نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حسن روشن
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

حسن روشن پیشکسوت استقلال گفت: این که اسکوچیچ سیاوش یزدانی را در دیدار مقابل امارات بازی نداد بهترین تصمیم بود چون بازیکنی که این همه وقت بازی نکرده است نباید یک مرتبه از ابتدا به میدان برود.

حضور امید نورافکن در دیدار مقابل امارات به عنوان بازیکن پست دفاع میانی به جای شجاع خلیل زاده با انتقادات برخی کارشناسان استقلالی مواجه شد که چرا سیاوش یزدانی با حضور در اردوی تیم ملی در این پست بازی نکرده است. حسن روشن بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره شرایط تیم ملی و صعود به جام جهانی همچنین اتفاقات مربوط به ترکیب تیم ملی مقابل امارات و رای کمیته استیناف درباره بازیکن خارجی گل گهر سیرجان سخن گفت:

انتظار صعود تیم ملی به جام جهانی، ۳ هفته مانده به پایان مسابقات را داشتید؟

بله. انشالله که به جام جهانی بروند و آنجا هم قهرمان شوند. همه مردم دوست دارند تیم در جام جهانی از دوره اول صعود کند البته آسان نیست و بستگی به وضعیت تدارکاتی تیم تا قبل از جام جهانی دارد. در این مدت هم مسائل حاشیه ای مثل کرونا و شرایط این چنینی نگرانی‌هایی را به وجود آورده بود.

عملکرد کلی تیم در این دو دیدار را چطور دیدید؟

من می‌خواستم به یک نکته اشاره کنم و آن نقش وحید هاشمیان و کریم باقری در برنامه‌ریزی‌های تیم ملی است. این دو نفر شاید اسمشان خیلی به زبان نیامده‌ اما موثرترین افراد در ایجاد آرامش درون تیم بودند. هرچه کی‌روش نمی‌گذاشت چنین افرادی دور و بر تیم ملی باشند ما حالا می‌بینیم که کریم باقری و وحید هاشمیان که هردو از نظر وجه بین المللی فوتبالی و اجتماعی از تک تک بازیکنان تیم ملی برتر هستند شرایطی ایجاد کرده اند که آرامش در تیم موج میزند. زمان کی روش بازیکنان بر سر زدن ضربه کرنر با هم جر و بحث می‌کردند ولی الان خیال اسکوچیچ بابت این مسائل راحت است. اینقدر راحت که پیگیر وضعیت طارمی هم نشد چون مردم او را هدایت می‌کردند تا خودش را به ایران برساند.

کریم باقری - وحید هاشمیان

حضور مهدی طارمی با استراحت کم در دیدار مقابل عراق خطرناک نبود؟ امکان نداشت دچار آسیب دیدگی شود؟

نه! ما ایرانی‌ها این حرف‌ها حالی مان نمی‌شود و گاهی اوقات کارهایی می‌کنیم که همه دنیا در تعجب می‌مانند. طارمی هم خودش فهمید می‌تواند بازی کند، رفت و گل هم زد.

حضور امید نورافکن در پست غیر تخصصی دفاع میانی با انتقاداتی از سوی پیشکسوتان استقلال مواجه شد. به اعتقاد شما با وجود سیاوش یزدانی روی نیمکت، بهتر نبود از این بازیکن در ترکیب تیم ملی به جای شجاع خلیل زاده استفاده شود؟

من معتقدم اسکوچیچ درست رفتار کرد. تیمی‌که برنده است را نمی‌توان تغییرات خیلی زیادی در آن ایجاد کرد. کار خیلی سختی است. یزدانی جزو بهترین‌های ماست ولی در تیم ملی شرایط خیلی سخت تر می‌شود. من کار اسکوچیچ را تایید می‌کنم. نورافکن با وجود جوانی اش تجربه خوبی هم در سطح باشگاهی و هم بین المللی دارد. یک بازیکن قلدر است. البته من بازی تیم ملی را ندیدم ولی شنیدم که اشتباه خاصی هم در بازی نداشته. ضمن اینکه سیاوش هم برای دقایقی به میدان رفته تا ضمن آشنا شدن با جو بازی ملی، برای دیدارهای بعدی آماده باشد.

در دو بازی بعدی مقابل کره در سئول و لبنان در تهران چه شرایطی را برای تیم ملی پیش بینی می‌کنید؟

با لبنان که مشکلی نداریم ولی من اگر جای اسکوچیچ باشم با تیم دوم ایران در کره به زمین می‌روم.

چطور؟

به دو دلیل البته تکرار می‌کنم که این نظر و عقیده من است و الحمدلله که سرمربی تیم ملی هم نیستم. اما باید از این فرصت استفاده کنیم تا هم بازیکنان کمتر بازی کرده یا میدان نرفته تجربه شان بیشتر شود و هم اینکه با توجه به قدرت تیم کره اگر ما با تیم اصلی مان برویم و آنجا ببازیم این می‌تواند مثل آب سردی باشد روی سر تیم ملی. ما بازی رفت مقابل کره را دیدیمک که خیلی شانس آوردیم با آنها مساوی کردیم. در آن بازی کره از ما خیلی بهتر بود.

من حتی معتقدم در بازی برگشت می‌توانیم لژیونرها را هم دعوت نکنیم. به یاد دارم زمانی که خودمان در انتخابی جام جهانی آرژانتین بودیم قبل از بازی آخر مقابل کویت صعودمان مسجل شده بود و حشمت مهاجرانی همه نفرات اصلی را روی سکو نشاند و با تیم دوم رفتیم و اتفاقاً دو بر یک هم بردیم. الان هم بهتر است اسکوچیچ تیم دوم ایران را در سئول بازی بدهد.

از اوضاع و احوال استقلال خبر دارید؟

امیدوارم بیماری کرونا از اردوی تیم خارج شده باشد تا بچه‌های تیم با سلامتی کامل دوباره به مسابقات برگردند و نتایج خوب دور رفت را تکرار کنند.

از صدور رای نهایی کمیته استیناف مطلع شدید؟

به هر حال مشخص شد که تصمیم درستی گرفته شده بوده و استیناف هم آن را تایید کرد.

اما باشگاه پرسپولیس نسبت به این رأی واکنش تندی نشان داد. در حالی که هنوز مسئولان گل گهر حرفی در این باره نزده اند؟

این یک نقطه منفی در فوتبال باشگاهی ایران است. وقتی پای استقلال و پرسپولیس در سطح کلان و فوتبال ایران وسط می‌آید گاهی اوقات حتی اگر حق هم دارند باید کوتاه بیایند و این قبیل مسائل و این رفتارها باعث می‌شود نگاه‌ها روی فوتبال ما تغییر کند. شاید برای همین مسائل است که AFC می‌آید و این دو باشگاه را حذف می‌کند. قطعا اگر این موضوع در باشگاه پرسپولیس مدیریت می‌شد اینگونه رفتار نمی‌کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • iiiiiii IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    تصمیم درست یعنی بذل و بخشش امتیاز برای زحمتی که نکشیدید . مفت از آب گلالودی که خودتان درست کردید ماهی گرفتید . حق گرفتنی است .اهالی فوتبال پاک حقشان را در زمین میگیرند نه در راهروهای کمیته استیناف
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      حسن آقای روشن این جماعت لنگ بانرمی صبحت کردن از پروییشون کم نمی‌کند وباید با مشت آهنین جوابشون را داد۳سال پیش همین کميته انضباطی واستقلال درسوپر جام استقلال را بازند ه کردند استقلالی‌ها نه هوچی‌گری کردند ونه آسمان را به زمین ریسمان دوختند با وجود اینکه تیم استقلال ضرر کرده بود حالا تیم گلگهر اشتباهی کرده لنگیها متوهم شاکی اند وهوچیگری می‌کنند آخربه شما چه ربطی داره اتفاقا کميته استیناف که درود خدا بر آنها باد خوب توانستند جلوی نفوذ وهوچیگری لنگ ایستادند وحق را تایید کردند درصورتیکه درماجرای طارمی بایستی لنگ مافیائی کثیف به دسته پایین تر سقوط می کرد ولی چون بابامعسود وجود داشت مثل افعی اجازه نداد لنگ سقوط کند
    • مسعود کامنت IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      همین قدر که ایشون محترمانه و عاقلانه صحبت میکنه منم که پرسپولیسیم ایشونو دوست دارم . دمش گرم . معرفت و شعورش باعث میشه بدون بی احترامی صحبت کنه
    • کاج IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      بعد سه بر صفر برنده شدن بخاطر تاخیر حریف ، بذل و بخشش نیست ؟؟
    • پیک سرخ IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      حسبن اقای دو اتیشه هوچیگری نکردین؟؟؟ازهیچ کاری دریغ نکردین ن باشگاه ن هوادار تا جاییکه شکایت رو از استیناف ایران تا کاس بردین و بعد از کلی هزینه و... دادگاه بین الملی هم رای رو بنفع پرسپولیس داد اقای روشن شعورش رو بعنوان ی انسان نشون داد کاش خیلی از پیشکسوتهای تیمهای لیگم این طور باشن در ج... کاج بازی با سپاهانم تیم حریف بنا بر هردلیلی بعد از سه ساعت معطلی و... رسید داخل ورزشگاه و بعدم با وجود اینکه داور دوبار وقت داد بازم نیومدن بازی و سه صفر شد اینا قابل مقایسه نیست باهم
    • استقلال قهرمان IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      اگه حقتان را در زمین می گرفتید پس چرا این همه بیانیه دادید برای موضوعی که به شما ربط نداشت؟ خوب یاد گرفتید که حرف بی پایه و اساس بزنید اما خودتون هم خوب می دونید گذشت روزهایی که خوش خوشونتون بود!
    • Mslami IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      ما فقط یک تیم قانونمد داریم اونم همه میدونند پیروزی اس !!!!!!!!!!!شما چند سال با رعایت نشدن قانون عادت کردین الان درمقابل قانون از اسیا حذف شدین حکم گلگهر هم طبق قانون بود
    • مجتبی هاشمی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      حق در زمین فوتبال یعنی ۳امتیاز از رقیبی که در کورس قهرمانی است و در هفته های پایانی لیگ به دلیل ده دقیقه تاخیر در ورود به زمین بازی.فوتبال پاک لنگیا
    • عادل IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      تیم لنگ که اول است تو امتیاز گرفتن مفت.سالهای قبل و جام اسنپی یادتون رفته. بازی با سپاهان چی؟
  • عادل IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    کی زمان کيروش بازيکنان سر زدن ضربه کرنر باهم جر و بحث می کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما مطمئن هستيد که بازی ايران را می ديديد ؟؟؟ شما هزار تا ايراد از کيروش بگيريد ايرادی نداره ولی در رابطه به نظم و سازماندهی کوچکترين ايرادی نمی تونيد از ايشون بگيريد چرا که نقطه قوت کيروش درهمين مسائل بود و هميشه تاکيد داشت که بايد به جزئيات توجه زيادی کرد و جزئياته که نتايج را تغيير می دهد !! حتی کيروش برای توپ جمع کن های کنار زمين هم در بازی با کره و قطر برنامه ريزی کرده بود .............!!! امان از پيری و بی حوصلگی ........!
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    دمت گرم حسن آقااینومیگن مصاعبه درست وروشن فکرانه درموردتیم ملی واسکوچیچ دقیقن درست گفتی وقتی تیم داره میبره چرابایدبهش دست بزنندچون استقلالی نداره اگه دست بزنه اشتباه است ویایزدانی شایدتواستقلال خوب باشدولی تیم ملی فرق میکنه نمیشه ریکس کردتیم ملی بچه بازی نیست که توبگی منم میخوام بازی کنم هرکس که مربی تشخیص بده بازی میکنه نه هرکس که دلش بخوادبازی کنه اینوبه بقیه استقلال یهاهم بگوددرموردآقاکریم ووحیدهم واقعیت راگفتی شایداستقلال یهاخوششون نیادولی حقیقت داره بودن این دونفرباعث شده همه چیزسرجاش باشه آقای فونونی زاده جای انقدرهرف زدن یخورده خوندن یادبگیره وواقعیتهاروبخونه تافهمش زیادبشه امسال حسن روشن وحاج علی پروین یاباقری وزرنچه سرمایهای کشورن امسال مجیدی یابقیه دنبال سندلی یاجایگاه خوب هستن عمران نمیتونندزندگی خوبی داشته باشن مابایدبه اینهااحترام بزاریم نه بی احترامی کنیم اگه زرینچه ۳ساله پیش بااین اوضاع بیرون نمیرفت لاعقل یک جام حذفی استقلال میگرفت نه مثل مجیدی همه مسقرش میکنندکه نتونسته یک جام ۲۲بهمن یاحطاجام رمضان هم بگیره خیلی زشته اگه استقلال جام هم بگیره ارزش نداره
    • استقلال قهرمان IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      دوست عزیز در مورد قبول داشتن پیشکسوت ها با شما موافقم اما در خصوص مجیدی خیر، فرهاد مجیدی یکی از سرمایه های تیم استقلال هستش و برای استقلال زحمت کشیده اگرم پولی درآورده نوش جونش، بسیاری از استقلالی ها هم دوستش دارند و ممکنه بعضی هام منتقدش باشن که حتما خیرخواه هستند. امیدوارم که نیم فصل دوم استقلال روند رو به رشد خودش رو حفظ کنه و مجیدی هم ایرادهای تاکتیکی رو مرتفع کنه. ببخشید فقط نوشته های شما از لحاظ املایی خیلی اشتباه داره، خوبه قبل ارسال یکبار بررسیش کنی.
    • ..... IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      توبرواول یه کم سوادنوشتاری یادبگیر بعدنظربده معلومه که اطلاعات وداشته هات هم درهمین حدسوادته
    • Amir FR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      دوست لنگی عزیز اول شما یکم دیکته فارسی خودتو بهتر بکن بعد بیا یک متن چند خطی نظر بده یکی از تفاوتهای طرفداران آبی و قرمز از همین املا متن شما هویدا شد
    • حسن IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      آقای استقلال قهرمان .اتفاقا این مسئله به همه تیم‌های لیگ مربوطه .شاید همین دو امتیاز نفت اخرفصل سرنوشت قهرمانی روعوض کنه دوما آقای روشن تلویحا با زبان بی زبانی میگوید سر پرونده گل‌گهر حق با کیسه کشا نیست .به پرسپولیسی‌ها میگه حق با شماست ولی سکوت کنید
  • یه ایرانی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    آقای روشن شما پیشکسوت یک معمولی نیستید و قابل احترام هستید این نظر شما قابل پذیرش نیست، قطعا دلیل حذف پرسپولیس این نیست و اعتراض به برخورد دوگانه وتضییع حق خود را بر خود فرض میداند و این ربطی به فیفا نداره مگه اینکه ما در درون ساختارمون مشکلی داشته باشیم ...
  • ... IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    تو بهتره نظر ندی جناب فسیل. یعنی چی اگه اونجا ببازیم این میتونه مثل آب سردی باشه روی سر تیم ملی؟! یه بارکی بگو با نفرات ذخیره برید شیش تا بخورید تا کسی چیزی بهتون نگه. آدم بی‌عقل مگه کره میاد جلوی ما با تیم ذخیره‌اش بازی کنه که ما با نفرات ذخیره‌مون بریم باهاش بازی کنیم. بعضیا پیر که میشن خرفت میشن و یکی از این خرفتها حسن روشنه که چند وقتیه با سرعت داره به سمت خرفت شدن میره. قبلنا حرف حساب زیاد میزد و من بارها تحسینش کردم اما از زمانی که پاش به تمرین استقلال باز شده و قرار شده مستندشو بسازن حرفای تعجب‌برانگیز زیاد میزنه. حسن جان قبول کن داری فسیل میشی. قبل اینکه حرف بزنی سوالات رو بگو برات بفرستن تو بتونی یه ساعتی روشون فکر کنی و پرت و پلا جواب ندی.
  • حنیف IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    جناب روشن شب بخیر...
  • آریهان DE ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    من پیشنهاد میدم این پیشکسوتان کیسه قبل از مصاحبه یه هماهنگی با هم داشته باشند. پاشازاده دلخوره که چرا یزدانی بازی نکرده و ایشون خوشحاله و ممنون. ما نفهمیدیم که چرا شما به فکر تیم خودتون نیستید؟تیم ملی که نیست بهدقول دوست کیستون تیم میلی هست.پس چرا نظر میدید وقتی بازبکنی از شما اونجا نقشی نداره؟
    • استقلال قهرمان IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      مگه قرار هست نظرات همه یکسان باشه؟ این چه طرز فکری هست که داری؟
  • جبار IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    اقای مصطفوی و حسن اقا روشن از کیروش ایراد گرفتن، قطعا این بزرگواران مسائل پشت پرده فوتبال رو بهتر میدونن، شما ببینید تو جام جهانی ۲۰۱۴ خلعتبری و محمد نوری بازیکنان خوب اون دوره بودن بجاشون بختیار رحمانی و رضا حقیقی رو برد، بعد از اون دوره این دوتا چی شدن، قطعا این دو نفر سینه چاکش میشن، ۲۰۱۸ بجای سید جلال، سید مجید حسینی یا روزبه چشمی که مدافع مدرنش بود الان دارن تو تیم ملی بازی میکنن، یا مثلا وریا غفوری لااقل میتونست عضو اون تیم باشه، چون کیروش حسود بود موفقیت برانکو یا مربیان دیگر رو نمیتونست تحمل کنه
    • مهدی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      همچین میگه موفقیت برانکو انگار هر سال جام بین المللی برا لنگ آورده!!! اون چند تا جام هم که دارید صدقه سر بابا مسعود و مامان آذر و امثال هدایتی مفسد و از همه مهمتر جعل سند بوده
  • محسن IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    سلام نظراتش رو منطقی گفته، هرچند که ما پرسپولیسی ها با نظرش درباره رای استیناف مخالفیم. حتی اگر هم موافق باشیم یک مشکل دیگه پیش میاد و آن رسیدگی نکردن به پرونده نساجی است. علت این همه تاخیر برای رسیدگی به شکایت نساجی چیست؟ آن هم در شرایطی که سازمان لیگ تخلف استقلال را تایید کرد.
  • تقی FR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    کسی که مدعی حق هست موارد مشابه مثل پرونده پاتوسی و نساجی و... رو هم یادآوری کنه! اگه همین پرونده جای دو تیم فرق داشت آیا الان هم همین حرف رو میزدی؟!!!! قطعا برعکس میگفتی!
    • مجید IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      نظرت درباره پرونده طارمی و رفتن روحانی و التماس به اردوغان چیه همونسال باید به دسته پایین تر می‌رفتید پرونده داوری ها چی ؟ نظری ندارید پرونده بازی با سپاهان داوری بازی جام حذفی با بادران دخالت پنج وزارتخانه برای قهرمان کردنتون چی مامان آذر و عراقچی و و سلطانی خر چی نه عموجان از امسال کم کم دوباره سجده بقا شروع میشه یه چند وقت فقط مد شده بودید همین
  • ایمان IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    چقدر این جماعت کیسه از خود راضی هستن. خوب حالا یه سیاوش یزدانی از کیسه دعوت میشه تیم ملی. همین آقا احتمال سعود ایران رو از دور گروهی خیلی کم میدونست، الان میگه بله میدونستم ایران سه هفته زودتر سعود میکنه. البته این سعود با زحمات مربی تیم و بازیکنای تیم که اکثرشون پرسپولیسی بودن اتفاق افتاد. پیشکسوت های کیسه چون میدیدن اکثر بازیکنا پرسپولیسی هستن اصلا تیم رو حمایت نکردن.
  • مهدی IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    آقای روشن با احترام به نظرت تاریخ نشون داده اگه تیم ملی با نفرات ذخیرش بازی کنه و ببازه همه منتقد تیم ملی میشن و سریع تیم رو تو حاشیه میبرن پس باید با یه تیم قوی جلو کره بازی کنیم و ببریمش
  • ایران IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    بابا مسود دیگه نیست
    • کیسه یعنی شیش+4 IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      اره دیگه بابا سجادی اومده کیسه بکشه!
  • محمد IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    پیشکسوت که این تازه به دوران رسیده باشه از طرفدارای دوچرخه نباید انتظار داشت
  • ع IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    اقایان‌کمیته‌استیناف‌و‌کمیته‌انظباطی‌پرونده‌نساجی‌با‌استقلال‌را‌چرا‌رسیدگی‌نکردیدچون
  • فرهاد IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    چرا در مقابل فهمیدن مقاومت میکنید...قیاس شما قیاس مع الفارق هست..هم شما وهم سپاهان در موعد مقرر حاضر نشدید بازی کنید.فتاحی که الان معاون باشگاه شماست،گفت از فروردین به ۲باشگاه نامه زدیم و تاریخ سوپر جام را اعلام کردیم.شما به ترکیه فرار کردید وسپاهان هم تو رختکن قایم شدن.تقصیر پرسپولیس چیه که شما ها فرار میکنید.موضوع طارمی هم از طریق فیفا وگاس پیگیری شد که پنجره پرسپولیس بسته شد وطارمی هم ۴ماه محروم.فیفا که دیگه در اختیار نهادهای داخلی نیست .یه کم شعور داشته باشید،بچه گانه مقایسه نکنید.مطمئن باشید اگر گل‌گهر پرونده رو به فیفا ارجاع کنه،رای برمیگرده وحتی فدراسیون ما راهم جریمه می‌کنه..پرونده گل‌گهر با پرونده پاتوسی در استقلال عین هم هستن .چرا استقلال کسر امتیاز نشد چون بابا مسعود نمیخاست ...چرا به پرونده نساجی رسیدگی نمیشه...بازیکنان خارجی شماهم غیر قانونی بازی کردن .امسال بهر ضرب و زوری که شده باید شما رو قهرمان کنم..
  • مهدی عشقپولیسی IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    من کاری به اینچیزاندارم فقط چیزی که مهمه اینه که مطمئنم کمیته استیناف کاملامیلی رفتارکرده ورای روصادرکرده واین یعنی تبانی اگراینگونه نبودقطعارای زودترصادرمیشدواینهمه حواشی بوجودنمیومد وقتی خبرگزاریهای کیسه زودترازهمه ازرای کمیته استیناف اطلاع پیدامیکنن این یعنی موردخاصی بوده که اینگونه رای صادرکردن
  • عباس IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    گدایان امتیاز نامی که در فساد فوتبال ایران میدرخشد
  • حمیدرضا IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    خبرورزشی شاید پرسپولیسی باشه ولی حمید استیلی عمرا یک کارشناسه استقلالی باشه🤣
  • حاجی محمد راد DE ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    شما هم از بس که کارشناس خبره و دانا ندیده اید به هر کسی که می‌رسید می‌گید یکی از کارشناسان فلان و بهمان این جماعت زمانی بازیکن خوبی بوده اند ولی هیچگاه مربی تیمی نبوده اند که دانش فنی و اجرایی و فهم فوتبالی داشته باشند امثال ایشون و نوری و خداداد عزیزی و،،،،، اصلأ ذره ای حق اظهار نظر در باره‌ی اسکوچیچ را ندارند،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی