نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
حسن روشن
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن روشن پیشکسوت استقلال و تیم ملی ایران گفت: صحبتی علیه باقری و هاشمیان انجام ندادم که از آنها انتقاد کنم بلکه از این نفرات تعریف هم کرده‌ام.

حسن روشن در خصوص اظهاراتی که علیه وحید هاشمیان و کریم باقری انجام داده است گفت: من با رسانه‌ها در مورد این دو نفر صحبت و اتفاقات از آنها تعریف کردم. گفتم نقش این دو نفر در صعود تیم ملی چشمگیر بوده اما نمی‌دانم چه کسانی حرف‌های من را تحریف کرده‌اند.

وی افزود: من شخصیت هر دو نفر را می‌شناسم و می‌دانم آنها چه زحماتی برای تیم ملی کشیدند، امروز متوجه شدم که از قول من صحبت‌هایی رسانه‌ای و عنوان شده این دو نفر لیاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی را ندارند. این حرف‌ها اصلا منتسب به من نیست و شک نکنید از فردی که چنین مصاحبه‌ای از قول من چه در فضای مجازی و چه در رسانه‌ها منتشر کرده شکایت می‌کنم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد: هم هاشمیان و هم باقری جزو نفرات تاثیرگذار تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بودند اما واقعا از اینکه نقل قولی عجیب در مورد این ۲ نفر از من عنوان شده نارحت شدم. امیدوارم که با اینگونه رفتارهای زشت باعث ناراحتی دیگران نشویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 1 IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    باند رسانه ای برای به حاشیه بردن کارهای کنعانی(فحاشی، اتوبوی، رفتن سمت جایگاه زنان، تشویق شجاع در بازی الدحیل) و همچینی بازیکنان پکیجی تیم ملی از هرکاری دریغ نمیکنن! یادمون نرفته چندماه پیش هر روز خبر از قمارو ماشین و .... استقلالی ها میدادن!
  • لنگپولیس IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    آقای حسن آقا روشن ؛ چرا انتقادی که به مربیان تیم ملی رو داشتی پس گرفتی؟؟؟ تا کی میخواهید پشت استقلال رو خالی بکنید... بد نیست کمی از پیشکسوتان لنگی حمایت رو یاد بگیرید... ریشه مافیای لنگیا و تیم حکومتی در فوتبال ایران ؛ آنچنان نفوذ کرده و قدرتمند شده ، که از ترس این مافیا هیچکس حق اعتراض و انتقاد رو نداره ...‌ مافیای لنگی در ایران شبیه به مافیای یونتوس و قهرمانی های پیاپی این تمی در ایتالیا شده .‌.. #کمک_به_پرسپولیس_وظیفه_حکومتی_مان_هست
  • شمسعلی. GB ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    آقای روشن همه مصاحبه ی شما را خواندن که جز تعریف و تمجید از کریم باقری و هاشمیان چیزی نگفته بودید این پیچهای اینستاگرامی فحاش استقلالی هاست که همچین دروغی را منتشر کردند و باعث شدند که عده ای به شما بی احترامی کنند شکایت شما باید از ادمین های استقلالی باشد که صبح تا غروب فقط فحش میدهند و دروغ تحویل می دهند
  • فوتبالی DE ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    اتفاقا" لیاقت تیم ملی رو هیچکدوم ندارن ! باقری که نقش داروغه رو داره تو تیم ملی و حتی لنگ ، هاشمیان هم بدتر از اون کدوم تجربه کاری رو داره
  • بهروز US ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    پیرمرد برو استراحت کن .اینقدر خودتو درگیر مسایلی که ربطی به شما نداره نکن .الان وقت استراحته .یک چیزی میگی انتقاد میکنی بعدظرفیت حرف خوردن وجواب شنیدن نداری اعصابت داغون میشه زروت هم نمیرسه .برو استراحت کن اعصاب زن وبچه ات را هم خراب نکن .
    • حامد IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      این پیرمرد اسطوره ماست . لفا متوجه حرف زدنت باش . هرچند از مکتب عبده انتظار بیشتری نیست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی