تصویری جالب از ۲ گلر پرسپولیسی/ دروازه‌بانی که مدعی بود بالاتر از عابدزاده و تمام گلرهای سرخ است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید قلیچ سنگربان پرسپولیس در دهه ۶۰ بود و سال‌های متمادی در درون دروازه این تیم قرار گرفت و البته بعدا نیز به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در پرسپولیس فعالیت کرد.

احمدرضا عابدزاده کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس نیز در دهه ۷۰ در ترکیب سرخپوشان قرار گرفت و چندین سال با پرسپولیس نتایج درخشانی را کسب کرد. این عکس وحید قلیچ و احمدرضا عابدزاده دو دروازه‌بان نام‌آشنای پرسپولیس را در کنار هم نشان می دهد و علی پروین اسطوره تاریخ باشگاه پرسپولیس نیز در کنار آنها حضور دارد. نگاه خاص وحید قلیچ به احمدرضا عابدزاده در کنار علی پروین جالب توجه است.

قلیچ پیش از این در خصوص قیاس خودش و عابدزاده گفته بود: «من بهتر از احمدرضا عابدزاده بودم، تنها فرق من و او این بود که خدا عابدزاده را بغل کرد، البته این را هم باید بگویم عابدزاده یکی از بهترین گلرهای تاریخ فوتبال ایران است که زحمات فراوانی را برای فوتبال کشید. من با اعتماد به نفس می‌گویم از همه گلرهایی که در پرسپولیس به میدان رفتند بهتر بودم و هیچ دروازه‌بانی به گرد پای من هم نمی‌رسد»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ح ر IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    قلیچ دروازه بان بدی نبود اما قطعا عابد زاده بهتر بود بهروز سلطانی هم فکر می کنم از قلیچ بهتر بود پرسپولیس زیاد دروازه بان عوض نمی کرد
  • احمد IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    چه قد قامتی داشته عابدزاده
  • Agger IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    اعتماد بنفس اینو جوجه اردک زشت داشت خودشو به عنوان عقاب قالب میکرد به مردم 🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی