نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
درخواست مهم یحیی از درویش/ زمان ۴۸ ساعته مدیرعامل پرسپولیس برای پیگیری خواسته گل محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل محمدی که در اعتراض به بدقولی مدیران باشگاه در پرداخت های مالی استعفا داده بود بالاخره به تمرینات پرسپولیس بازگشت.

رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس نیز ظاهرا فقط به یکی از خواسته های یحیی گل محمدی عمل کرده و فقط توانستند قرارداد زمین نفت تهرانسر را برای تمرینات تیم خود منعقد کنند!

خرید بازیکن از لیست اصلی سرمربی پرسپولیس تقریبا منتفی شد و دریافتی بازیکنان این تیم نیز به ۵۰ درصد نرسید. رضا درویش به زحمت توانست در دو مرحله پرداختی ۸ و ۷ درصدی داشته باشد تا دریافتی بازیکنان سرخپوش به ۳۵ درصد برسد.

در همین راستا شنیدیم یحیی گل محمدی از رضا درویش مدیرعامل این تیم خواسته است پیش از بازی سوپرجام حداقل پاداش بردهای قبلی بازیکنان را بدهد تا شاگردانش با روحیه و انگیزه بیشتری به مصاف فولاد خوزستان بروند.

ظاهرا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز قول داده است این پاداش را پیش از دیدار سوپرجام پرداخت کند هرچند برای فراهم کردن آن با مشکلاتی روبروست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پدرو سباستین گوئه‌ره‌رو IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    لوران ۴۸ ساعت مهلت داده به مدیر تیم که به قولش عمل کنه وگرنه می‌ره سر تمرین میگه بخاطر هوادارا موندم و چهار تا اشک هم می‌ریزه 😂😂
  • امیراس اس IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    لُنگیانگران نباشندباتلاش مجددوزارت ورزش ازصندوق کارآفرینی ویاصندوق بازنشستگان حتماًپرداخت خواهدشد.حرومتون باشه لاشخورهای کثیف که حق یک مشت آدم بی پناه روبالامیکشید.خداازتون نگذره بی وجودها.
    • Persepolis IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      اگه منظورت پرسپولیسه حرف دهنتو بفهم ما مریپولیسیا خیلی داریم از داوری آسیب می‌بینیم اما استقلال هر باز ی یه پنالتی
  • 4444 IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    یایا بازم پول میخواد. این بشر سیرمونی نداره.
  • ابی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    خبر ورزشی نه .خبر پرسپولیس
  • حسین NL ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    کلاه کیس رو ببین چه بازی هایی میکنه،اخه تو که کلی پول کرفتی و از دلالی هم پول خوبی کرفتی
  • کیسه کشای حقیر و آدم فروش بدبخت IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    داوری بازی کیسه با هوادار تکلیف همه چیز رو روشن کرد ما پرسپولیسیها توی این جنگ نابرابر ضربه میخوریم مگه میشه تو هر بازی برا تیم کیسه یکی دوتا پنالتی میزارن کنار بقیه مواردو هم ک بنفش میگیرن مگه میشه! مگه داریم!
  • غضنفر IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    تیم وزارت خونه داره بازیکن خارجی با دلار میخره اونوقت بچه یتیم وزارت خونه پول آبمعدنی نداره گل آفساید پنالتی نگرفته با دوازده بازیکن بازی کردن جلوی هوادار همه اینها مهر تاییدی هست به دستور بابا وزیر برای قهرمانی کیسه کشها به هر طریق ممکن . حالا باز بیا مصاحبه کن بگو من دو تیم رو به یک چشم میبینم احتمالا یک چشم ت ضعیفه یک چشمت قوی تر حتما کیسه رو به چشم خواهری میبینی پرسپولیس رو به چشم زن بابا ، بسه تکذیب رک و راست بگین امسال باید کیسه قهرمان بشه و با روح و روان مردم تویه این شرایط سخت بازی نکنید
  • سرخ IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    نمیدونم والا پنالتی واضح و هند بازیکن فولاد تو محوطه جریمه گرفته نمیشه حالا واس این کیسه هربازی پنالتی میگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی