قهرمانی پاک با ۲ امتیاز مفت به‌دست نمی‌آید/ آقای یزدانی! آدم مقابل تیم دوازدهم جدول اتلاف وقت می‌کند؟/ رضا عنایتی اهل این کارها نیست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مرتضی فنونی‌زاده بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: با این که می خواستیم در فصل جاری فوتبالی چهار جام بگیریم ولی بعد از حذف از آسیا حالا به سه جام رضایت می‌دهیم و چراغ اول را در سوپرجام روشن می‌کنیم.

تیم پرسپولیس در چارچوب دیدار سوپرجام فوتبال کشورمان روز دوشنبه هجدهم بهمن در شهر سیرجان به مصاف فولاد خوزستان می‌رود. مرتضی فنونی زاده در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار پیش روی پرسپولیس و اتفاقات حاشیه‌ای در بازی تیم هوادار و استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

اوضاع پرسپولیس در آستانه بازی سوپرجام را چطور ارزیابی می‌کنید؟

قبل از هر چیز باید بازگشت یحیی گل محمدی به تمرینات تیم پرسپولیس را به هواداران تبریک بگویم. ضمن اینکه بازی با تیم فولاد در شرایطی است که ما در همین فصل دو بار این تیم را شکست داده ایم. البته نمی‌توانیم از کیفیت تیم فولاد حرفی نزنیم.

حریف پرسپولیس را چطور تیمی می‌بینید؟

فولاد روی زمین فوتبال بازی می‌کند و تیمی که روی زمین بازی کند جلوی پرسپولیس عملکرد بهتری دارد ولی به هر حال آنها حتی شده با یک گل بازنده میشوند. انشالله این هفته اولین جام را می‌گیریم. گرچه غیر از حذفی و لیگ برتر دوست داشتیم امسال در آسیا هم جام بگیریم که تیم را حذف کردند ولی قطعاً بچه‌ها دوشنبه اولین چراغ را روشن می‌کنند.

تیم استقلال با برد مقابل هوادار دوباره فاصله اش با پرسپولیس را به سه امتیاز افزایش داد؟

اصلاً مهم نیست. به هر حال ما بازی رو در رو هم داریم. به نظرم رقیب اصلی پرسپولیس تیم سپاهان است. من تقریباً اکثر مسابقات لیگ را می‌بینم و بازی تیم هوادار را هم دیدم و باید بگویم تا به حال استقلال را اینقدر ضعیف ندیده بودم. هوادار خیلی سرتر بود و حقش بود برنده شود.

درباره تعویض‌های تیم هوادار صحبت‌هایی مطرح است. نظر شما چیست؟

من هم شنیدم که عده‌ای گفتند عنایتی با تعویض‌های آخر بازی تیمش را تضعیف کرد. ولی بعید می‌دانم چنین چیزی باشد. اما اینکه معین عباسیان که تا وقتی در زمین حضور داشت بهترین بازیکن تیم هوادار بود در ۱۵ دقیقه پایانی از زمین خارج می‌شود برایم عجیب بود! شاید خسته بوده! رضا عنایتی اهل این مسایل نیست و این وصله‌ها به او نمی‌چسبد.

شنیدید که سرمربی تیم استقلال اعلام کرد دوست دارد اگر تیمش قهرمان شد پاک باشد؟

نمی‌دانم منظورش از پاک چه بوده! ولی وقتی دو امتیاز مفت به یک تیم می‌دهند و ۷ امتیاز از یک تیم دیگر کم می‌کنند نمی‌دانم این همان فوتبال پاک است یا نه. قهرمانی پاک با ۲ امتیاز مفت بدست نمی‌آید! اگر گل گهر ۷ امتیاز داشت حالا ۲۹ امتیازی و کنار سپاهان در رده سوم بود. گرچه قدرت تیم قلعه نویی آنقدر زیاد است که بتواند در ادامه این امتیاز را جبران کند.

شما که در پست دفاع بازی کرده اید درباره حرکت مدافع تیم استقلال که توپ اضافی درون زمین را به داخل ۱۸ قدم برگرداند چه صحبتی دارید؟

سیاوش یزدانی قبلا بازیکن سپاهان بوده و در این فصل من فوتبالش را دیده‌ام. واقعا یکی از بهترین مدافعان حال حاضر ایران است و حتی می‌تواند در تیم ملی فیکس بازی کند ولی رفتارش در آن صحنه کاملا مشخص بود که می‌خواهد وقت تلف کند. سوال من این است؛ آقای یزدانی! آخر جلوی تیم دوازدهم جدول آدم سراغ اتلاف وقت می‌رود؟ اتفاقا باید توپ را سریع به گردش درمی‌آورد تا تیمش روی ضد حمله برود و گل بعدی را بزند. ولی کار اشتباهی کرد و هم به خودش و هم به تیمش لطمه زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشید DE ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    موری فنونی جان تو که کلا سوتی بودی من یادمه واقعا شماها اصلا نمی فهمید فوتبال یعنی چی البته شاید چند شاخ به توپ زده باشید ولی فهم فوتبال کار هر کس نیست وگرنه راجع به بهترین دفاع ایران همچین حرف سخیفی نمی زدی رجوع کن به اون ویس معروفت موری قلی خان
  • تاجی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    ببینید چه کسانی ا قهرمانی پاک حرف میزنن؟ آقای فنونی زاده اون قهرمانی‌های شما بودکه آلوده بدست وزیرای پرسپولیسی بود! درکل شماپرسپولیسیها مخالف قانون هستین...
  • محسن IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    اقا مرتضی هر چقدر هم برای تیم پرسپولیس خودت رو لوس کنی و بمالی باز نمی تونی تاثیری که بر روانشون گذاشتی پاک کنی. باز هر چی شما بگی.
  • تاج آسیا IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    خخخخخخ ،ببین کیا از فوتبال پاک حرف می زنند!!! از ناپاکی فوتبال شما همین بس که تمامتون چشم به بازی های سرورتون دارید و در همه امورات تاج سرتون دخالت و فضولی میکنید. خدا وکیلی این حجم از دخالت و تلاش برای حاشیه سازی رو کجا سراغ دارید؟
  • جمشیدی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    البته‌ فراموش نشود که یزدانی این بی اخلاقی ها را ازمکتب سپاهان به ارث برده است وهنوزنتوانسته فراموش کند
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    آقا مرتضی حالا یکی یکی همه‌ی جام هارو از دست خواهید داد اولیش باشگاههای آسیا بود که خوب حتما همه می دونن، پیروزی حدود ده بار قهرمان شده! بعدی هم چند روز دیگه و اون دوتاهم چند ماه دیگه!
  • ح رجائی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    مرتضی زمین تا آسمان بامهدیشون تفاوت داره بسیار متین و منطقی است
    • 1 IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      بله قبلا با متانت درمورد پرسپولیسی ها صحبت کرده و همه در جریانش هستند
  • /// IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    آقای فنونی زاده اگر ۷ امتیاز گل گهر برمی گشت سپاهان ۲۶ امتیازی میشد نه اینکه هر دو ۲۹ امتیازی باشند،سه امتیاز از این ۷ امتیاز مربوط به بازی با سپاهان است.
  • محسن IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    تفاوت مرتضی و مهدی چیست؟
  • اسنپ کاپ IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    پیروزی . بیانیه پیروزی . بیانیه خخخخخخخخخ
  • محمد IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    این همونیه که ویسش خطاب به یحیی پخش شد و فحش میداد؟؟؟ چقدر رو داره والا.ایشون با وحید قلیچ کورس گذاشتن واسه مصاحبه.اقا ببندین دو روز بزارید فوتبال ببینیم
  • لجنزار لنگ IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
    آقای فنونی زاده بله ما جلو تیم دوازدهم اتلاف وقت میکنیم ولی یادتون باشه جلو تیم پدیده آخر جدول خودتون رو جر دادین نتونستین امتیاز بگیرید🤣🤣🤣🤣فشار بخورید
  • 10سال جام ندین IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    در کارتون خوابی مهدی!!!
  • رامین تاج IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    پس سوپرجام ناپاک بود لیگم ناپاک بود براتون سپاهانو 3هیچ کردن
  • ناشناس IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    شما از بس در دوران بابا مسعود جامهای اسنپی، 3 امتیاز مفت بازی با سپاهان که اصلا هم در قهرمانی شما تأثیر نداشت، استادیوم و امکانات عالی، قراردادهای کلان، پرداختی بموقع داشتید و همه چیز به کام شما بود عادت به مفت خوری کردید...حرفتون رو تو زمین بزنید ...
    • تقی NL ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
      واقعاً وزیر بیطرف اونیه که فقط برا استقلال کار کنه برا استقلال هفته ای یه مدیر اقتصادی جدید نصب کنه و یک نیم فصل حتی مدیر معمولی هم برا پرسپولیس نذاره! حالا یه مثال از چنین چیزهایی که علیه تیم دیگه بوده بگین ما هم بدونیم!!
  • ذبیح غفاری، شیراز، شهرک فرهنگیان IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    من هم یه زمانی طرفدار استقلال بودم و منطق نداشتم،به اشتباه خودم پی بردم و توبه کردم.خدا منو ببخشه. من نمیدونستم این تیم اینقدر ناپاک هست.
  • سیاوش IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    البته آقا مرتضی باید به اعتراف خودش رجوع کنه که پروین ازش خواسته بود که به داور بگه چند دقیقه بیشتر وقت اضافه بگیره تا پرس پولیس گل خورده اش رو با خیبر خرم آباد جبران کنه
  • دادا IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    اجتراما موهای سفیدتو نگه نمیکنی لااقل برا قلیچ پدر بیامرزی در نیار ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی