نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
۲ |
۴
جنگ بیانیه‌ها بین پرسپولیس و استقلال بالا گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد بعد از صدور حکم کمیته استیناف دوباره داستان بیانیه نویسی در فوتبال ایران شروع شد.

گل گهر، پرسپولیس و استقلال باشگاههای بودند که بعد از صدور حکم استیناف بیانیه صادر کردند و در بیانیه‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال کنایه‌های زیادی دیده می‌شود.

استقلالی‌ها عقیده دارند کمیته استیناف به درستی حکم کمیته انضباطی را تایید کرده و باشگاه گل‌گهر مرتکب تخلف شده است اما مسئولان باشگاه پرسپولیس این اعتقاد را ندارند و شاید تحت تاثیر فشار هوادارانشان بیانیه‌ای را صادر کرده و از مواضع خود دفاع کردند. با این حال به نظر می‌رسد این بیانیه نویسی‌ها طی روزهای آینده هم ادامه داشته باشد و با داغ‌تر شدن مسابقات لیگ کم‌کم تب بیانیه نویسی فروکش کند.

آنچه مسلم است شکایت گل‌گهر به دادگاه عالی ورزش هم ره به جایی نخواهد برد و بعیداست این دادگاه رای کمیته‌های انضباطی و استیناف فوتبال ایران را وتو کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مافیا بسه دیگه ............. IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    پرسپولیسیا هم قافیه رو باختن هم ردیف رو فقط دلشون به درودگر خوشه فقط اون مونده خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • الف.سین IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    کی گفته شکایت به دادگاه عالی ورزش ره به جایی نخواهد برد؟! شاید در مورد سایپا و پیکان این اتفاق بیفته ولی داستان گلگهر و بازیکن خارجی فرق داره. شاید دادرس هم اینجوری فکر کرده که با لحن قلدرمابانه حرف میزنه و میگه اگر دلتون خواست برید به کاس شکایت کنید. اینجا دیگه قوانین داخلی نیست و حتی قوانین داخلی هم اجرا نشده! مثلا در مورد سربازی کاس نمیتونه دخالت کنه ولی درمورد بازیکنی که تی ام اس اون بازیکن توسط "فیفا" تایید شده و آی تی سی ش توسط فدراسیون فوتبال ایران صادر شده حتی با دستخط یکی از اعضا که میتونید ازش استفاده کنید 100% به این تخلف آشکار رسیدگی میشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی