۰
کسی به خاطر گل من ذوق‌زده نشد!/ ناراحتم که در جشن صعود تیم ملی نبودم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد محبی وینگر تیم سانتاکلارا می‌گوید از گلی که او در هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال و در بازی با مورینسی به ثمر رساند کسی ذوق‌زده نشده‌ است.

بعد از این بازی بود که محمد محبی در مصاحبه‌ای اعلام کرد مدیرعامل باشگاه سانتاکلارا به او گفته رضایت‌نامه‌اش را فقط برای تیم‌های پورتو، اسپورتینگ و بنفیکا صادر خواهد کرد.

 این بازیکن در پاسخ به سوال خبرنگار ما که آیا اظهارنظر مدیرعامل باشگاه سانتا کلارا به خاطر گلزنی‌اش در بازی با مورینسی بود؟ گفت: نه چنین خبری صحت ندارد. چند باشگاه ایرانی برای به خدمت گیری من به‌عنوان بازیکن قرضی با باشگاه سانتاکلارا نامه‌نگاری کردند.

پیش‌از بازی با مورینسی و اینکه من اولین گل خود را در فصل جاری لیگ پرتغال به ثمر برسانم مدیرعامل باشگاه خطاب به من گفت از باشگاه‌های ایرانی برای تو درخواست بازی آمده اما من در پاسخ به آنها گفتم قصد نداریم محمد محبی را به‌عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری انتقال دهیم و هدف من به‌عنوان مدیرعامل این است که محمد محبی را به تیم‌های پورتو و اسپورتینگ یا بنفیکا بفروشم.

محمد محبی وینگر فصل گذشته تیم سپاهان ادامه داد: این برای من جای خوشحالی داشت و ازآنجایی‌که به‌تازگی از بند مصدومیت رها شده بودم تلاش کردم در مصاف با مورینسی ارائه‌گر بازی خوبی باشم که خوشبختانه موجب اخراج بازیکن حریف شدم و یک گل نیز به ثمر رساندم.

بعد از این بازی در مصاف با بنفیکا و در نیمه‌نهایی لیگ کاپ زمانی وارد میدان شدم که تیم با نتیجه دو بر یک عقب بود و از سویی ما ده‌نفره به بازی خود ادامه می‌دادیم. شرایط برای من خوب پیش می‌رفت اما متأسفانه پیش‌از بازی با بوآویشتا به کرونا مبتلا شدم اما اکنون شرایط خوب است و ان‌شاءالله با تست منفی دوم به تمرینات تیم برمی‌گردم و در هفته‌های بعدی سعی خواهم کرد با بازی‌های خوب هم‌هدف من و هم‌هدف باشگاه محقق شود.

 محمد محبی در پاسخ به این سوال که آیا دوری از تیم‌ملی تو را اذیت نمی‌کند؟ گفت: اگر بخواهم صادقانه دراین‌باره صحبت بکنم باید بگویم که چرا دوری از تیم‌ملی مرا اذیت می‌کند و از اینکه در جشن صعود تیم ملی همراه ملی‌پوشان نبودم خیلی ناراحت بودم اما از سویی به‌خاطر صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی خوشحال هستم.

امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. من هم تلاش خواهم کرد با ارائه بازی‌های خوب برای تیم سانتاکلارا در ادامه مسیر نظر اسکوچیچ را تغییر دهم و بار دیگر به اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران دعوت شوم و همانند بازی‌های دور اول مقدماتی برای تیم‌ملی بازی کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی