شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
۳ |
۵
کاش فوتبالت تمام نمی‌شد جادوگر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همه آنهایی که حتی دقایق اندکی از بازی ستاره های ۹۸ و منتخب پرسپولیس و استقلال را دیدند، از تکنیک ناب علی کریمی لذت بردند و یاد دوران اوج او در پرسپولیس، تیم ملی و بایرن مونیخ افتادند.

کریمی جزو معدود بازیکنانی است که طرفداران فوتبال حتی هواداران استقلال حسرت خداحافظی او از فوتبال را می‌خورند. ای کاش زمان به عقب برمی گشت و باز هم می توانستیم در این فوتبالی که به شدت فقر تاکتیکی دارد، حداقل از تماشای تکنیک بالای علی کریمی لذت ببریم.

او همچنان در این سن و سال کارهایی را با توپ انجام می‌دهد که در میان بازیکنان شاغل در لیگ برتر مشابه آن را نمی‌بینیم همین حالا به جرات می توان گفت نه استقلال بازیکنی در حد و اندازه‌های علی کریمی دارد و نه پرسپولیس و سپاهان و سایر تیمها. شاید شما هم مثل ما یاد حرف رضا عنایتی افتاده باشید که گفته بود من همین حالا برای علی کریمی یک جای خالی در تیم هوادار کنار گذاشته ام و دوست دارم او به میادین برگردد و برای تیم من بازی کند.

کریمی نابغه ای بود که هنوز هم خیلی‌ها می‌گویند قدر خودش را ندانست وگرنه می توانست حداقل ۵ سال در تیمی چون بایرن‌مونیخ بازی کند اما حیف که هم از بایرن جدا شد و هم چهار گوشه مستطیل سبز راخیلی زودتر از موعد مقرر بوسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Jimmy US ۰۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    اصل ماجرا اینکه بازیکنهای تکنیکی و کارگردان مثل علی‌ کریمی‌، مجتبی جباری، مسعود شجأعی، توتی، رونلدینهو، دکو و زیدان در سطح ایران و جهان دیگه پرورش و تولید نمیشن چون یه دلیلش اینکه سیستمهای امروزی از محوریت روی بازیکن پاسور یا پلی میکر خوداری می‌کنن. مسی آخرین بازمانده از این نو بازیکنهای فوق ستاره هست که هنوز در میدان حضور داره.
  • سعید IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    تو ایران نبود به جاهای خوبی می‌رسید علی یکم مغرور بود و متاسفانه تو این مملکت مغرور باشی بجای اینکه درکت کنند ، لهت میکنند
  • پیمان یاری IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    یا این مقاله ایراد داره ، یا نویسنده کم سن و سال هست که نوشته در حال حاضر در لیگ مثل علی کریمی را نداریم ! ما در تمام تاریخ فوتبالمان مشابه علی کریمی را نداشتیم و این نگارش در مورد بهترین بازیکن همه ی ادوار ایران غلط نوشته شده .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی