نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
سام اصغری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بریتنی اسپرز خواننده معروف آمریکایی به یکی از دوستانش اعتراف کرد که نامزدش سام اصغری بدنساز ایرانی و نامزد فعلی‌اش زمانی به عنوان سرآشپز از او حقوق می‌گرفت.

بریتنی اسپیرز سوپراستار پاپ ۴۰ ساله و سام ۲۷ ساله در ماه سپتامبر سال گذشته اعلام کردند که بعد از ۴ سال رابطه عاشقانه به طور رسمی نامزد همدیگر شدند و به زودی ازدواج خواهند کرد.

برخی از طرفداران مدت‌ها اینطور تصور می‌کردند که این مدل تناسب اندام و بازیگر ایرانی‌الاصل زمانی به عنوان آشپز توسط این خواننده استخدام شده بود. یک منبع به نشریه «سان» گفت: «بریتنی به یکی از دوستانش گفته بود که قبلاً به سام به عنوان سرآشپز حقوق می‌داد اما دیگر چنین کاری نمی‌کند. برخی از طرفداران این تصور را دارند که سام به خاطر پول با اوست اما بریتنی گفت که اصلاً چنین چیزی امکان ندارد. او سام را به عنوان نیمه گمشده می‌بیند و از اینکه او به عنوان مهاجر از ایران به آمریکا آمده و تا این اندازه پیشرفت کرده به او افتخار می‌کند.»

این منبع ادامه داد: «بریتنی هر ادعایی مبنی بر اینکه سام فقط یک قرارداد دیگری برای بریتنی است و یا از بریتنی برای پاس کردن چک‌ها سواستفاده می‌کند، را رد می‌کند.»

سام سرآشپز؟

مدتی است که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه سام قبلاً بادیگارد بریتنی بوده و یا به عنوان سرآشپز برای او کار می‌کرده، شایع شده است.

برخی در جنبش #بریتنی_را_آزاد_کنید علیه محافظان سلامت روان او که اکنون به پایان رسیده، اسناد جعلی دادگاه را منتشر کردند که نشان می‌دهد او در سال ۲۰۲۰ سرآشپز بریتنی بوده است.

این سند دادگاهی ویرایش شده اظهار داشت که سرآشپز بریتنی که به سلامت و تناسب اندام علاقه داشت، روزانه ۵۰۰ دلار حقوق می‌گرفت و پنج روز در هفته کار می‌کرد. این سند در اکتبر ۲۰۲۰ در دادگاه ثبت شد زیرا در آن زمان هزینه‌های بریتنی باید توسط محافظانش تأیید می‌شد. معلوم نیست که آیا سام اصغری در آن زمان هنوز به عنوان سرآشپز بریتنی کار می‌کرده یا خیر.

افشای ماجرای آشپزی بدنساز ایرانی برای بریتنی اسپیرز/ آشپزی که نامزد شد!

برای عشقت آشپزی کن

بریتنی در آگوست ۲۰۱۹ ویدئویی از آشپزی کردن سام در اینستاگرامش پست کرد که به گمانه‌زنی‌ها در مورد نقش سام در خانواده دامن زد. در همین حین، سام در سپتامبر همان سال برای برنامه تلویزیونی «دکترها» کلیپی گرفت که در آن دستور پخت غذای مورد علاقه بریتنی (استیک هلو) را فاش می‌کند. سام با ارائه نکته‌ای برای بینندگان گفت: «آقایان اگر حمایت می‌خواهید برای عشقتان آشپزی کنید.»

او همچنین بیان کرد که قبل از کار به عنوان مربی شخصی در دوران دبیرستان آشپز بوده است: «من تقریباً ۳۰۰ غذا در روز می‌پختم که بیشترشان استیک بود. به همین دلیل است که عاشق استیک هستم.»

بریتنی و سام

بریتنی و سام اصغری اولین بار در سال ۲۰۱۶ بر روی صحنه موزیک ویدئوی Slumber Party با هم آشنا شدند و به طور مرتب با هم قرار ملاقات می‌گذاشتند. سام همچنین در مدت زمان ۳۰ روزه‌ای که بریتنی در مرکز بهداشت روان بستری بود از او حمایت کرد. نشریه «سان» این هفته فاش کرد که بریتنی به یکی از دوستانش گفته که در کریسمس ۲۰۲۰ با سام نامزد کرده اما آن را مخفی نگه داشت تا زمانی که پدرش جیمی در سپتامبر سال گذشته به سرپرستی او پایان داد.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی