نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
گل گهر سیرجان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس رای صادره از سوی کمیته انضباطی که توسط کمیته استیناف تایید شد ۷ امتیاز از باشگاه گل‌گهر کسر و نتایج این تیم در بازی با استقلال، سپاهان و پیکان ۳-۰ صفر به سود حریفان شد.

از سیرجان خبر رسید باشگاه گل گهر می‌خواهد به رای صادره از سوی کمیته استیناف پیرامون بازیکن خارجی این تیم احترام بگذارد و قید ارجاع پرونده به دادگاه بین المللی ورزش را بزند. این موضوع دو دلیل مهم دارد. یک اینکه دادگاه بین المللی ورزش هزینه رسیدگی به پرونده‌ها را از شاکی دریافت می‌کند که این هزینه به دلار است و خرج سنگینی را روی دست باشگاه می‌گذارد. گاهی دادگاه بین المللی ورزش با توجه به پیچیدگی پرونده‌ها با بیش از یک قاضی به پرونده‌ها رسیدگی می‌کند که این هزینه‌های رسیدگی را افزایش می‌دهد.

دلیل دوم اینکه برای باشگاه گل گهر محرز شده است که بازیکن خارجی‌ای که به خدمت گرفته صرف نظر از جعلی که در مدارکش صورت گرفته در عالم واقع تعداد بازی‌های خارجی اش برای حضور در لیگ برتر ایران کافی نیست و دادگاه بین المللی ورزش هم با یک سرچ ساده به این موضوع پی می‌برد و در نهایت حق را به کمیته انضباطی و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می‌دهد.

بر این اساس شکایت به دادگاه بین المللی ورزش یا همان CAS تنها یک خرج اضافه روی دست باشگاه گل گهر می‌گذارد. بر همین اساس خبرهای رسیده از سیرجان حاکی از آن است که باشگاه گل گهر احتمالا شکایت به دادگاه بین المللی ورزش را منتفی خواهد کرد .

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    اگر شکایت کند که یک بام.. دو هوا هست.. فدراسیون نقره داغ می شود . و امتیاز گلگهر بر می گردد. مگر همین پاتوسی و کیروش بازی نکردند. با تخلف!!!!!! گلگهر می تواند شکایت کند که قبلا فدراسیون همین نوع پرونده را ماست مالی کرده.. سلیقه ای عمل می کند.. اگر این حکم برای پرسپولیس بود . شبانه به فیفا شکایت می کردند. ولی .................. استقلال تمام از طرف فدراسیون مصونیت دارد. نصف گلهای استقلال پنالتی مفت هست که داوران هدیه دادند. و چند پنالتی هم به ضرر استقلال باید گرفته می شد . نگرفتند . پاک؟؟
    • استقلال IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
      شما اول بگو آخرین پنالتی استقلال چه موقع بوده؟ الان چند بازی هست که استقلال پنالتی گل نکرده؟ اصلا کل پنالتی ها که زدن ۹تا بوده اونم اکثرا گفتن پنالتی هست خب البته به رکورد ۱۱ پنالتی برانکو که نمی‌رسیم
  • !!! US ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    لطفا از خودتون حرف در نیارید. اتفاقا برعکس این که فدراسیون بازیکن را تایید کرده برای دادگاه کافی است تا رای را برگرداند. منتهای مسئله اینه که پاس رییس کاپ در میونه و گل گهر میترسه دست از پا خطا کنه.
  • صداقت IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    با شکایت گلگهر فدراسیون صد در صد زیر سوال میرود و چه بسا فدراسیون محکوم خواهد شد و مسائل ضد و بند و حق کشی سایر تیمها و بازبینی وقایع دیگر فیفا از خجالت فدراسیون در بیاند
  • یه سوال فنی !! IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    حالا نمیشه جای گلگهر باشگاه پرسپولیس پیگیر این پرونده باشه ؟ نیس که توی فیفا پرونده جعل طارمی رو با حمایت خودی ها تونستن ماستمال کنن شاید بازم بتونن نه ؟؟!!!!!
    • یه جواب منطقی IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      در مقابل فهمیدن مقاومت میکنید در صورتی که رأی پرونده طارمی توسط فیفا صادر شد ، پرسپولیس دو پنجره محروم و طارمی ۶ ماه محروم شد حالا رأی کسر ۶ امتیاز از کیسه چرا اجرایی نشد ،به گفته صمد مرفاوی حکم دوپینگ دسته جمعی کیسه چی شد ؟ به اعتراف امیرآبادی جریان کتک کاری وحوش کیسه کش تو فرودگاه ؟؟ حالا بماند که سرمربی که بهش میگید اسطوره ، بخاطر دوپینگ خداحافظی کرد بازی غیر قانونی پاپوسی و بلبلی چی ؟ بقول آقای اشرف ، شماها در مقابل فهمیدن مقاومت میکنید 😊😊🤭🤭🤭🤭
  • محمدتاجی IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    #هرچی_ اقامرتضی_ بگه🤫🤣👑💙💙👑
  • ق ر IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    قبلا استقلال بخاطر سوپر جام به CAS شکایت کرده و هرینه سنگین پرداخت کرد چطور اونها هرینه پرداخت کردن ولی اینها بهانه میاورند پس معلومه مافیا فوتبال دولتی پشت ابن ماجرا هست
  • حق FR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    خبر امروز: وزیر ورزش و جوانان، محمد اسفندیارپور [مدیرعامل گل‌گهر] را [به عنوان پاداش در قبال خوش‌خدمتی به تیم محبوب خود و حکومت] به عنوان مشاور وزیر و عضو کارگروه مطالعات اقتصادی منصوب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی