مجیدی چاره‌ای ندارد؛ جایگزین آقاسی یک استقلالی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با جدایی عارف آقاسی از تیم استقلال حالا روزبه چشمی به عنوان مدافع میانی استقلال در ادامه مسیر این تیم تا پایان نیم فصل دوم در خدمت استقلال خواهد بود.

روزبه چشمی که در ابتدای فصل جاری از باشگاه ام صلال قطر جدا شده و به تیم سابقش برگشت هرگز نتوانست در دور رفت حضوری موفق در ترکیب تیم استقلال داشته باشد. چشمی تنها در یک دیدار مقابل صنعت نفت ۹۰ دقیقه در ترکیب آبی‌پوشان به میدان رفت و در سایر مسابقات حضوری یک خط در میان و یا با دقایق بسیار کم داشت. حالا و در شرایطی که یکی از مدافعان میانی استقلال از این تیم جدا می‌شود روزبه چشمی که قابلیت حضور در خط دفاع و بازی در منطقه مرکزی این خط را دارد و پیش از این هم سابقه بازی برای استقلال در همین پست را داشته، به احتمال زیاد در دور برگشت به این طریق به کمک استقلال خواهد آمد.

ناگفته نماند؛ سبک خشن بازی روزبه چشمی در خط دفاع درصد احتمال پنالتی دادن این تیم را بیشتر خواهد کرد. چشمی در فصول هفدهم و هجدهم به ترتیب با ۸ و ۷ کارت زرد یکی از خشن ترین بازیکنان این تیم به شمار می رفت. او همچنین در بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ نیز در بازی با السد قطر پس از دریافت دو کارت زرد در دقایق ۲۲ و ۵۰،با کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    خبر نگار های لنگی عارف غلامی هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی