نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
پروین در پرسپولیس دوزار کف دست من ننداخت/ نگذاشتند به منچستریونایتد بروم/ رئیس فدراسیون گفت نباید برای دشمن بازی کنی!
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

کریم باوی گلزن اسبق تیم های ملی و پرسپولیس این روزها در بستر بیماری خانه نشین است. خودش می‌گوید انگار درون اتاقی نشسته که هیچ پنجره ای ندارد و فقط خدا می‌تواند به او کمک کند.

عباس اسدزاده؛ کریم باوی در دهه ۶۰ یکی از گلزنان برتر فوتبال ایران بود که در تیم‌های ملی، پرسپولیس و شاهین گل‌های بیادماندنی را به ثمر رساند. او به واسطه ترکش‌هایی که در بدنش داشت حالا دچار بیماری سرطان شده و یک عمل جراحی سنگین نیز انجام داده است و خودش که می‌گوید فقط خدا می‌تواند به او کمک کند.

از شرایط خودت برای ما بگو و اینکه اوضاع جسمانی ات چگونه است؟

چه بگویم؟ بگویم بدم دروغ گفته ام و بگویم خوبم باز دروغ گفته ام. حال و روزم تعریفی ندارد. به هر حال وقتی سرطان داشته باشی فقط خدا می‌تواند به تو کمک کند.

از آخرین عمل جراحی که داشتید برایمان بگویید؟

متاسفانه به خاطر مشکلاتی که داشتم دچار سرطان مثانه شدم و همین مسئله باعث شد طی یک عمل جراحی مثانه ام را تخلیه کنم. دکتر همزمان چندین ترکش را هم از قسمت پا و لگن از بدنم خارج کرد و اتفاقا بعد از جراحی میگفت تو با این ترکش‌ها چطوری فوتبال بازی می‌کردی؟ آن ترکش‌ها که یادگار جبهه و جنگ بود بالاخره کار خودش را کرد و من حالا دارم با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کنم.

شما چند ساله بودید که به جبهه رفتی و چه زمانی مجروح شدید؟

۱۶ سالم بود که چون بچه خوزستان بودم سریع خودم را به خط مقدم رساندم و فکر می‌کنم ۱۷ سالم بود که مجروح شدم و در قسمت کمر و لگن چندین ترکش در بدنم به یادگار ماند. اما با وجود این ترکش‌ها توانستم به فوتبالم ادامه دهم و راهی تیم شاهین و سپس پرسپولیس شوم و همزمان سال‌ها برای تیم ملی بازی کردم.

یعنی زمانی که مجروح بودید در سطح بالای فوتبال ایران حضور داشتید و برای تیم ملی و پرسپولیس بازی کردید؟

بله حدود ۱۰ سال شاید هم کمی کمتر در سطح اول فوتبال ایران بازی کردم. نزدیک به ۵۴ گل برای پرسپولیس زدم و در رده ملی خیلی از گل‌هایم محاسبه نشد و حتی عادل فردوسی پور یک روزی در برنامه نود گفت تعداد گل‌های کریم باوی خیلی بیشتر از آمار رسمی‌است. نمی‌دانم چطور محاسبه کردند که ۳۵ گل ملی مرا به نصف رساندند. مثلاً گل‌هایی که من در تورنمنت‌های داخلی مثل ۲۲بهمن زدم محاسبه نشد اما به هر حال من دروازه خیلی تیم‌ها را باز کردم. در نپال سه گل به هنگ کنگ زدم و دو گل وارد دروازه نپال کردم هم آنجا به سوریه هم یک گل زدم اما وقتی خودم را فراموش کرده‌اند دیگر گل‌هایم سر جای خودش!

پروین در پرسپولیس دوزار کف دست من ننداخت/ نگذاشتند به منچستریونایتد بروم/ رئیس فدراسیون گفت نباید برای دشمن بازی کنی!

شما که در سطح اول فوتبال ایران بازی کردید آیا از لحاظ مالی تامین نبودید؟

ای بابا! کدام پول؟ این همه سال برای پرسپولیس بازی کردم علی‌پروین دوزار هم کف دست من نگذاشت. دریافتی من از پرسپولیس زمان پروین صفر ریال بود و هیچ پولی به من ندادند. یادم می‌آید زمانی که بازیکن تیم ملی بودم فقط در سفرهای خارجی ۱۰۰ دلار به ما می‌دادند همین و بس و دیگر پولی نگرفتم. تا حالا هم هرچه داشته و نداشته ام را خرج کردم تا بیماری هم بهبود پیدا کند و خدا وکیلی دیگر هیچ چیزی ندارم و از لحاظ مالی وضعیت نامناسبی پیدا کرده‌ام. اگر چه خدا را شکر می‌کنم که دوستان خوبی دارم و تا جایی که بتوانند کنارم هستند.

شما آن زمان از سوی تیم‌های عربی خواهان زیادی داشتید چرا لژیونر نشدید؟

بله به خدا قسم تیم‌های قطری پولی به من می‌دادند ۲برابر یا ۳ برابر چنگیز و درخشان و محمدخانی و رقم بالایی در انتظارم بود. اما داریوش مصطفوی به ناحق نگذاشت لژیونر شوم. یادم می‌آید حتی التماسش کردم، گریه کردم و خواهش کردم که به من رضایت نامه بدهد تا به لیگ قطر بروم اما مصطفوی می‌گفت تو بچه جبهه و جنگ هستی نباید بروی و برای دشمن بازی کنی! می‌گفت تو سرباز وطنی و چرا باید بروی و برای دشمن ما بازی کنی! این همه فوتبالیست در دهه ۶۰ رفتند و در لیگ قطر بازی کردند و شکر خدا هم دریافتی خوبی داشتند اما به من که رسید نباید برای دشمن بازی می‌کردم. من هرگز این ظلمی‌که در حقم شد را فراموش نمی‌کنم هر کاری کردم و به شدت اشک می‌ریختم اما مصصفوی به من رضایتنامه نداد.

گویا در یک مقطع کوتاه برای تیم نادی العربی قطر بازی کردید؟

من برای یک سفر کوتاه به قطر رفته بودم و رضایت نامه هم نداشتم که برای این تیم بازی کنم. داخل هتل بودم که رئیس باشگاه العربی نزد من آمد و گفت آقای باوی تیم منچستر یونایتد برای انجام یک بازی دوستانه به قطر آمده ما می‌خواهیم با این تیم بازی کنیم آیا حاضر هستی به ما کمک کنی و دوستانه برای ما به میدان بروی چون در خط حمله واقعاً مشکل داریم. من هم قبول کردم در یک بازی دوستانه برایشان بازی کنم. دقیقه ۳۰ بازی بود که مربی برزیلی من را به میدان فرستاد. خدا شاهد است آنچنان گل‌هایی وارد دروازه منچستریونایتد کردم که سرمربی این تیم انگلیسی مات و مبهوت مرا نگاه می‌کرد یک گل با ضربه سر زدم که دروازه بان نفهمید توپ کجا رفت. یک شوت زیبا هم زدم گوشه دروازه منچستریونایتد به تور نشست. وقتی به هتل برگشتیم مسئولین باشگاه منچستر یونایتد به مدیر باشگاه العربی گفتند آیا امکان دارد درباره این بازیکن مذاکره کنیم که عبدالله المار مدیر باشگاه العربی گفت نه ما او را نمی‌فروشیم در حالی که من اصلا بازیکن آنها نبودم و برایشان رفاقتی بازی کردم.

چرا همزمان با العربی قرارداد نبستید؟

چون داریوش مصطفوی اجازه نداد و طوری وانمود کرد که انگار اگر من در لیگ قطر بازی کنم گناه کرده ام. مدیر باشگاه العربی می‌گفت خدا شاهد است که هر چه قدر پول بخواهی به تو می‌دهیم رقمی‌برایت می‌نویسیم که باورت نشود اما به هر حال نتوانستم به آنجا بروم.

پروین در پرسپولیس دوزار کف دست من ننداخت/ نگذاشتند به منچستریونایتد بروم/ رئیس فدراسیون گفت نباید برای دشمن بازی کنی!

این روزها از فدراسیون فوتبال یا باشگاه پرسپولیس کسی سراغ شما را گرفته است؟

به هیچ عنوان نمی‌خواهم از این واژه استفاده کنم اما خدا وکیلی خیلی بی معرفتی کردند. آقا جان من پول نمی‌خواهم اما به عنوان یک ملی‌پوش و یک پرسپولیسی آیا ارزش این را ندارم که یک تماس بگیرند و حال مرا بپرسند؟ مگر من گفتم به من کمک مالی بکنید؟من فقط نیازمند توجه فدراسیون و پرسپولیسی‌ها بودم چرا که سال‌ها برای این دو تیم زحمت کشیدم و به عنوان یک جانباز جنگ جانم را برای این مملکت و ورزش کشور هم گذاشتم. یادم می‌آید تیم پاس با سرمربی گری فیروز کریمی‌حاضر بود ۴۰۰ هزار تومان به من پول بدهد. با این پول می‌توانستم یک خانه بخرم با یک اتومبیل صفر کیلومتر تهیه کنم اما زنده یاد پرویز دهداری به من گفت من با علی پروین صحبت کرده ام بهتر است تو به پرسپولیس بروی و من هم قبول کردم و راهی تیم سرخپوش پایتخت شدم. اگر به پاس می‌رفتم آن همه پول می‌گرفتم اما چون عاشق پرسپولیس بودم و پروین هم من را می‌خواست به این تیم رفتم در حالی که سال‌ها علی پروین همانطور که گفتم هیچ پولی به من نداد و هم خود او و هم داریوش مصطفوی حاضر هستند و نمی‌توانند گفته‌های مرا انکار کنند.

بازیهای پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟

بله مگر می‌شود بازی‌های تیم محبوبم را دنبال نکنم؟  پرسپولیس در خط حمله مشکلاتی دارد و امیدوارم با جذب یکی دو مهاجم گلزن بتواند دوباره قهرمان لیگ برتر شود.

و بازی‌های تیم ملی چطور؟

خوشحالم که به جام جهانی رفتیم و دل مردم شاد شد در این روزها که مردم مشکلات اقتصادی و اجتماعی  زیادی دارند صعود ایران به جام جهانی کمی دلهای آنها را خوشحال کرد . مردم تحت فشار هستند و امیدوارم مسئولان بتوانند این مشکلات را برای مردم حل کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کوهمره_جروق IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    روز به روز که میگذره جنایت های مصطفوی بیشتر رو میشه.این آدم چجوری شب ها خوابش میبره.آدم تا کجا میتونه بی وجدان و بی رحم باشه.اون از پیوس که فوتبالش را نابود کرد.این هن کریم باوی. و....... باز هم ادامه داره.
    • ریاکار نابکار IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      شاید بچه های این دو سه دهه این عجوزه ی هزار داماد رو نشناسند چون هنوزم در این سن وسال چنان فیلم و نقش بازی میکند که هیچ کسی حتی فکرش را هم نمیتواند بکند که این پیرمرد تا این حد دغلکار و هزار رو باشد!اما قدیمی ترها میدانند این موجود چه خیانتهایی به پرسپولیس و کلا به فوتبال مملکت کرده و هنوزم با این روش خاص خود میکند ولی چون در کار خود حرفه ای شده خود را خادم نشان میدهد در حالی که جز خیانت برای فوتبال ایران کاری نکرده.البته خدا جای حق نشسته و سزای نامردی های این پیره .....را در زمان مناسب خواهد داد.کریم باوی یکی از صدها موردی هست که در تیرس ریاکاریها و نفاق این نابکار قرار گرفته. فقط خدا میداند چه روباهی است این نابکار.
    • نوشاد IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      اسطور باید مردمی باشه نه جماعتی با بودن پروین خیلی ها به حق شون نرسیدند و در فقر ماندند
  • بهراد فولادپور IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    اسطوره ما پرسپولیسی ها آقای کریم باوی عزیز و مجتبی محرمی و امثال این دو بازیکن با غیرت و با شرف هستن نه کسانی مثل ..... درود به شرف آقایان باوی و محرمی
    • ابی بلندای اسمان IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      فقط حرف فقط تاجی ها با معرفتند
  • کیارش US ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    درود به شرفت مرد شریف بزرگان واقعی فوتبال ایرلن شما بودین که بدون چشمداشت اونزمان پرسپولیس و فوتبال ایران رو زنده نگه داشتین درود به شرفتون
  • ناشناس IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    من اکثربازیهاش رویادمه بهترین سرزن بود بازی با کویت یه پاس عالی داد به بیژن طاهری اونم گلش کرد. یادش بخیر خیلی عالی بود ازصمیم قلب آرزوی سلامتی برات میکنم خدایا شفاش بده انشالله
  • یونس IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    حالا آن مصطفوی بی خاصیت حاضر است کمکی به این بنده خدا بکند: هرگز زندگی این آقارا خراب کرده است آنهم رای مزخرفش به نفع استقلال وبه ضرر گلگهر خدا به فریادت برسد مصطفوی بی خاصیت
  • حبیب IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    آقا پروین.!!! مصتفوی میتوانید جوابگو اعمال گزشتتان باشید
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    امثال پروین و مصطفوی و مابقی فرصت طلب هایی که مسلمونهای یه شبه بودن خیلی ظلم و جنایت کردن در حق خیلی ها.باوی هم یکی از ده ها نفر... فکر می‌کنید چرا یکی مثه حجازی یا عبداللهی یا کلانی و امثالهم مربی ملی نشد؟ در عوض امثال پروین که دوزار سواد فوتبالی و غیر فوتبالی نداشتن با اون سیستم علی اصغری سالها تیم ملی رو تیول خودشون کرده بودن؟ خدا لعنتشون کنه
  • 10سال جام ندیدن IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    متاسفانه از کسایی نام برد که تو نازو نعمت زندگی میکنن بعد حالی از این بنده خدا نمی پرسن!! یادم میاد تو جام درجام پرسپولیس میزبان یک تیم بود که اسمش یادم نمیاد بعد مربی خارجی اون تیم گفته بود اگه فقط این مهاجم رو داشتم براحتی تیمتون رو شکست میدادم؛ حالا با خوندن حرفاش فقط میتونم بگم شرمنده مرام و مردانگی توهستم که تو دو جبهه برای سربلندی ما جنگیدی؛ برات آرزوی سلامتی میکنم وشرمنده ام آقای باوی؛کاش کاری از دستم برمیومد
  • ناشتاس IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    مهاجم‌سرزنی‌بود‌ولی‌از‌نظر‌تکنیو‌به‌مای‌ناصر‌محمدخانی‌وچنگیز‌وشاهرخ‌بیانی‌ومختاری‌فر‌وخیلی‌دیگر‌از‌بازیکنان‌نمی‌رسید‌‌به‌امید‌خدا‌درمبارزه‌با‌بیماری‌پیروز‌شود
  • کامران زارعی IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    درود خیلی ناراحت کننده بود،وقتی منچستر آقا کریم رو میخواست یعنی چه؟،مگه چند تا منچستر داریم،آقای مصطفوی،میبایستی تمام حق وحقوق آقا کریم رو بدین اون هم ،نه ۱۰یا۲۰میلیارد،آقا کریم حقشه بالای ۴۰تا بگیره بنده یه استقلالی ۴آتیشه هستم،و الان دل ام،به درد اومد در اوج جوانی رفته از خاک وطنش دفاع کرده،بعدش این جواب آقا کریمه،آقا کریم باوی ،کسی که به منچستر گل زده،آقای مصطفوی باید تمام حق و حقوق آقا کریم رو پرداخت کنید،و از هواداران پرسپولیس،استقلال،تراکتور سپاهان میخوام،هر طور شده ،دنبال مطالبات آقا باوی باشیم
  • مجیدخواجوی IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    چرا الان باید دغدغه پول داشته باشن این بنده خدا که هم برای تیم ملی و پرسپولیس بازی کرده واقعا مملکت ما این ناتوان شده از مسیولین خاهش میکنم کمکش کنن اینها فوتبال زنده نگه داشتن و جنگ رو من خودم استقلالی هستم امسال اینها باید کمک بشن
  • ناصر مکو TH ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    با سلام و درود بر شما آقای کریم باوی، کریم من ناصر مکو هستم بچه محل بودیم در آبادان پیروز آباد، این پروین فقط فکر جیب خودش بود و هست وصاحب چند صد میلیارد پول شده من آرزوی سلامتی و تندرستی برای تو دارم ،سلام رحیم و صادق را برسان
  • امیر IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    اگه آقایان هوادار قرمز ناراحت نمیشوند، باید عرض کنم که اسطوره ی هیئتی شما علی آقای پروین هم ماشالله کم حق خوری نکرده، هرچه بوده همه رو واسه خودش میخورده. مصطفوی که تکلیفش مشخصه، یه آدم بی خرد ونادان وپروین رو نمیشه نادان نسبت داد، بلکه لقب ظالم وحق خور بیشتر برازنده ی این آدم هست. واین اولین مورد نیست ومن چند گزارش دیگه نظیر این از اشخاص دیگه هم خوندم، یعنی همگی دروغ گفتن؟
  • ملی دوست IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    واقعا نظیر نداشت . حتی به اقرار علی دایی ، الگوی فنی دایی بود . باوی در چند تا بازی ( از جمله فینال لیگ قدس ) ، از ارتفاع سه متری توپ رو با سر به قعر دروازه فرستاد که عکس هاش موجود هستند و آدم رو کاملا متحیر میکنند .
  • ملی دوست IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    قیچی برگردونی که در وقت اضافی به کره جنوبی زد ، هرچند گل نشد اما به عنوان بهترین صحنه بازی های آسیایی ۱۹۸۶ سیول انتخاب شد . تک گل ایران در اون بازی رو هم باوی در دقیقه ۸۵ زد .
  • حمید IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    یعنی خائن تر و استقلالی تر از مصطفوی داریم تو این دنیا!؟!؟!؟ ضرباتی که مصطفوی به پرسپولیس و پرسپولیسی ها زده ، جمع کل تیم های رقیب به اصطلاح رقیب نزدند.
  • مسعود کامنت IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    خود خانواده ی فوتبال اینقدر دارند که به ایشون پرداخت کنند که نخواد دغدغه ی مالی داشته باشه. بچه های جنوب مناعت طبع دارند اگه نداشته باشندم از کسی درخواست نمیکنند. بحث کمک نیست حقشو بدن
  • ابرام US ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    این مصطفوی ٬ با مزخرفاتی همچون «خرد جمعی» راه را برای ورود افراد ناباب به حیطه فنی و سر مربی گری در تیم ملی فراهم کرد . نمونه روشن و واضخ آن ( جناب قندلی) یار غار و رفیق گرمابه و گلستان این جناب است . همین الان هم دایما در گوش عزیزی خا دم نجوا می کند که اسکو چیچ را بردارد و ( قندلی) را بجای او بگمارد . این خبر موثق است . به پشتیبانی ها ی ظا هری او از اسکو چیچ تو جه نکنید برای رد گم کردن است و برای این کار پای مقایسه اسکوچیچ با کیروش را بی جهت و الکی بمیا ن میاورد . خوا هیم دید که تقلای این شخص آب زیرکاه یعنی مصطفوی برای آوردن قندلی به تیم ملی به کجا ختم می شود .بیچاره اسکوچیچ که قربانی و فدای (قندلی) می شود .
  • حسام IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    به عنوان یک طرفدار استقلال برای کریم باوی گرامی به عنوان یک انسان و جانباز جنگ آرزوی صحت و سلامتی دارم .
  • حمید کرمی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    آقای باوی یکی از بهترین ها در دهه شصت بود که گلهای با سر ایشان زبان زد بود .انشالله که هر چه زود تر خوب شوی .روزگار گاهی از در ناملایمات می اید .کاری نمی شه کرد ولی ایمان واراده ات را هیچوقت از دست نده .پاینده وسرافراز باشی
  • کامران زارعی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    آقا حمید درود خواهش میکنم از الفاظ بهتری استفاده کنید و به جرأت مگم،اگه آقای مصطفوی نبود،معلوم نبود شما الان کجا بودین
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    دوستت دارم جناب باوی،،ضربه های سرتون یادم نمیره،،واقعا فکرشو نمیکردم که تو این وضع هسی ،لهنت به کسانیکه بفکرت نبودن
  • حسین IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    سلام بر تو ای اسطوره واقعی خداوند انشاالله شفا بدهد
  • ببو گلابی: IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    به امید بهبود هر چه سریعترت سرطلایی فوتبال ایران. ضربه‌هایی که داریوش مصطفوی به پرسپولیس و پرسپولیسیا زده اون سرش ناپیداست. بابا داریوش (مصطفوی) و بابا امیرحسین (فتحی) به اتفاق بابا مصطفی (هاشمی‌طبا) که به گفته خودشون از اون تاجیهای دو آتیشه بودن در دربی معروف سال ۷۳ سنگینترین و غیرمنصفانه‌ترین احکام انضباطی ممکن رو علیه پرسپولیسیا صادر کردن و جوری قلع و قمعشون کردن که مسلمان نشنود کافر نبیند. کافیه به احکام کمیته انضباطی به ریاست امیرحسین فتحی که بعدها مدیرعامل تیم کیسه شد و گفت که از بچگی کیسه‌کش بوده نگاه کنید تا پی به نامردی این سه نفر ببرید: محرمی ۳ سال، عابدزاده ۲ سال، شاهرودی ۱ سال، پیوس و داداش‌زاده هر کدوم شیش ماه در مقابل محرومیت شیش ماهه قلعه‌نوعی، فکری، ورمزیار و غفوری‎های اصل. در مورد پروین هم که همه ایشونو میشناسن و احتیاجی به معرفی ندارن. همه میدونن که ایشون همه پولهای ورودی رو برمیداشت برای خودش و یه مشت استخون پلنگ مینداخت جلوی بازیکنای پرسپولیس و تیم ملی. کافیه به صحبتهای بهروز رهبری‌فرد و حمید استیلی رجوع کنید که بفهمید ایشون چه جونوریه و چطوری به اینجا رسیده.
  • ببو گلابی: IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    یادمه همین آقا که خیلیها سنگشو به سینه میزنن تو یکی از پرونده‌های قتل یه بنده‌خدایی که برای گرفتن رضایت رفته بود دنبال درصد خودش بود و میگفت چی به ما میرسه!! موقعی هم که سرمربی تیم ملی بود همیشه تعداد قرمز و آبیهای تیم مساوی بودن و انقد شجاعت نداشت که بهترینها رو دعوت کنه و فی‌الواقع محافظه‌کارترین سرمربی تیم ملی تاکنون بوده.  خدا پدر فضای مجازی رو بیامرزه که خیلیها رو به ماها شناسوند و دستشونو برامون رو کرد.
  • شایان IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    از علی پروین و مصطفوی نامرد تر وجود نداره بعدا هوادارای لنگ لقب سلطان بهش دادن پسر سلطان محمد پروین اختلاصگر در اومد 🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی