نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
پشت پرده انتخاب نایب فدراسیون وزنه‌برداری از نگاه دبیرکل/ مقامی: با هوشیاری خانواده وزنه‌برداری به دربسته خوردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دبیرکل اسبق فدراسیون وزنه برداری پشت پرده اتفاقات اخیر در سپردن فعالیت های این فدراسیون به نواب رییس را فاش کرد.

حسین مقامی با اشاره به استناد وزارت ورزش وجوانان به ماده ۲۴ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و  سپردن فعالیت‌های فدراسیون وزنه برداری به نواب رییس در نبود رییس می‌گوید: «استناد وزارت ورزش به این ماده چیز خاصی نبود . ولی افرادی که می‌خواستند از این موضوع استفاده کنند با هوشیاری خانواده وزنه برداری به در بسته خوردند.»

او تاکید کرد: «نزدیکان علی مرادی رییس سابق فدراسیون که از صدور حکم بازنشستگی او مطلع بودند، از ماه‌ها پیش با رایزنی‌هایشان خود را برای چنین سناریویی آماده کرده بودند تا بتواند سکان هدایت این فدراسیون را پس از اعلام بازنشستگی مرادی برعهده بگیرند. آنها پس از دریافت دستورالعمل مسوولان در مصاحبه ای خبر از انتقال پست سرپرستی فدراسیون به نایب رییس دادند  که این خبر با عکس العمل هوشمندانه خانواده وزنه برداری مواجه و آنان مجبور شدند که مصاحبه خود را تکذیب کنند و به افشای حقیقت بپردازند.»

دبیرکل اسبق فدراسیون ادامه می‌دهد: «به نظرم حتی مرادی نیز از اجرای چنین سناریویی آگاه نبود. او هرگز فکر نمی‌کرد افرادی که خود به بدنه وزنه برداری تزریق کرده و به آنان پست‌های کلیدی داده بود بخواهند جای او را بگیرند.»

او با ابراز تاسف از سپردن فعالیت‌های فدراسیون به نایب رییس این فدراسیون تصریح کرد: «فدراسیون در زمان ریاست علی مرادی با بحران مواجه بود و اکنون که تصدی آن را نایب رییس برعهده دارد ، بحرانی تر شده است. بهتر است با توجه در پیش بودن برگزاری دو رویداد مهم برای وزنه برداری وزارت ورزش هر چه زودتر نسبت به تعیین سرپرستی از خانواده وزنه برداری که سابقه مدیریت نیز داشته باشند اقدام کند. آنگاه نسبت به برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری اقدام شود.»

مقامی در پاسخ به سوالی در باره تغییر کادرهای فنی تیم‌های ملی وزنه برداری جوانان و بزرگسالان ایران  با توجه به زمان باقی مانده تا اعزام تاکید کرد: «با توجه به نقدهایی که در خصوص عملکرد کادرهای فنی تیم‌های ملی می‌شود، به نظر من در این خصوص باید به تصمیم سرپرست آینده فدراسیون احترام گذاشت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی