نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرخیو راموس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پزشک سابق تیم ملی فرانسه مدعی است که سرخیو راموس ممکن است به دلیل «سندروم ساق پای پیر» در میان جهنم مصدومیت‌های پی‌اس‌جی، مجبور به بازنشستگی شود.

به گفته یک پزشک برجسته، سرخیو راموس، مدافع اسطوره‌ای اسپانیایی ممکن است به دلیل مصدومیت‌های دائمی‌اش مجبور به بازنشستگی شود.

قهرمان جام جهانی، تابستان گذشته بعد از ۱۶ سال حضور در تیم رئال مادرید، با انتقالی آزاد به پاری‌سن‌ژرمن پیوست. اما پس از اینکه اکثر ماه‌های اخیرش در سانتیاگو برنابئو را در حاشیه گذراند، مشکلاتش در پارک‌دوپرنس هم ادامه پیدا کرد. راموس تنها در ۵ بازی برای پی‌اس‌جی به میدان رفت و تنها در دو بازی ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد، و در حال حاضر به دلیل مصدومیت ساق‌پا از میادین دور است. می‌تواند به این معنی باشد که احتمالاً راموس در بازی مقابل رئال‌مادرید در مرحله یک‌هشتم تهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی نمی‌کند، اما اوضاع میتواند بدتر از این‌ها هم باشد.

طبق گزارش نشریه «لوپاریزین» این نگرانی وجود دارد که راموس به دلیل مصدومیت‌های مداوم مجبور به آویختن کفش‌هایش شود. آن‌ها ادعا می‌کنند مشکلی که او اکنون دارد مشابه مشکلی است که در پایان فصل گذشته در باشگاه لالیگایی داشت. با این حال، این بار پای راستش مصدوم شده به جای پای چپ، به این معنی که ماهیچه هردو ساق پایش در طول سال گذشته به شدت آسیب دیده است.

ژان مارسل فرت، پزشک سابق تیم ملی فرانسه، مشکل او را «سندروم ساق پای پیر» نامیده است. او گفت: «این مصدومیت‌ها بسیار سخت هستند زیرا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چگونه بهبود پیدا می‌کنند. همه چیز مربوط به پیکربندی ماهیچه ساق‌پا می‌شود. باید در نظر بگیرید که این عضله با توجه به ضرباتی که راموس در دوران حرفه‌ای خود به توپ زده و ۱۹ فصل بازی در بالاترین سطوح چطور پیر شده و چقدر ضعیف‌تر شده است.»

فرت گفت که بافت ماهیچه ساق‌پای راموس انعطاف‌پذیری خود را از دست داده و روز به روز شکننده‌تر می‌شود. او همچنین اضافه کرد که این بازیکن ۳۵ ساله ممکن است در دوران توانبخشی آسیب‌های بیشتری دیده باشد زیرا ممکن است با تقویت یک پایش از پای دیگر غافل شده و آن را ضعیف‌تر کرده باشد.


 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رجب NL ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    امان از کهولت سن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی