نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
توصیه بازیکنان پرسپولیس به هم‌تیمی‌شان/ به حرف یحیی گوش کن و آینده فوتبالی‌ات را نابود نکن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخبرها داشتیم عیسی آل کثیر اصرار به حضور در تمرینات تاکتیکی تیمش دارد اما سرمربی پرسپولیس چنین اجازه‌ای به شاگرد خودش نمی‌دهد.

شکی وجود ندارد که عیسی آل کثیر یکی از بدشانس‌ترین (شاید هم بدشانس‌ترین) بازیکنان فعلی پرسپولیس و حتی فوتبال ایران است.

مهاجمی که در ۳۱ سالگی ناگهان جایگاه درستش را پیدا کرد و به ستاره پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد. کیفیت مهاجم جنوبی در اولین بازی‌هایش برای پرسپولیس باورنکردنی بود و باعث شد همه ایران داستان جدایی علی علیپور را فراموش کنند. با این حال او به خاطر تکرار یک شادی که سال‌ها بدون مزاحمت در داخل کشور انجامش داده بود، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نقره داغ شد.

شش ماه محرومیت برای عیسی به خاطر تنگ کردن چشم‌هایش و فینال لیگ قهرمانان آسیا که پرسپولیس آن را مفت از دست داد. محرومیت آل کثیر از میانه‌های فروردین به پایان رسید و آل کثیر دوباره با زدن گل‌های حساس در سوپرجام و دربی توانست محبوب هواداران تیمش شود.

او پیش از بازی با پدیده نیز دوباره اوج گرفت و توانست گل‌های حساسی برای پرسپولیس بزند که ناگهان در مشهد مصدوم و ناچار شد زمین مسابقه را ترک کند و...

حالا عیسی می‌خواهد با علم پزشکی هم مبارزه کند! علم و آزمایش ام آرآی می‌گوید که آل کثیر رباط صلیبی پاره کرده و باید هر چه زودتر زانوی مصدوم خودش را به تیغ جراحان بسپارد اما فقط دو نفر با این موضوع مخالف هستند؛ عیسی و بدنساز اختصاصی اش در دزفول!

آل کثیر از خوزستان به تهران برگشته و در غیاب یحیی گل محمدی مستعفی در تمرینات تیمش آفتابی می‌شود اما اختصاصی کار می‌کند. سرمربی که از قضا علاقه زیادی هم به شاگردش دارد بالاخره کوتاه آمده و به تمرینات بازمی‌گردد اما اجازه تمرین به مهاجم تیمش نمی‌دهد. عیسی اصرار دارد مشکلی نداشته و در تمرینات تاکتیکی شرکت کند ولی حرف گل محمدی یکی است: «نمی‌توانم با آینده فوتبالی‌ات بازی کنم!»

به نظر می‌رسد در این میان حق با یحیی گل محمدی باشد. مهاجم پرسپولیس باید زودتر زانوی مصدوم خود را جراحی کند تا زودتر هم برگردد و تأخیر در این موضوع یا فشار اضافی روی رباط پاره و زانوی مصدوم ممکن است عیسی را با مشکلات شدیدتری در آینده مواجه کند. شنیدیم خیلی‌ها در پرسپولیس به آل کثیر توصیه کرده اند به حرف سرمربی خود گوش کند اما...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    این یک اصل مسلم در دنیای پزشکی و طبا بت و درمان است . جدای از اهمیت با لا و ارزشمند آزمایشات و تکنیک های ورای آزمایشات بالینی٬ که در جا ی خود فوق العاده با ارزشند ٬ اصل در دنیای پزشکی و تشخیص٬ وضعیت مریض و شکایت او از بیماری است .در اینجا حق با آل کثیر است و آنچه او می گوید حجت است نه آنچه به اصطلاح آزما یشات پا را کلینیک از قبیل ام آر آی و غیره می گویند . وقتی بیمار شکایتی ندارد همه و همه چی بر می گردد به آنچه او می گوید . در اینجا حق با عیسی آل کثیر است .
  • ا IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    مگه حرف بدی زدن؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی