نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
مارک اورمارس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه آژاکس آمستردام مدیرورزشی این باشگاه را به دلیل افشای فساد اخلاقی‌اش اخراج کرد.

باشگاه آژاکس با انتشار بیانیه‌ای از اخراج مارک اورمارس مدیرورزشی این باشگاه به دلیل عدم رعایت مسائل اخلاقی در حیطه کاری‌اش خبر داد.

ظاهراً چیزی که منجر به اخراج بازیکن سابق تیم‌های فوتبال آژاکس، آرسنال، بارسلونا و تیم ملی هلند شده، ارسال یکسری پیامک‌های غیراخلاقی از سوی او به برخی از کارمندان زن باشگاه برای مدتی قابل توجه بوده است و این ماجرا به حدی باشگاه را عصبانی کرده که در بیانیه‌اش بنویسد: «اورمارس از حد و حدودش تجاوز کرده است.»

 اورمارس شخصاً نیز در خصوص این ماجرا صحبت کرد و گفت: «من شرمنده‌ام. هفته گذشته به من درباره رفتارم و اینکه در نظر سایرین چگونه بوده‌ام، خبرهایی رسید. متأسفانه من متوجه این موضوع نشدم که پا را از حد فراتر گذاشته‌ام اما در روزهای اخیر متوجه شدم و به همین دلیل هم تحت فشار سنگینی قرار گرفتم. من مراتب عذرخواهی‌ام را اعلام کردم و درک می‌کنم که این گونه رفتارها به خصوص برای کسی در جایگاه من قابل توجیه نیست و من الان این موضوع را درک می‌کنم که البته خیلی دیر است. من جز اینکه الان از آژاکس بروم گزینه دیگری نمی‌بینم. این اتفاق همچنین روی زندگی شخصی من هم تأثیر بزرگی دارد. به همین دلیل از همه می‌خواهم که لطفاً حریف خصوصی من و خانواده‌ام را رعایت کنید و بگذارید که در آرامش به زندگی‌مان ادامه دهیم.»

طبق گفته لین می‌یارد، رئیس واحد نظارت باشگاه آژاکس تصمیم اتخاذ شده برای اخراج اورمارس با مشورت با رئیس باشگاه، ادوین فان‌درسار صورت گرفته است. او در این خصوص عنوان کرد: «این برای همه افرادی که به هرنوعی درگیر ماجرا بوده‌اند، یک شرایط ناراحت کننده است، به خصوص برای بانوانی که بابت رفتار اورمارس آزار دیدند. زمانی که ما شایعاتی درباره وقوع این اتفاق شنیدیم، فوراً دست به کار شدیم تا صحت و سقم آنها را برررسی کنیم. این کار را با احتیاط کامل و در نظرگرفتن تمامی جوانب انجام دادیم و در نهایت با مشورت با مدیرعامل، رئیس باشگاه و کمک یک گروه از مشاوران خارجی تصمیم بر این شد که اورمارس برکنار شود. مارک احتمالاً از نظر فنی بهترین مدیرورزشی بوده که باشگاه آژاکس داشته اما او پا را از حد فراتر گذاشته است.»

فان‌درسار، هم‌تیمی سابق اورمارس و رئیس باشگاه آژاکس هم گفت: «من فکر می‌کنم که وضعیت به وجود آمده برای همه ما وحشتناک است و من هم با گفته‌های لین می‌یارد موافقم. من به عنوان رئیس باشگاه موظف به کمک به همکارانم هستم اما ایجاد یک فضای امن کاری برای همه بسیار مهم است. من و مارک روزهای زیادی را در کنار هم سپری کردیم اما اکنون مجبوریم که قطع همکاری کنیم و این یک ضربه بزرگ است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    فکر کردم در مورد سرکار آجرلو نوشته.یه لحظه تعجب کردم.
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    مثل سرکار آجرلو حرفه ای نیست.جوری فساد انجام میده که آب از آب هم تکون نمیخوره.
  • تنیسیوس US ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    درود به شرفش چون اشتباهشوپذیرفت و معذرتخاهی کرد.اینا هرچی باشن ریاکارانه دروغ نمیگن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی