دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
۱ |
۴
مذاکرات مدیر پرسپولیس با دبیرکل در داخل هواپیما!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز به سیرجان رفت تا از نزدیک سوپرجام فوتبال ایران را تماشا کند.

در هواپیمای حامل رضا درویش حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال هم حضور داشت و طرفین در طول پرواز با هم صحبت کردند. طبق شنیده های ما محور صحبت ها در مورد شکایت علیرضا بیرانوند و پنجره بسته پرسپولیس بود و این که باشگاه پرسپولیس چطور رضایت بیرانوند را جلب کند تا هر چه سریعتر مشکلات حل شده و بتواند بازیکنان جدیدی را جذب کند.

طبعا مادامی که پرسپولیس از این قبیل شکایت ها داشته باشد نمی‌تواند بازیکن جدیدی بخرد و به هر حال باید رضایت دروازه‌بان سابق و ملی‌پوش خود را جلب کند.

کاروان پرسپولیس دیروز به سیرجان رفت و مدیرعامل این باشگاه به همراه دبیر کل فدراسیون و البته خبرنگاران با پرواز ساعت ۶ صبح امروز به سیرجان رفتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبالی DE ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    حرف زدنهای بی جهت و بی دلیل ! خود وزیر میگه وظیفه حاکمیتی داریم در قبال لنگ ؛ اونوقت اینا راجب چی حرف میزنن ؟ وزیر خودش هماهنگ میکنه بیرو رو . کارشون همینه ! مگه سلطانیفر کم حال داد به لنگیا ؛ استادیوم آزادی رو بخاطر لنگ بازسازی کرد ولی برای تیم ملی چهار تا تماشاچی رو بزور مجوز میدن تو استادیوم برن . انشالله بزودی دادگاه cas رای پرونده النصر رو میده و با خیال آسوده میرن واسه رقابت با ملوان و کلنجار با پژمان و مازیار زارع ، همون سطحی که بهش تعلق دارن و بابت پرونده طارمی باید زودتر میرفتن دسته پایین تر ؛ همونجا که بابت بدهی به حمیداوی شهرخودرو باید ازشون امتیاز کم میشد . فقط هوچیگری که ای امان ای امان قانون رو رعایت کنید ! قانونا" بخواد باشه که اصلا" باید نباشید تو این سرزمین ، لنگیای حکومتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی