نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
کنایه تند گل گهر به استقلال در اولین واکنش رسمی به رای استیناف/ ماجرای پاتوسی را فراموش کردید؟
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

باشگاه گل‌گهر سیرجان با صدور اطلاعیه‌ای کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال را مقصر اتفاقات رخ داده در ماجرای کسر امتیاز از این تیم دانست.

باشگاه گل‌گهر با صدور اطلاعیه‌ای به رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

صفحه‌ی دیگری از بی‌عدالتی در فوتبال ایران ورق خورد. نمایشی مضحک از بی‌قانونی که این‌ بار قرار بود قربانیِ آن باشگاه گل‌گهر سیرجان باشد. از همان روزی که باشگاه‌های شاکی پروسه گدایی امتیاز را شروع کردند، شما هم کمر همت را بستید تا زحمات بازیکنانِ گل‌گهر که در زمین مسابقه کسب امتیاز کرده بودند را در قالب بذل و بخشش، نثار تیم‌هایی کنید که در زمین بازی عاجز از نتیجه‌گیری بودند. 

اگر در این پرونده جای شاکی عوض می‌شد، آیا باز هم جرات داشتید، چنین رای بی‌سابقه‌ای را صادر کنید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، پس کمی به‌ عقب برگردید و به ماجراهای مشابه نگاهی بیندازید. همان یک ماجرای پاتوسی برای اثبات این بی‌عدالتی کافی‌ است. چگونه در زمانی که استقلال در جایگاه متهم قرار داشت، مشکل پاتوسی به شکلی عجیب و معجزه‌ آسا حل شد؟ اما این‌بار چون یک باشگاه مظلومِ شهرستانی را در جایگاه متهم قرار دادید، چشم بر همه موارد قبلی بستید و با توجیهات خنده‌دار، نه تنها حق گل‌گهر را که با برهم زدن یکپارچگیِ لیگ، حق سایر تیم‌ها را نیز تضییع کردید؟

باشگاه گل‌گهر در کلیه‌ دفاعیات خود به‌کرات تاکید کرد که در پروسه جذب اریک بایناما کاملا بر اساس آیین‌نامه جذب بازیکنان خارجی و دستورالعمل‌های سازمان‌ لیگ عمل کرده و پس از طی همه مقدمات و تشریفات اداری، تایید مدارک این بازیکن از سوی کمیته روابط‌ بین‌الملل فدراسیون و صدور کارت بازیِ نامبرده از سوی سازمان لیگ، به‌ صورت کاملا قانونی از بازیکن خود در ترکیب تیم استفاده کرد. مضاف بر اینکه باشگاه گل‌گهر در تمام مکاتبات موجود خود با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست تعیین وضعیت بازیکن و بررسی شرایط او مبنی بر صلاحیت حضور در لیگ فوتبال ایران را داشت. در مکاتبه با فدراسیون فوتبال گابن نیز مشخص بود که قصوری متوجه این مجموعه نیست، چرا که در صدور کارت بازی چیزی جز استعلام و شارع قانون مد نظر ما نبود.

چرا نخواستید دفاعیات گل‌گهر را ببینید؟ چرا خودتان را به خواب زمستانی زدید و و از اشتباهات پی‌ در پی دپارتمان بین‌الملل فدراسیون گذشتید؟ همین چشم‌پوشی‌ها بود که باعث شد با افتضاح جدید کمیته بین‌الملل فدراسیون،  تاریخی‌ترین اشتباهات در فوتبال ایران شکل بگیرد ، از ماجرای باشگاه استقلال خوزستان که حدود یک سال و نیم از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود بی‌خبر بود تا حذف نمایندگان ایران در آسیا و ... !

 ما به عدالت کمیته استیتاف باور داشتیم، اما متاسفانه در فرایند بررسی‌های کمیته استیناف نیز هیچ سهمی برای قصور دپارتمان روابط‌ بین‌الملل در نظر گرفته نشده و کماکان نقش حیاتی این رکن مهم فدراسیون‌ در تایید و صحت‌سنجیِ مدارک مربوط به  به بازیکنان خارجی به‌ یک دبیرخانه که فقط نقش دریافت مدارک را دارد، تقلیل یافته است. چگونه وقتی مسوول این دپارتمان مدارک بازیکن را تایید می‌کند و سازمان لیگ هم بر اساس این تائیدیه، کارت بازی را صادر می‌کند، نقش مهم عوامل فدراسیون را در این پرونده فراموش می‌کنید و هیچ سهمی برای آنها در نظر نمی‌گیرید؟ یا اینکه شهامت پخش فایل صوتی یکی از اعضای فدراسیون فوتبال به کمیته انضباطی را دارید؟

 ارکان‌ قضایی فدراسیون در حالی در روالی بی‌سابقه‌، رای به‌ محکومیت باشگاه گل‌گهر داده‌اند که پیش از این و در موارد مشابه با استناد به دلایلی هم‌چون حفظ یکپارچگی لیگ و تضییع نشدن حق سایر تیم‌ها، تغییر نتایج و اهدای امتیاز به تیم‌های دیگر را به‌دور از عدالت می‌دانستند، اما در پرونده فوق با چشم‌پوشی از همه‌ فرایندهای قبلی، تصمیم به محکومیت باشگاهی گرفتند که سعی ‌کرده با فراهم‌ساختن زیرساخت‌های حرفه‌ای، کمک شایانی به فوتبال کشور کند.

یادمان نرفته که کمیته استیناف در پرونده مربوط به بازی پیکان و سایپا با استناد به این دلیل که (حفظ جدول مسابقات و جایگاه تیم ها در جریان کل مسابقات لیگ از الزامات قانونی و اخلاقی مراجع فوتبالی از جمله رکن قضایی است و حکم مورد اعتراض در مقام اجرا موجب لطمه جدی به اصل یکپارچگی و صیانت از موقعیت تیم‌های حاضر در لیگ برتر شده و به حقوق اشخاص ثالث بدون مبنای صحیح ضرر فاحش وارد می‌سازد) حکم کمیته‌انضباطی مبنی بر بازنده نمودن پیکان با نتیجه سه‌ بر صفر را رد کرد. اما حالا همان کمیته با عبور از این نکته مهم، اصل یکپارچگی را به‌گونه‌ای وارونه‌ جلوه داده و آن را در راستای حراست از خوشنامی فوتبال کشور در ابعاد داخلی و بین‌المللی تعریف کرده است!

 این همه تناقض برای اینکه ثابت کند در فوتبال ایران مقررات فقط برای برخی تیم‌ها قابلیت اجرایی دارند، کافی نیست؟ کدام خوشنامی، وقتی رویه‌های قضایی موجود در فوتبال ایران و با توجه به اینکه چه باشگاهی در جای متهم و شاکی قرار دارد، پرونده به پرونده، عوض می‌شود.

باید این بی‌عدالتی تاریخی در صفحه فوتبال ایران حک شود. باید مشخص شود که چرا وقتی عضوی از هیات‌مدیره استقلال در رسانه‌ها به باشگاه گل‌گهر و کمینه استیناف تهمت می‌زند، یا وقتی بی‌اخلاقی‌های مجازی بر علیه باشگاه گل‌گهر اوج می‌گیرد، ارکان قضایی فدراسیون به‌ سبب صیانت از قانون و خوشنامی فوتبال ایران، اقدامی انجام نمی‌دهند؟ راستی اعضای کمیته استیناف، شما که مدعی بودید کسی از رای کمیته با خبر نیست، پس چگونه از ۲۴ ساعت قبل برخی خبرنگاران نزدیک به استقلال و حتی یک روزنامه رسمی، از تصمیم استیناف اطلاع داشتند؟

باشگاه گل‌گهر سیرجان هم‌چنان پیگیر حقوق از دست‌رفته خود خواهد بود و در روزهای آتی جهت شفاف‌سازی و اطلاع هواداران خونگرم و جامعه شریف ورزش کشور، لایحه‌ها و دفاعیات خود را منتشر خواهد کرد و هم‌چنان مصرانه اقدامات خود را انجام خواهد داد تا نقش دیگر عوامل از جمله فشارها و مداخلاتی که از بیرون به این پرونده وارد شد و اشتباهات غیرقابل اغماض دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال، در این پرونده به همگان عیان شود. از سویی نیز به هواداران خود قول خواهیم داد، تا به‌ همت مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، پرقدرت از قبل در نیم‌فصل دوم ظاهر خواهیم شد تا با کسب نتایج لازم، جایگاهی در شان نام گل‌گهر در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر داشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    یه بیانیه سه صفحه ای نوشتید ولی من هیج جاش ندیدم که به کَس شکایت میکنید یا نه! با تشکر از حانم اسدی.
    • غضنفر IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      مهم اینه که دادرس احساس قشنگی داره!
    • رامین تاج IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      پاتوسی مشکلی نداشت از فیفا استعلام شد! اگر مشکلی داشت اون فدراسیونی که سوپرجامو سه هیچ کرد رحمتیو بخاطر عکس محروم کرد سه تا بازیکن اصلی تیمو بخاطر نرفتن به اردو تیم امید محروم کرد قطعا استقلالم محروم میکرد
  • حامد IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    شکایت کنین به cas. مطابق همون نامه‌ای که اون خانوم کارمند تو امور بین الملل فدراسیون پاشو امضا کرده حتما رای به نفع شما صادر میشه. خداروشکر کل ایران دیدن و فهمیدن تیم فراقانونی کیه! این فقط مربوط به امسال نیست. اینا سالهاست همینن. چه وقتی که با کمک های احمدی نژاد تو اوج بودن و دوپینگشون ماست مالی میشد. چه تو این ۱۰ سالی که جام ندیدن!
  • الکیسه السعودی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    انتظار داشتید بابت پاتوسی کیسه حکومتی محکوم بشه؟!!! زهی خیال باطل! کیسه حکومتی تو همین فصل بازیکن غیرمجاز بازی داد و وقتی نساجی ازشون شکایت کرد نه تنها به شکیت نساجی علیه کیسه حکومتی رسیدگی نشد بلکه خود نساجی را نقره داغش کردن!!! کلا هیچ شکایتی از کیسه حکومتی به نتیجه نمیرسه و اگر کیسه از هر تیمی شکایت کنه بلافاصله سه امتیاز کمک معیشتی از طرف کمیته عنضباطی و استیناف بحساب کیسه حکومتی ریخته میشه و به این شکل رقابت برابر صورت میگیره! الان که کیسه حکومتی از چپ و راست از حکومت و سرداران و یادگاران و فدراسیون حمایت میشه رقابت کاملا عادلانه و برابره
  • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    کمیته استیناف هفته گذشته سه شنبه چرا اعلام رای یه هفته تاخیر افتاد؟!! باشگاه کیسه بدون تشکیل جلسه از کجا ۲۴ سال قبل تایید رای خبر داشت؟؟!! به قول سرپرست سایپا وقتی بازیکنان گاینی با تایید مداراک فدراسیون کارت صدور صادر میشه بازیکنان مجاز هست رای سه برصفر تایید می کنید ولی در مورد بازیکنان پیکان غیر مجاز بود رای سه بر صفر شکست یا شکایت قشقایی راجع به استفاده غیر مجاز سه برصفر نمیشه قانون فقط برای کیسه تغییر پیدا می کنه برای بقیه تیم ها تغعیر پیدا نمی کنه شکایت نساجی و جریان پاتوسی و کیروس استنلی ماس و مالی کردن تا هر جور شده این تیم با فساد دور زدن قانون بعد ده سال قهرمان ناپاک کنند امیدوارم اعضای کمیته استیناف به خصوص دادرس که قبلا سابقه حضور توپیکان هیت مدیده داشته شب با وجدان بتونید بخوابید
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    قانون فقط به نفع یه تیم خاص کیسه عوض میشه چون بعد ده سال یه قهرمانی خارج زمین بهش هدیه کنند همه تیم ها مثل پرسپولیس سایپا فجرسپاسی نساجی فولاد مس رفسنجان و آلومینوم دروغ میگن الا تیم تیم خاص جماران کیسه؟؟!!!
  • از سر کوچه یه جام بگیر بیا IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    یه چیز بگید تازگی داشته باشه اینو که کل اهالی فوتبال میدانند می‌دونم یه چنتا کیسه کش میان میگن بازی پارسال با شله زرد خب جناب کیسه کش اونا تو زمین حاضر نشدن تو رختکن بودن(با ترکیه اشتباه نگیرید🤫🔥) شما و شله زرد که روزتون بهش نرسیده بعضی از کیسه کشا میگن که با یک بازی بیشتر صدر هستید و در پاسخ باید بگم شما تا همین جای لیگ هم با پنالتی اومدید دیگه چی میخواید یه بازی با ما براتون پنالتی نگرفتن ماشاالله تو بازی های دیگه خیلی خوب جبران کردن به امید روزی که معنی فوتبال نتیجه گرفتن در داخل زمین باشد عدالت هم آرزوست🙂
  • سید عباس حسینی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    ۱- کمک به استقلال، دستور از بالا، حتی پلیس فتا هم دخالت کرده ۲- تضعیف قلعه‌نوعی به خاطر حرف‌های چندماه قبلش، بازم دستور از بالا
  • deep blue IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    تا.زمانی.که.ترحم.بر.پلنگ.تیز.دندان.شود.در.بر.همین.پاشنه.می.چرخد.معلول.ها.تنبیه.می.شوند.وآمرین.و.جاعلین.650.میلیون.تومان.دست.خوش.می.گیرند.نفوذ.باند.مافیایی تا.کجای.این.فوتبال.ناپاک.رسوح.کرده.است.؟تا.جایی.که.طلبکار.می.شوند.باشگاه.گل.گهر.را.بر.اساس.جرم.های.مرتکبه.به.دو.دسته.پایین.تر.مجکوم.کنید.مدیران.باشگاه.و.مقامات دخیل.در.این.افتضاح.را.تعلیق.وپیگیری.کیفری.کنید.واز.همه.مهمتر.سر.مار.مافیایی.اعظم.قندلی.کل.یوم.را.له.کنید.تا.بادی.بر.مرغزار.دمیده.شود.و.شیطانک.های.تعلیمی.مافیایی برای.مدتی.به.محاق.بروند.اگر.اراده.ی.باشد.در.کمتر.از..یکماه.بساط.مافیون.را.سربازان.مامور.وطن.در.هم.خواهند.پیچید.اینجا.میدان.جنگ.با.شیطانک.های.ضد.منافع.ملی.ست فساد.سازمان.یافته.دلسردی.و.بی.تفاوتی.می.آورد.ریشه.کن.کنید.این.درخت.تناور.فساد.سازمان.یافته.ی.مافیایی.را.قطعن.رستگار.خواهید.شد.
  • ضد کیسه IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    مافیای کیسه وکمیته استیصال امتیازات تیم زحمت کش ومردم سیرجان را بالا کشیدند لعنت خدا بر کسانی که حق خوری کردند
  • Amir perspolisi IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    عالی و کاملا منطقی دس خوش به گل گهر، البته برا کسایی که پرونده ی بازیکن گل گهر رو با حاضر نشدن سپاهان و استقلال در زمین مسابقه مقایسه میکنن تاثیری نداره این حرفا
  • حامد IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    از هر زاویه ای به رای کمیته استیناف نگه میکنیم چیزی جز بی عدالتی و تناقض نمیبینیم ولی جالبش اینه که استقلال با این امتیاز اهدایی هم قهرمان نمیشه!
  • حامد IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    خیلی متاسف واسه کمیته استیناف چون به وضوح معلوم بودکه رای کمیته انضباطی ناجوانمردانه بود هم برای گل گهروهم برای تیم های دیگه،ولی راحت حق تیم های دیگه رو پایمال کردن وواریزکردن به حساب استقلال وسپاهان،خجالت آوراست چون پرونده های مشابه ای ما قبلا دیدم که رای آن برعکس بوده فقط برید بمیرید ننگ برشما متاسفم
  • رمض IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    حقتان را در بازی رودررو با این تیمهای ظالم بگیرید.
  • یادش بخیر ..... IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    یاد گذشته افتادم یه زمانی امیر اردشیر رو استقلالیا راهی تراکتور کردن دو سه تا بازیکن هم فرستادن رفتن اونجا تراکتور رو نایب قهرمان کردن تراکتور هم از رکود و رخوت دراومد دوباره مطرح شد بعد همونجا هم به امیر اهانت شد هم به استقلال و بعد خداحافظی امیر ...... حالا هم نوبت گلگهر شده این همه بازیکن استقلال رفته اونجا امیر اردشیر هم که اونجا سرمربیشون شده بجای ارادت و ادب و دستبوسی استقلالیا چند وقتیه که کارشون شده بی ادبی و جسارت !! اونم بخاطر خلافکاری خودشون نه دیگران ! القصه زیاد غرق حاشیه نَشین و با دم شیر بازی نکنین این استقلال این تاج کبیر قبل از تشکیل فدراسیون فوتبال ایران تاسیس شده صبرو حوصله زیادی داره اما اگر بزنه از بیخ میزنه مراقب خودتون باشین
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    خوب دیگه او 20 میلیارد استاد آجرلو کار خودش را کرد.استاد فریبکاری و تخلف و زیرمیزی
  • mac AE ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    باشگاه گل گهر حتما باید شکایتش را به کاس ببره و حقش رو بگیره چون اگر اینجا بی در و پیکره حداقل اونجا رسیدگی میکنن بیایید یکبار هم برای همیشه بساط این نامردها رو جمع کنیم باور دارم نه هوادار استقلال نه هوادار پرسپولیس و نه سپاهان و دیگر تیمها به اینجور امتیازهای خیراتی علاقه‌اي ندارند و میخوان ورزشی پیروز و قهرمان بشن فقط فکر کنید مثلا سپاهان قهرمان بشه تا سالهای سال طرفدارهای تیم‌های دیگه میگن قهرمانیتون با امتیاز خیراتی بوده
    • یه سوال از تئوریسینهای سرخ !! IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      میگم الان اگه گلگهرشکایتش رو به cas ببره اگه پرونده پیچیده بشه به نظر شما اگه اونجا مطرح کنن که قبلا پرسپولیس هم اینکار رو کرده و اتفاق چندانی براش نیفتاده براشون خوبه یا بد میشه ؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • حامد IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      خطاب به این دوست اسنقلالی ، برای پرسپولیس هم cas رای داده بود نه کمیته های داخلی. به هر حال شما استقلالیها به کمیته های داخلی دل ببنید که در فیفا و cas عدالت رعایت میشه
    • خطاب به حامد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      اونروزا بابا مسعود و تاج و دولت بنفشی بود که در مجامع بین المللی هم بعععععله اما الان کی هست ؟؟؟؟!!! مدیونی اگه فکر کنی براتون لابی نکردن هرچند که همینجاهم با زور و دستور دهانها رو بستن طوریکه حتی کمیته انظباطی هم جرات نکرد کاری انجام بده بععععله عزیزجان اون دوره اینطوریا بود
  • /// IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    فقط یک سوال داشتم از مسئولان باشگاه گل گهر چرا بعد از اینکه استقلال به خاطر استفاده از این بازیکن از شما شکایت کرد با وجود خطری که در این زمینه شما را تهدید میکرد این بازیکن را به شکل تعویضی آن هم در دو بازی که نتیجه به سودتان بود بازی دادید؟عقل حکم میکند که وقتی تیمی از شما به خاطر بازیکنی شکایت کرده و امکان تغییر نتیجه در آن بازی وجود دارد از این بازیکن در بازی های دیگر استفاده نکنید که در آن صورت فقط یک امتیاز از گل گهر کسر میشد چرا این کار را نکردید؟میخواستید کمیته ها را تحت فشار بگذارید تا نتوانند ۷ امتیاز را کم کنند؟در این پرونده فقط ۲ امتیاز به استقلال رسید و یک امتیاز از تیم شما به خاطر استقلال کم شد اما چرا فقط نام استقلال را میبرید؟استنلی هم مشابه شرایط پاتوسی بود چرا آن را نمیگویید که همین الان هم در تیمتان بازی میکند؟جالب است یک مربی استقلالی این تیم را سرپا نگه داشته آن وقت برای استقلال شاخ و شونه نشان میدهد در حالی که در این پرونده کمترین ضرر را به خاطر استقلال داشتند و ۶ امتیاز آنها به خاطر پیکان و سپاهان کم شده.
  • صادق IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    اینجا پای استقلال در میون نمیزارن .میخوان قهرمان شه هر جوری شده
  • تقی PT ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    وقتی شخصی که سابقه فساد و انواع تبانی به نفع یک تیم خاص در دهه هشتاد داشته رو میذارن وزیر ورزش دیگه همه چی مشخصه!
  • کوهمره_جروق IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    خوب دیگه او 20 میلیارد سرکار کار خودش را کرد.استاد فریبکاری و تخلف و زیرمیزی
  • ناشناس IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    مقصر قلعه نویی هست که این بازیکنارو معلوم نیست از کجا پیدا میکنه درسته گلگهر پولداره نباید سو استفاده کنه باید بازیکن درست حسابی بیاره .....
  • توفیق IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    باز لنگیا سودای ناله سرزدن وچندتا نوچه دورخودشون جمع کردن هرچیزی بگید شما طلایه دار هموان چیز هم هستید گند شما زمین وزمان را الوده کرده پس خفه خون بگیرید وبیشتراز این چرت وپرت نگید لطفا شما فعلا بسوزید وبسازید تازه اول مصیبت شماهنوز سالگرد باباتون نشده یتیمای فلک زده😃😃
  • ایرانی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    کیسه کشا بدونید، فدراسیون فوتبال ،وزارت ورزش و...هر چی امتیاز باد آورده بشما تقدیم کنن ،، گل آفساید بزنید ،، پنالتی الکی براتون بگیرن ،، کل صحیح حریف را داور قبول نکنه و........ مطمئن باشید بازم قهرمان نخواهید شد، چون شکل و شمایل جام از یادتون رفته...
  • رسول IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    خوب قانون حکم کرده ۳بر هیچ...اونایی که احکام قانونی را قبول ندارند و هوچیگری میکنن .همونایی هستند که هشت سال بابا مسعود جام اسنپی بهشون داد...با سپاهان فرار کردند و سه هیچ برندشون کردند...توفینال جام حذفی طرفداراشون به نامردی بیشتر وارد ورزشگاه شدند و بازی با چهارساعت تاخیر برگزار شد چون پیروزی باید قهرمان میشد..پس خواهش میکنم سکوت کنید..
  • 6 تای فتح تهران KR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    چرا کسی به سپاهان و پیکان کنایه نمیزنه؟ فقط 2 امتیاز استقلال خار داره؟؟ صدرنشینی بدجوری سوزونده ها!
  • مهدی سالاری نژاد IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    باسلام با توجه به حکم صادر شده از سوی استیناف که در آن خیلی بی عدالتی است باید به حکم های صادره از طرف قضات شک کرد وجای سوال است این بود عدالت علی جای تأسف دارد برای یک کشور اسلامی چون ایران
  • امین IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    این پرونده باید توسط گل گهر به کاس ارجاع داده شود، و قطعا گل گهر برنده این پرونده است. برا احقاق حق خوده گل گهر هم شده باید این پرونده به کاس برود! گل گهر باید ثابت کند که هیچ اشتباهی نکرده و اشتباه سهوی یا عمدی از طرف حمیرا اسدی همسر سعید فتاحی مدیر جدید تیم حکومتی است! رای داده شده بابت این پرونده فقط برای قهرمان کردن تیم حکومتی و وزارتی هستش که بیش از یک دهه است که قهرمانی لیگ رو ندیده است و میخوان هر جور شده قهرمانش کنن!
  • ارتش سرخ IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    لطفا گل گوهر به فیفا و کاس شکایت کنه ، تا کی این مافیای کیسه میخواد از شرایط فاسد این فوتبال سوءاستفاده کنه !؟, متاسفم برای پرسپولیسی ها ک نمی توانند حق مسلم خودشون رو بگیرن و همیشه در پشت پرده این فریبکارهای آبی پوش بودن ک موفق شدن با رانت و رشوه و رواج فساد موفق باشند ، تاریخ ک دروغ نمی گویید ، یک تحقیق ساده از بازی های تیم استقلال از ابتدای مسابقات لیگ برتر تا اکنون و حتی قبلش به راحتی ثابت می کند چقدر این تیم با فساد کارش رو پیش برده ، چه کسی پشت این تیم قرار داره ک کسی جرات نداره کاری بکنه !؟ آقای مایلی کهن و کریمی و دایی ... شما ها ک همیشه صداتون برای هر چیزی بلند هست چرا هیچ وقت جرات ندارید جلو این مجسمه فساد حرفی بزنید !!؟ زنده باد به امیر قلعه نویی ، با اینکه استقلالی است اما جراتش را هیچکس در این فوتبال فاسد ندارد ، نترس تر از امیرخان نیست ، در حالیکه همیشه مورد هجوم باند فاسد استقلال قرار داره و مورد بی مهری هوادار رقیب بوده ، اما حرف حق رو میزنه ، نه امثال حاج مایلی و علی کریمی و علی دایی و خداداد ک فقط ژست رک گویی و حقیقت گویی دارند و اعتراضاتشان هم ب منافعشان گره خورده .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی