نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| روزی که فولاد قهرمانی را از چنگ پرسپولیس درآورد/ داغ بزرگ اشتباه داور روی سینه علی دایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در سال ۱۳۹۲ فولاد با پیروزی مقابل پرسپولیس توانست قهرمان فصل شود و دست علی دایی و پرسپولیس از رسیدن به جام کوتاه ماند.

خبرورزشی - ۲۱ دی ۱۳۹۲ پرسپولیس و فولاد در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند. حضور همزمان پرسپولیس و فولاد در کورس قهرمانی باعث شد این تقابل دو تیم در اهواز احتمالا حساس‌ترین بازی این دو رقیب از حیث جدول لقب گیرد.

تیم علی دایی با گل دقایق ابتدایی سیدمهدی سید صالحی از حریف پیش افتاد و البته اسماعیل شریفات خیلی زود موفق به زدن گل تساوی شد. اما در شرایطی که به نظر می رسید نبرد این دو تیم مدعی با تساوی رو به پایان است، آرش افشین در شلوغی مقابل دروازه و در شرایطی مشکوک به هند موفق به باز کردن دروازه نیلسون شد و فولاد با تکیه بر همین برتری تعیین کننده، در پایان فصل عنوان قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفت.

علی دایی هنوز که هنوز است به آن صحنه معترض بوده و تصور می‌کند اینگونه و روی اشتباه داوری، شانس دومین قهرمانی دوران مربیگری او در لیگ برتر از دست رفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پویان رشت DE ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    هیچ وقت این بازی و این جام از ذهن پرسپولیسی ها پاک نمیشه توپی که با دست کنترل شد و وارد دروازه شد.یه قهرمانی رو از پرسپولیس گرفت.اون سالی هم که اس خوزستان قهرمان شد هم به کنار چقدر اشتباهات داوری سریالی پیش اومد.یحیی با ذوب اگه آخرین بازی با اس خوزستان بهتر کار میکرد الان باید هفتمین قهرمانی متوالی رو جشن میگرفتیم
    • محمودی US ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      اتفاقا تو همون فردوسی پور پرسپولیسی تو برنامه نود با بررسی چند باره تصاویر و با حضور کارشناس داوری ثابت شد به هیچ عنوان هند نبود و علی دایی هم محکوم شد ولی .... خبرورزشی مخصوصا چند ساعت قبل از بازی داره جو رو بر علیه فولاد و داوری درست میکنه تا فضا رو کاملا به نفع تیم خودی یعنی پرسپولیس کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی