چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
۱ |
۵
بیانیه‌ها از ترس فضای مجازی نوشته می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازار بیانیه نویسی بعد از حکم کمیته استیناف در مورد پرونده گل‌گهر باز هم داغ شد.

در این مورد چند نکته مهم وجود دارد:

۱.بیانیه نویسی از گذشته در فوتبال ایران وجود داشته و اهرمی برای تحت فشار قرار دادن فدراسیون، کمیته داوران و سایر کمیته‌هاست. طبعا این روش چون قبلاً جواب داده در حال حاضر هم ادامه دارد و در آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد.

۲. یکی از مسئولان کمیته انضباطی اعلام کرد که با قدرت با بیانیه‌های جدید برخورد می‌کنیم. مطمئن باشید که این برخورد در نهایت در حد یک جریمه مالی است و خروجی آن منجر به قطع بیانیه نویسی نخواهد شد.

 ۳. بسیاری از بیانیه‌ها از ترس فضای مجازی و به خاطر فشار هواداران است. پرسپولیس بعد از رای کمیته استیناف متضرر شد و به همین دلیل با یک بیانیه تلاش کردند تا فضای هواداری را آرام کنند. اگر به فرض رای کمیته استیناف چیز دیگری بود آن وقت ابتدا استقلالی‌ها بیانیه نویسی را شروع می‌کردند تا هواداران خود را آرام کنند و این طور بگویند که ما پیگیر ماجرا هستیم.

در واقع باید پذیرفت که بسیاری از این بیانیه‌ها حکم مسکن را دارد و البته در جریان مسابقات از همین بیانیه‌ها برای تحت فشار گذاشتن روی داوران و سایر ارکان فدراسیون و وزارت ورزش استفاده می‌شود. صد البته این کار فقط هم مختص به پرسپولیس و استقلال نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    برخورد!!!!!!!!! 5 ساله ارش برهانی فعالیت ورزشی دارد . و هر روز از خود بیانیه بدر می کند . چرا برخورد نکردید. الان چون پرسپولیس گفته . برخورد می کنید . این برخورد کمیته نشانگر ان هست که این رای نادرست بوده . می خواهند ماست مالی شود. شک نکنید اگه پرونده به فیفا برود . باطل می شود!!!!! رای صادر شده که جدایی شاکی متشاکی تیم های بیطرف ضرر کرده!!! الان مثلا پیکان بازی را برده بود . این 3 بر 0 چه منفعتی برای پیکان داشت!!!!!! روال دنیا کسر امتیاز و بستن پنجره هست تا تیم متخلف ضرر کند! ولی بخاطر اسم استقلال محرمانه تمام کردند . مگر قبلا پاتوسی همین مدلی بازی نکرد . اب از اب تکان نخورد . حالا 3 امتیاز برای تیم وزیر صادر شد!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی