نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
۱
دلیل اصلی نرفتن طارمی به آرسنال مشخص شد/ حسرت بزرگ ستاره ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران یکی از گزینه های خرید آرسنال بود، اما در نهایت این انتقال انجام نشد.

نشریه «تایمز» در خصوص انتقال ستاره ایرانی پورتو نوشت: به آرسنال در ژانویه پیشنهاد شد مهدی طارمی مهاجم پورتو را به خدمت بگیرد اما به توافقی برای آوردن او به شمال لندن نرسید. این بر اساس گزارشی از CBS Sports است که ادعا می کند طارمی یکی از از بازیکنانی بود که در ژانویه به آرسنال پیشنهاد شد. موضع پورتو در اواخر پنجره ممکن است به هر حال تغییر کرده باشد. آنها لوئیس دیاس وینگر خود را به لیورپول فروختند و شاید نمی خواستند یکی دیگر از بازیکنان کلیدی خط حمله خود را از دست بدهند. اگر پیشنهاد آرسنال زودتر از لیورپول برای دیاز می رسید شاید شرایط متفاوت بود.

طارمی ۲۹ ساله ۱۲ گل و ۷ پاس گل برای پورتو به ثمر رسانده است. طارمی فصل گذشته با ۱۶ گل و ۱۱ پاس گل فوق العاده بود و به عنوان نوک هجومی پورتو بر فوتبال پرتغال مسلط شد.

طارمی فصل گذشته با زدن گل قیچی برگردان بی نقص برای پورتو مقابل چلسی به تیتر اخبار تبدیل شد. این گل به قدری خوب بود که طارمی به رای گیری نهایی برای جایزه پوشکاش راه پیدا کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Sepenta IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    پسرتوفوق العاده ای/وقتی جایگاهت توسطح یک فوتبال جهان میبینم احسای غروربهم دست میده که تویک ایرانی هستی توتوقلب ماجاداری ومطمعنم جایگاهت بالاترازالانه وباتلاش وعملکردی که تواین چندسال ازخودت نشون دادی قطعا بهش میرسی فقط ای کاشی چندسال سنت کمتربود همین الان توبهترینی وهرروزیه رکوردجدیدمیزنی,اونم کجا,تواروپا!!! ولی به نظرمن اگه چندسال جوانتربودی وهمین عملکردروبه جلوداشتی واقعااتفاقاتی برات رقم میخورد,دورازانتظار! مطمعنم اونموقع توقع ماازت درحدتیم های غولی مثل پی اس جی و رئال وبارسا بود به امیدموفقیت وافتخارات بیشتربرای گل پسرفوتبال ایران,محبوب قلبها,مهدی طارمی یکی ازدوستاران وطرفدارانت سپنتاازجنوب گرم ایران 💗💗💗💗💗💗

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی