نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
حمیدرضا گرشاسبی
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

حمیدرضا گرشاسبی می‌گوید که برای انتقال بازیکنان این تیم باید منافع فولاد تامین شود. 

فولاد یکی از خبرسازترین تیم‌های نقل و انتقالات زمستانی است که علاوه بر تلاش برای خرید بازیکنان شاخص، بازیکنانش هم مورد توجه تیم‌های دیگر از جمله پرسپولیس و استقلال قرار گرفته‌اند.

در شرایطی که گفته می‌شد انتقال صالح حردانی در ازای رشید مظاهری به استقلال قطعی شده است، حمیدرضا گرشاسبی این خبر را تکذیب کرده و در مورد سایر مسائل این باشگاه نیز اظهار نظر کرده است.

* بازیکنان در نیم فصل آزاد نیستند

مدیرعامل فولاد درباره روند نقل و انتقالات فولاد گفت: همیشه بحث هایی در نقل و انتقالات وجود دارد. در نیم فصل خیلی از بازیکنان آزاد نیستند و قرارداد هایشان پابرجاست و ما هم با توجه به محرومیت و پنجره بسته نتوانسته بودیم بازیکن در ابتدای فصل بگیریم و حدود ۴۵ درصد از ترکیب اصلی تیم‌مان هم پیش از آغاز فصل جدا شده بودند و قراردادهایشان برای یک فصل بود و باید می‌پذیرفتیم.

* فقط گردان و کوشکی خریدهای ما هستند

او در مورد خریدهای جدید فولاد اظهار داشت: ما دنبال تقویت تیم هستیم و با توجه به اینکه باید در لیگ قهرمانان آسیا هم آبرومندانه مبارزه کنیم لذا با کادرفنی جلسات متعددی داریم و شرایط را برای تقویت تیم بررسی می‌کنیم. رایزنی‌هایی بوده که معاوضه‌هایی صورت بگیرد ولی در حد لیگ قهرمانان آسیا نه در سطح معمولی. فعلا هیچ اتفاقی رخ نداده و و هرچه بوده روی سایت رسمی اعلام کردیم؛ مثل جذب کوشکی و شهاب گردان.

* در صورت خرید بازیکن، جدایی طبیعی خواهد بود

گرشاسبی راجع به جدایی احتمالی بازیکنانی نظیر مرادیان عنوان کرد: بازیکنانی مد نظر هستند که کادرفنی لیست داده و طبیعتا اگر از بازیکنانی که در لیست حضور دارند، بازیکنی اضافه شود با توجه به اینکه ظرفیت بزرگسالان ۲۰ نفر است و ۲۰ بازیکن ما پر هستند، باید جا خالی است که بازیکنان جدید وارد لیست شوند و این طبیعی است وگرنه طبق قوانین سازمان لیگ ما ظرفیتی برای اضافه کردن بازیکن نداری. با نظر و هماهنگی کادرفنی درحال رایزنی هستیم که انشاالله بهترین اتفاق برای باشگاه بیفتد. بازیکنانی که در سایت اعلام کردیم به باشگاه اضافه شده‌اند و فعلا کسی هم خارج نشده است.

* مظاهری درخواست نامتعارف داشت

وی با اشاره به مذاکرات با رشید مظاهری توضیح داد: با باشگاه استقلال هماهنگی کرده بودیم که آقای رشید مظاهری اضافه شود و باشگاه استقلال هم اجازه دادند ما مذاکراتی با ایشان داشته باشیم. با هماهنگی توافقات صورت گرفت و پس از این مراحل و پایان رسیدن مذاکرات، فردای آن روز آقای مظاهری شرایطی را مطرح کرد که مورد قبول کادرفنی و باشگاه قرار نگرفت. بخاطر حرمت خودش، اجازه بدهید ما شزایط او را اعلام نکنیم.

* نکونام مخالف جدایی شیمبا بود

حمیدرضا گرشاسبی در مورد انتقال لوسیانو پریرا به پرسپولیس گفت: نامه ای در این راستا دادند اما کادرفنی ما شدیدا مخالف این موضوع بود چون شیمبا تک فوروارد ما برای لیگ قهرمانان آسیاست.

* آقایان در قرارداد حردانی بند فسخ گذاشتند

مدیرعامل فولاد در پاسخ به سوالی پیرامون کنایه صبح امروز آذری به او در مورد وضعیت فولاد اظهار داشت: در دوره آقای آذری اکثر قرارداد ها یک ساله بود و زمانی هم به ما اعلام شد بیاییم و مسئولیت کار را به عهده بگیریم پنجره فولاد بسته بود و فولاد دو سال از نقل و انتقالات محروم بود و قرارداد ۱۷ بازیکن به پایان رسیده بود و بیش از ۴۰ درصد ترکیب اصلی تیم خارج شده بودند مثل فروزان، عارف آقاسی، نیک نفس، فرشاد احمدزاده، شروین بزرگ و حسین ابراهیمی. این بازیکنان رفته بودند و ما آمدیم شروع کنیم که دیدیم ۱۳ بازیکن کلیدی دیگر قراردادشان به پایان رسیده و همه هم در حال مذاکره با باشگاه های دیگر بودند و ما دیدیم که صالح حردانی که الان بحث روز شده، در ابتدای فصل در حال مذاکره با استقلال است و پیگیر شدیم و گفتیم قرارداد دارد، مگر می‌تواند؟ دیدیم بند فسخ قرارداد یک طرفه در قرارداد ایشان منظور شده بود که اگر مبلغ مشخصی را هر باشگاهی را پرداخت کند ایشان می‌تواند یک طرفه فسخ کند که ما دیدیم با این شرایط فولاد به دسته یک می‌رود.

* توافق با این بازیکنان دشوار بود

وی افزود: آبشک، شیمبا، کولیبالی و حیدریه در حال جدا شدن بودند در موسوی و انصاری هم می‌خواستند به ترکیه بروند. خدا می‌داند ما چه کشیدیم تا این بازیکنان حفظ شوند چون زمانی هم نداشتیم. وقتی باشگاهی محروم  و پنجره آن بسته است نمی‌توانی بازیکن جدید بگیری ولی می‌توانی با بازیکنانی که داشتی و قراردادشان تمام شده به توافق برسی. جدا از ضرر و زیانی که باشگاه متحمل شد، وقتی بازیکن می‌داند شما فقط با او می‌توانی تمدید کنی، مقداری توافق سخت‌تر می‌شود.

* چرا در مورد قرارداد حردانی نمی‌گویید؟

گرشاسبی راجع به قرارداد حردانی گفت:  صالح حردانی که الان ادعا می‌کنند دو سال دیگر قرارداد دارد، چرا دلیل بند جدایی که در قراردادش قراردادند، صحبتی نمی‌کنند. در ابتدای فصل گفتند که استقلال می‌خواهد با او قرارداد ببندد، ما دیدیم که بله یک بند را آقایان در قرارداد او آورده‌اند که می‌تواند با پرداخت یک مبلغ به هر تیمی برود. ما فورا جلسه ای را با صالح برگزار کردیم، او در اردوی تیم ملی بود اما فورا قرارداد جدیدی را با او تنظیم کردیم تا این سرمایه فوتبال خوزستان در کنار ما بماند.شاکله تیم را بتوانیم حفظ کنیم و ایشان تا پایان همین فصل قرارداد دارد و در فولاد می‌ماند. انتظار می‌رود که با صداقت بیشتری این مطالب بیان شود و در ذهن هواداران و مردم شبهه ایجاد نشود. همه هواداران می‌دانند باشگاه چه وضعیتی داشته  و می‌گفتند همه بازیکنان رفته‌اند. ما همه مشکلات و محرومیت ها را سپری کردیم و باید مقداری منصفانه صحبت کنند.

* تلاش میکنیم بازیکنان خوبی بگیریم

او خطاب به هواداران گفت: ما به شدت دنبال تقویت تیم  هستیم و انتظار ما این است که هواداران صبور باشند و به شایعات و موج سواری ها و تخریب ها و حسادت ها اهمیت ندهند. ما شبانه روز با کادرفنی و هیات مدیره تلاش می‌کنیم تا انشاالله بتوانیم بازیکنانی که در سطح و حد فولاد و برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مناسب هستند به جمع تیم اضافه کنیم. سخت است چون نیم فصل است و همه بازیکنان قرارداد دارند و ما هم چون بازیکن با کیفیت و سطح بالا می‌خواهیم کمتر باشگاهی راضی می‌شود که به راحتی بازیکن با کیفیتش را از دست بدهد. تلاشمان را می‌کنیم و امید داریم که عزیزانی که خودشان دستی بر آتش داشتند اینگونه قضاوت نکنند و اذهان را به سمتی نبرند که هواداران نگران شوند. فولاد به اندازه کافی آسیب دید و ضربه و شمشیر و تیر و شلاق خورد و حالا در حال ترمیم شدن است تا خودش را از روی زمین بلند کند. خواهشا دوباره به سمت این تیمی که زخم خورده است شلیک نکنند.

* باید منافع فولاد را تامین کنید

حمیدرضا گرشاسبی در پایان در مورد احتمال جدایی بازیکنان از این تیم عنوان کرد: چنانچه قرار باشد معاوضه‌ای صورت بگیرد، باید تمامی منافع باشگاه فولاد در آن لحاظ گردد. ما به بازیکنان نیاز داریم و باید آبرومندانه بعنوان نماینده کشور در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم. ما با موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا می‌توانیم سهمیه تیم های دیگر را افزایش بدهیم که در شرایطی که حضور دو باشگاه را با بی تدبیری از دست دادیم، در فصل بعد سهمیه ها را افزایش بدهیم و نماینده شایسته ای برای فوتبال و باشگاه ها و کشور باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خیابان کاشیما.کوچه اولسان.پلاک۴ IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    حردانی فصل بعد رایگان میاد استقلال.مظاهری هم نمیره فولاد.
  • روزبه CZ ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    دست مریزاد آقای گرشاسبی البته اگر مانند پرونده ی گلگهر با زور و رشوه و دعوت شما به کمیته ی اخلاق مجبورتان نکنند
  • ..... IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    اذری فقط عشق دیده شدن داشت و ادای مدیران کار بلد رو در می اورد.البته وقتی یه مدیر کیسه کش برای یه تیم قرمز پوش میزارن نباید بیش از این انتظار داشت.دقیقا با این تیم بستن داشته فولاد را به دسته یک هول میداده.
  • پژمان IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    شما که ادعای خوب بودن و بهترین بودن و پر طرفدارترین رو در روزنامه های ورزشی دارین از کدام منبع سه شنبه و چهارشنبه اینقدر مطمئن گفتین صالح حردانی فسخ کرد و فردا قرارداد میبنده با استقلال؟؟؟؟؟در صورتی که مدیرعامل باشگاه فولاد تکذیب میکنه... شما دیگه چرا؟؟؟؟ من بیشتر از تمام روزنامه ها و سایت‌ها و کانال های ورزشی شما رو مطالعه میکنم و به شما و خبرهاتون اعتماد کامل دارم... ولی با این خبرهای کذبی که جدیدا می‌زنید دارم نسبت بهتون سرد و بی اعتماد میشم...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی