نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عصبانیت مورینیو و انتقادهای آتشین او بعد از توقف رم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رم در خانه خود متوقف شد و مورینیو معتقد است مسئولان فوتبال ایتالیا نگاهی حقیرانه به این تیم دارند.

ژوزه مورینیو سرمربی رم پس از توقف تیمش برابر جنوا، از سبک بازی حریف انتقاد کرد و آن را زشت خطاب کرد!

در اولین بازی از هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا، رم در ورزشگاه المپیکو میزبان جنوا بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی ندیم امیری بازیکن آلمانی افغانی‌الاصل، نخستین بازی خود را برای جنوا انجام داد و نقش موثری در توقف تیم ژوزه مورینیو در دیدار خارج از خانه داشت.

سرمربی پرتغالی رم پس از توقف تیمش برابر جنوا، از سبک بازی این تیم انتقاد کرد و گفت جنوا زشت بازی کرد و به هدفش رسید: «جنوا برای یک امتیاز بازی می‌کرد تا شرایط خود را بهتر کند. آنها زشت بازی کردند و البته توانستند به آن چیزی که می‌خواستند، برسند؛ این انتقاد نیست زیرا شاید اگر من هم جای آن‌ها بودم همین کار را انجام می‌دادم. بازی برابر چنین تیمی دشوار است و ما سعی کردیم از جناحین به آن‌ها حمله کنیم. با این همه جنوا مستحق احترام است چرا که آنها برای کسب یک امتیاز بازی کردند و به آن چیزی که می‌خواستند رسیدند.»

مورینیو همچنین بابت مردود شدن گل آخرین دقایق نیکو زانیولو و اخراج این بازیکن در پی اعتراض او، به شدت ازداوری انتقاد کرد: «اگر آن صحنه خطا بود ما باید اسم فوتبال را چیز دیگری بگذاریم. رم در چشم مقامات قدرتمند فوتبال ایتالیا یک تیم کوچک است. فکر می‌کنید چنین کارت قرمزی مثلا به لائوتارو مارتینس در بازی اینتر در سن سیرو داده می‌شود؟ یا به کیه‌لینی در ورزشگاه یوونتوس؟ یا به زلاتان در ورزشگاه سن‌سیرو؟»

مورینیو و تیمش با این تساوی جایگاه پنجم جدول را از دست دادند و یک پله سقوط کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی