نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
آمریکایی‌ها به مدیر استقلالی ویزا ندادند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لغو سفر تیم ملی کشتی آزاد به آمریکا پای یکی از مدیران باشگاه استقلال را هم به میان کشید.

پس از اینکه وزارت امور خارجه آمریکا برای تعدادی از اعضای کاروان کشتی ایران ویزا صادر نکرد، علیرضا دبیر صراحتاً گفت سفر ملی‌پوشان کشورمان به ینگه دنیا منتفی شده است .نکته جالب در این رابطه، به چشم خوردن نام یکی از مدیران باشگاه استقلال در میان افرادی است که روادید سفر به ایالات متحده برایشان صادر نشده است. چهره‌ای که چند وقت پیش از کشتی به  فوتبال آمد.

ویزا ندادن به مدیر استقلال

حجت کریمی یکی از تازه‌ترین اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال است که مدتی پس از روی کار آمدن مصطفی آجرلو، تحت عنوان یک عضو هیئت مدیره آبی‌پوشان حکم گرفت. کریمی در فوتبال چهره آشنایی نبود ولی اهالی کشتی او را می‌شناختند چون رابطه گرمی با علیرضا دبیر داشت و پس از انتخاب این قهرمان المپیک به عنوان رئیس فدراسیون کشتی، تحت عنوان سرپرست تیم ملی کشتی آزاد فعالیت می‌کرد.

حجت کریمی با وجود انتصاب به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال، سمت سرپرستی خود در تیم کشتی آزاد را هم همچنان حفظ کرده و طبق برنامه همراه با سایر ملی‌پوشان برای گرفتن ویزای آمریکا مراجعه کرد ولی به او ویزا ندادند و جزو یکی از افرادی بود که اجازه مسافرت به ایالات متحده را در این سفر همراه تیم ملی کشتی آزاد پیدا نکرد.

حمایت رئیس

علیرضا دبیر که اتفاقاً خودش هم جزو کسانی بود که آمریکا برای او روادید صادر نکرد، از ابتدای این ماجرا تأکید می‌کرد حتی اگر یک نفر از اعضای کاروان ایران هم نتواند ویزا بگیرد، ملی کشتی کشورمان راهی آمریکا نخواهد شد. در نهایت ویزا نگرفتن حجت کریمی و تعداد دیگری از حاضران در کاروان کشتی ایران موجب شد علیرضا دبیر با ارسال نامه‌ای برای همتای آمریکایی خود، منتفی شدن سفر تیم ملی کشتی کشورمان را به صورت رسمی اعلام کند.

قرار بود تیم ملی کشتی آزاد ایران روز بیست و سوم بهمن ماه دیداری تدارکاتی با آمریکایی‌ها داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بی ربط نباشیم IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    خب الان باید استقلالیا چیکارکنن ؟ الان مثلا باید بگیم این یه حرکت مرموزانه از طرف لنگیا بوده ؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی