراهن استقلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صالح حردانی پس از پایان دیدار تیم ملی ایران و امارات، برای انجام آخرین مذاکرات و پیوستن به استقلال راهی دفتر گرشاسبی شد.

به نظر می‌رسد بالاخره انتظارات هواداران استقلال برای دیدن صالح حردانی با پیراهن آبی رو به پایان است و بازیکن ملی پوش فولاد، فاصله زیادی تا پیوستن به جمع شاگردان فرهاد مجیدی ندارد. انتقالی که اعلام رسمی آن تنها نیازمند گذشت زمان است.

حردانی مدافع راست جوانی که در فولاد و زیر نظر جواد نکونام چهره شد و خیلی زود توانست حضور در تیم ملی را نیز تجربه کند. این بازیکن پس از درخشش با لباس فولاد در فصل گذشته، نظر مثبت اسکوچیچ را نیز به خودش جلب کرد و این مسئله باعث شد تا تیم‌های زیادی خواهان به خدمت گیری او باشند.

استقلال یکی از مشتریان جدی صالح حردانی بود که در تابستان قصد داشت این بازیکن جوان و آینده دار را به خدمت بگیرد و حتی طرفین به توافقاتی نیز دست پیدا کردند اما فولادی‌ها موفق شدند در آخرین لحظات این بازیکن را در تیمشان حفظ کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق US ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    فعلا صندوق توسعه ملی و بیت المال زیر پای آجرلو هست و هر وقت دلش بخواد ریخت و پاش میکنه.مثل آب خوردن.
  • داریوش حسینی منفرد IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    بدون بابا مسعود زندگی خیلی سخت هستش پارسال شاه فرهاد یک نیم فصل از جیب خودش هزینه کرد ولی الان بابا دیر پول بهش دادن هر روز استفا میده
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    نقطه جالب پرماجرای مردانی وشیمبا اجازه مردانی دست نکونام واجازه شیمبا دست گرشاسبی اولی با جان و دل اوکی می دهد ولی دومی گرشاسبی اصلا ما درجام باشگاههای آسیا هستیم ونیاز این داریم حالا نتیجه مگرحردان بهترین بازیکن وملی پوش چگونه است مگرلیگ قهرمانان نیستید این عدم ندادن بازیکن به پرسپولیس همه ازفشارهای پنج ساله قهرمانی است
  • 6 IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    كيسه ملي پوش مي خره لااقل يكي تو زمين داشته باشه خخخخ شاخشون تو بازي تشريفاتي هم تعويض دقيقه 80 مياد خخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی