نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
پرسپولیس نیاز به یک همه کاره دارد/ مانده‌ام چرا باشگاه هیچ بازیکنی را نخرید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس می‌گوید این تیم نیاز به بازیکنی داشت که در مرکز زمین همه کاره بازی باشد اما عجیب است پرسپولیسی‌ها هیچ بازیکنی را نخریدند.

خبر ورزشی_حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس و کاپیتان تیم ملی در دهه ۶۰ در خصوص رویارویی سرخپوشان مقابل فولاد خوزستان در سوپر جام ایران با خبر ورزشی هم صحبت شد.

در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس برایمان بگویید.

من تصور می‌کردم که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خریدهای خوبی داشته و برای نیم فصل دوم  خود را به خوبی تقویت کند اما برایم عجیب بود که آنها هیچ بازیکنی را نخریدند و سوت و کورتر این فصل نقل و انتقالات را گذراندند. در حالی که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر شاهد بودیم در برخی پست‌ها ضعف‌هایی وجود داشت که باید تقویت می‌شد.

مثلاً در کدام پست‌ها پرسپولیس نیاز به بازیکن خوب داشت؟

نظر من در خط میانی بود با پرسپولیس نیاز به بازیکنی داشت که در میانه زمین همه کاره بازی باشد و یک بازیگردان حرف‌های خودش را نشان دهد اما این نیاز بر طرف نشد و اگرچه در خط حمله هم باید بازیکن اضافه می‌کردند.

از قرار معلوم مشکلات بین مدیریت باشگاه و کادر فنی مرتفع شده است!

من از این موضوع خبر ندارم و البته وجود مشکلات مالی در پرسپولیس تبدیل به یک امر عادی شده است. ما نباید خودمان را فریب دهیم چرا که پرسپولیس وضعیت مناسبی ندارد و اتفاقات خوبی در این باشگاه رقم نخورده است. مدیرعامل باشگاه برای حل مشکلات بازیکنان وعده‌هایی داده اما همه می‌دانیم که چرخ باشگاه بزرگی چون پرسپولیس با وعده نمی‌چرخد و باید خواسته‌های کادرفنی و بازیکنان برطرف شود. خدا را شکر که یحیی گل محمدی به تیم برگشت و قطعا می‌تواند پرسپولیس را سر و سامان دهد.

پرسپولیس جدال سختی را در سوپرجام با فولاد دارد این بازی را چطور می‌بینید؟

باید قبول کنیم که فولاد آن تیمی نیست که در این فصل اول به پرسپولیس باخت. حالا فولاد تیمی منسجم دارد و بازیکنان بسیار خوبی را هم جذب کرده است قطعاً پرسپولیس جدال سختی را با تیم خوزستانی خواهد داشت.

به نظر شما آیا پرسپولیس می‌تواند فولاد را شکست دهد؟

بله این امکان وجود دارد و اگر بتوانیم قهرمان سوپر جام شویم قطعاً با انگیزه بیشتری در رقابت‌های نیم فصل دوم شرکت خواهیم کرد امیدوارم در راه قهرمانی دوباره در لیگ برتر بتوانیم اولین جام را برای هواداران به ارمغان بیاوریم. پرسپولیس با وجود تمام حواشی و مشکلاتی که داشته قهرمان سوپرجام می‌شود اگرچه نباید فولاد را دست‌کم گرفت و ما باید تمام تمرکز خود را روی این نکته بگذاریم که در طول ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم و اجازه ندهیم کار به ضربات پنالتی بکشد

در خصوص صعود ایران به جام جهانی نیز برایمان صحبت کنید؟

ما با اقتدار صعود کردیم اما نباید برخی ضعف‌های خودمان را فراموش کنیم. به اعتقاد من بسیاری از بازی‌ها را با خلاقیت‌های فردی بازیکنان بین المللی خودمان درآوردیم و نیاز است که از لحاظ فنی و تاکتیکی ، کادر فنی تیم ملی توجه بیشتری به سبک بازی ملی‌پوشان داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    احیانا اقای درخشان پرسپولیس در زمان شما نیازی به دروازبان به جای سوتی های مسخره سوشا نداشت؟؟؟؟ شما لطفاً پاسخ دهید
  • حمید IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۷
    نگرفتن بازیکن بخاطر بی لیاقتی و بی عرضگی مدیر عامل نالایق میباشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی