افشاگری وین رونی درباره شرایط عجیب در دوران فوتبالش/ وقتی الکل زندگی من را به هم ریخت/ گلایه‌های همسر ستاره سابق شیاطین‌سرخ
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد و اورتون و کاپیتان پیشین تیم ملی انگلیس فاش کرد که برای فراموش کردن خشم و درد شهرت، دو روز مخفیانه مشروب‌خواری کرده است.

وین رونی ستاره سابق تیم ملی انگلیس، منچستریونایتد و اورتون گفت که در آغاز دوران حرفه‌ای خود به شدت احساس اضطراب می‌کرد که این اضطرابها منجر به «انفجار» رفتارهای نگران‌کننده می‌شد.

حبس در خانه

رونی که از ۱۶ سالگی وارد لیگ برتر شد و در کانون توجهات قرار گرفت، فاش کرد که روزها در خانه تنها می‌نشست و مست می‌کرد. او در مصاحبه‌ای که با نشریه «دیلی‌میل» داشت گفت: «در واقع خودم را در خانه حبس می‌کردم و فقط الکل می‌نوشیدم تا همه این‌ها را از ذهنم دور کنم. حبس کردن خودم در خانه باعث می‌شد تا برخی از مسائلی را که درگیرش بودم فراموش کنم. مثل عیاشی بود. عیاشی در جمع دوستان اتفاق می‌افتد اما این بار من به تنهایی پرخوری می‌کردم. چند روز مرخصی می‌گرفتم و نمی‌خواستم نزدیک کسی بشوم. در خانه می‌نشستم و برای دو روز فقط می‌نوشیدم.»

او گفت که در روز سوم از قطره چشمی استفاده می‌کرد و از طریق تمرین کردن با حالت مستی خود می‌جنگید، و اضافه کرد: «واقعاً در وضعیت بدی قرار داشتم. همه چیز باهم همزمان شده بود، فشار بازی برای تیم ملی، بازی برای منچستریونایتد، فشار برخی مسائل شخصی در زندگی خودم، فقط تلاش می‌کردم با آن‌همه فشار کنار بیایم.»

افشاگری وین رونی درباره شرایط عجیب در دوران فوتبالش/ وقتی الکل زندگی زندگی من را به هم ریخت/ گلایه‌های همسر ستاره سابق شیاطین‌سرخ

دو روز عیاشی

رونی گفت که در مورد احساسات یا مشکلاتش در رختکن منچستریونایتد صحبتی نمی‌کرد و گفت همه چیز از هنگامی که او بازیکنی جوان بوده تغییر کرده است: «امروزه مردم قدرت بیشتری برای صحبت در مورد چنین چیزهایی دارند. آن زمان در مورد چیزی حرف نمی‌زدم. من هرگز با او (سرمربی منچستریونایتد الکس فرگوسن) و یا هم‌تیمی‌هایم صحبت نمی‌کردم.»

او همچنین در مورد خلق و خوی خود صحبت کرد و گفت با حالت «عصبانیت و پرخاشگری» بزرگ شدم: «این حالات زمانی که وارد فوتبال شدم مشخص بود.»

رونی در ادامه در مورد همسرش صحبت کرد و گفت همسرش کالین که مجبور شده با یک سری از رسوایی‌هایی در مورد الکل و زنان دیگر کنار بیاید، خیلی زود متوجه حالات انفجاری رونی شده بود: «من می‌گفتم لعنت بر آن، و از خانه خارج می‌شدم و به دلیل همان حالات انفجاری مرتکب اشتباهات احمقانه می‌شدم.»

خانواده وین رونی

گلایه همسر

او قبل از انتشار مستند جدید رونی که در آمازون پرایم قرار است به نمایش دربیاید، با روزنامه‌ها صحبت کرد و گفت که از این فیلم «صادقانه» خوشحال است: «من همیشه تصویری داشتم که می‌دانستم این من نیستم، اما خودم را با کارهایی که انجام دادم در آن موقعیت قرار دادم. اما با آن تصویر تفاوت دارم. خیلی خوب بود که برخی چیزها را از سینه‌ام بیرون بیاورم، تقریباً مانند صحبت کردن با روانشناس بود.»

کالین همچنین در این مستند حاضر شده و می‌گوید اگرچه شوهرش را به خاطر تخلفاتش بخشیده اما این رفتارها قابل قبول نیستند.

این زوج از کودکی با هم دوست و معشوق هم بودند و وقتی کالین ۱۲ ساله بود دوستی آن‌ها هم شروع شد. آن‌ها ۴ پسر دارند. اما کالین در رابطه با رونی با مشکلات زیادی روبه‌رو شد. اخیراً عکسی از رونی بیرون آمد که با چند نفر دیگر در اتاق هتل دیده می‌شد. در صحنه‌ای از این فیلم کالین می‌گوید: «من گروه‌هایی که وین با آن‌ها بیرون رفته بود را می‌شناسم، الکل هم که نوشیدند و این اصلاً خوب نیست. او را بخشیدم اما این موضوع اصلاً قابل قبول نیست.»

رونی بیشتر از هر بازیکن دیگری برای انگلیس و منچستریونایتد گلزنی کرده است و در حال حاضر مربی دربی‌کانتی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سر آلکس IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    با اینکه بازیکن بسیار خوبی بود و اخلاقش چرت محض بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی