نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تعریف جالب سلطان پرسپولیسی ها از سرمربی تیم ملی؛ دنبال پول نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره باشگاه پرسپولیس از حامیان دراگان اسکوچیچ است.

اسکوچیچ در تیم ملی نتایج فوق العاده ای گرفت و موفق شد سریع ترین صعود تاریخ فوتبال ما را به جام جهانی رقم بزند. با این حال هنوز اسکوچیچ در بین اهالی فوتبال منتقدانی هم دارد.

عده ای معتقدند اسکوچیچ برای حضور در جام جهانی کوچک است و تیم ملی ما نیاز به مربی بزرگتری دارد.

البته در این بین هستند کسانی که از اسکوچیچ حمایت می کنند و می گویند حق او است که در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی حضور داشته باشد. یکی از حامیان دراگان ، علی پروین اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است.

سلطان پرسپولیسی ها که معمولا میانه خوبی با خارجی ها ندارد، به شدت از اسکوچیچ حمایت می کند و معتقد است این مربی باید در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

پروین در جدیدترین صحبت های خود که در حاشیه مسابقه یادبود برای علی انصاریان و مهرداد میناوند، انجام داد، در خصوص تیم ملی و اسکوچیچ گفت: این مربی عالی کار کرده و نتایج فوق العاده ای گرفته است.

وقتی یک تیم بدون باخت و با تنها یک مساوی به جام جهانی می رود، یعنی سرمربی آن تیم هملکرد خوبی داشته است. من قبلا به سلطانی فر گفتم که این مربی کارش را بلد است و مهم ترین حسنی که دارد این است که دنبال پول نیست و کارش را خیلی دوست دارد.

به عزیزی خادم گفتم که مبادا اسکوچیچ را از دست دهید. چون او لیاقتش را نشان داده و می تواند در ادامه هم به تیم ملی ما کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی