نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کیلیان امباپه
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به شایعات در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش واکنش نشان داد.

کیلیان امباپه که در برتری ۵-1 پاری‌سن‌ژرمن در خانه لیل در هفته بیست‌وسوم لوشامپیونه فرانسه، گل پنجم تیمش را در دقیقه ۶۷ به ثمر رساند، پس از این بازی در مواجهه با پرسش گزارشگر شبکه تلویزیونی «آمازون پرایم» مبنی بر اینکه آیا با رئال مادرید به توافق رسیده است، گفت: «هنوز در خصوص آینده حرفه‌ای‌ام تصمیم‌گیری نکرده‌ام. فکر می‌کنم بازی مقابل رئال مادرید (در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) چیزهای زیادی را تغییر می‌دهد.»

ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که قراردادش با این باشگاه در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: «حتی با وجود اینکه در حال حاضر آزاد هستم تا کاری را که می‌خواهم انجام دهم اما قرار نیست بروم و با حریف مستقیم‌مان صحبت کنم یا کاری شبیه به این انجام دهم. من روی پیروزی مقابل رئال مادرید تمرکز کرده‌ام. سعی می‌کنم تفاوت را رقم بزنم و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.»

هفته پیش نشریه «بیلد» آلمان در خبری اختصاصی مدعی شده بود؛ باشگاه رئال مادرید با کیلیان امباپه به توافق رسید و این مهاجم فرانسوی تابستان پیش‌ رو به عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن جدا و به کهکشانی‌ها ملحق خواهد شد. طبق این گزارش؛ امباپه ۲۳ ساله به ازای هر فصل در رئال مادرید ۵۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

امباپه در پنج فصل اخیر در ۱۵۷ بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و ۱۳۱ گل هم به ثمر رسانده است. او در فصل جاری آمار ۲۰ گل‌زده و ۱۶ پاس‌گل را در ۲۸ بازی برای PSG از خود برجای گذاشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی