زین‌الدین زیدان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زین‌الدین زیدان سرمربی پیشین رئال مادرید پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را رد کرده است.

رسانه‌های معتبر فرانسوی از جمله روزنامه‌ «پاریزین» و پایگاه خبری «فوت مرکاتو» خبر دادند که پاری‌سن‌ژرمن ماه گذشته میلادی (ژانویه) با چند مربی مذاکراتی برای جانشینی مائوریسیو پوچتینو داشته‌ است اما به نتیجه‌ای نرسیده و به نظر می‌رسد این مربی آرژانتینی تا پایان فصل جاری روی نیمکت پاریسی‌ها باشد.

پوچتینو فصل گذشته نتوانست پاری‌سن‌ژرمن را به قهرمانی در لوشامپیونه برساند و تیمش در مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا از گروه خود به عنوان تیم دوم صعود کرد، این در حالی است که شاگردانش دوشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه در ضربات پنالتی مغلوب نیس شدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از سبک بازی تیم‌شان راضی نیستند و پوچتینو هم نتوانسته انتظارات آنها و هوادران این تیم را برآورده کند، برای همین در همین ماه ژانویه با گزینه‌های مدنظر خود وارد مذاکره شدند که یکی از آنها زین‌الدین زیدان بوده، اما از سرمربی پیشین رئال مادرید پاسخ منفی گرفته‌اند.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی «TF۱» فرانسه؛ زیدان گزینه اصلی پاریسی‌ها برای جانشینی فوری پوچتینو بوده است اما این مربی فرانسوی به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است، چون نمی‌خواسته با پی‌اس‌جی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید قرار بگیرد و در کنار این او بازیکنان فعلی این تیم را مناسب سبک کاری خود نمی‌بیند. زیزو همچنین با نحوه مسیری که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در پیش گرفته، مشکل داشته است، در نتیجه به این پیشنهاد دست رد زده است.

این مربی فرانسوی در ماه مِی ۲۰۱۸ پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد و در ادامه در کمتر از یک سال به سانتیاگو برنابئو برگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آندرس ❤️ IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    بهتر بهتر پوچ نباشی بدتری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی