نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پاسخ منفی فدراسیون کشتی ایران به درخواست آمریکا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی رغم درخواست مجدد فدراسیون کشتی آمریکا، مسئولان فدراسیون کشتی ایران قصدی برای اعزام تیم به این کشور ندارند.

پس از اقدام آمریکا در ندادن ویزا به علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی ایران، ۲ کشتی گیر، یک داور، یک مربی و سرپرست تیم ملی، فدراسیون کشتی ایران با ابراز ناراحتی از این اقدام، سفر ملی پوشان کشتی آزاد به آمریکا را لغو کرد.

در پی این تصمیم فدراسیون کشتی ایران، مسئولان فدراسیون کشتی آمریکا با انتشار بیانیه ای رسما از ایران درخواست کردند که در تصمیم خود تجدید نظر کند و نفراتی را که روادید سفر به این کشور را دریافت کرده اند به آمریکا اعزام کند تا دیدار دوستانه دو تیم برگزار شود اما بر اساس پیگیری های خبرنگار ایسنا، مسئولان فدراسیون کشتی قصد تجدید نظر در لغو اعزام ملی پوشان کشتی به آمریکا را ندارند و کشتی گیران نیز با تصمیم کادر فنی اردو را ترک کرده‌اند.

از سوی دیگر با توجه به درخواست آمریکایی ها برای وزن کشی یک روز قبل از آغاز مسابقات که بر خلاف رویه اتحادیه جهانی کشتی است، فدراسیون کشتی مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده بودند.

همچنین با توجه به فاصله ساعت ایران و آمریکا و بر اساس درخواست کادر فنی که پیش از تصمیم بر لغو اعزام انجام شده بود، ملی پوشان قرار بود ۴ روز زودتر راهی آمریکا شوند اما این موضوع نیز با توجه به کمبود وقت و اینکه نماینده ای برای دریافت روادید به امارات نرفته است، در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.

به این ترتیب با توجه به دلخوری مسئولان فدراسیون کشتی از برخورد آمریکایی‌ها و همچنین موارد فوق، تیم ملی عازم آمریکا نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشین دست کج IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    واقعا علیرضا دبیر خیلی آدم عقده ای هستش که وقتی خودش نمیتونه بره آمریکا گردی نمیزاره کل تیم با این همه تمرین و برنامه ریزی هم برن. قرار نیست بگی مرگ بر یه کشوری بعد اون کشور بیاد جلوت فرش قرمز بزاره و ازت دعوت کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی