دین‌محمدی: استقلال بد بازی کند ولی ببرد/ قیمت‌ امثال کریمی و عزیزی کمتر از ۲۰ میلیارد کمتر نیست
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و استقلال گفت که بازیکنان استقلال باید تلاش خود را انجام دهند تا روزی شانس بازی در تیم ملی سراغ آنها بیاید.

سیروس دین‌محمدی درباره برگزاری بازی نمادین بین تیم‌های ۹۸ فرانسه و منتخب سرخابی به یاد درگذشتگان فوتبالی اظهار داشت: نباید اسطوره‌های‌مان را فراموش کنیم. خداداد عزیزی و محمدرضا مهدوی تلاش زیادی برای برگزاری این دیدار کردند. جمع کردن پیشکسوتان و گرفتن زمین ورزشگاه آزادی کار سختی است. خیلی‌ها فوتبال‌شان تمام شده و در حال و هوای فوتبال بازی کردن نیستند. همیشه باید یاد و خاطره میناوند و انصاریان را زنده نگه داریم و فراموش‌شان نکرد. خیلی‌ها از جمع ما رفته‌اند، مرحوم پورحیدری، حجازی، پیشکسوتان پرسپولیس، ولی یادشان همیشه با ما خواهد بود.

وی در مورد وضعیت آمادگی پیشکسوتان تصریح کرد: همه خوب بودند. به هاشم بیک‌زاده که در تیم منتخب سرخابی بود گفتم همیشه ما می‌بریم که این اتفاق هم افتاد. خیلی بازیکن چاق نداشتیم و نفراتی مثل علی کریمی و کریم باقری خوب بودند. خداداد عزیزی و رسول خطیبی هم بد نبودند.

بازیکن پیشین تیم ملی و استقلال در واکنش به این سؤال که اگر جزو نسل فعلی فوتبال ایران بودند قیمت‌ قراردادشان چقدر بود، گفت: فکر می‌کنم قیمت امثال ما، علی کریمی، کریم باقری و خداداد عزیزی کمتر از ۲۰ میلیارد تومان نبود.

دین‌محمدی درباره شرایط استقلال در آستانه بازی با پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، تصریح کرد: اعتقاد دارم استقلال بد بازی کند ولی ببرد، هیچ ایرادی ندارد. استقلال با پیروزی برابر هوادار دوباره اعتماد به نفس خود را پیدا کرد. فکر نمی‌کردم با آن شرایط کرونا و نداشتن تمرین بتوانند برنده شوند. این مسئله نشان می‌دهد از نظر بدنی خوب بوده‌اند.

وی در خصوص انتقادهای فرهاد مجیدی از دراگان اسکوچیچ به دلیل بازی نکردن بازیکنان استقلال در تیم ملی گفت: طبیعی است وقتی سرمربی تیم ملی ۱۰ بازی پشت سر هم برنده می‌شود، به بازیکنانش اعتقاد داشته باشد. یک زمانی است تیم ملی می‌بازد یا مساوی می‌کند، می‌توان انتقاد کرد که چرا فلان بازیکن هست یا فلان بازیکن نیست. اسکوچیچ با تیم ملی نتیجه گرفت و سرش بالا است. پیش خودش می‌گوید دلیلی ندارد بازیکن دیگری دعوت کنم. از آن طرف، به عنوان یک استقلالی باید بگویم نباید انگیزه بازیکنان را از بین برد. فوتبالیست‌های زیادی پشت خط بوده‌اند و روزی شانس به آنها رو می‌آورد. بازیکنان استقلال با تمام وجود تلاش کنند تا شانس یک روزی سراغ آنها بیاید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    امیر عابدازده که توی دسته 2 اسپانیا بازی می کنه توی یک بازی 3 تا گل می خوره ولی سید حسین حسینی توی 16 بای فقط 5 تا گل خورده. پس نشون میده امیر عابدزاده چون پدرش احمدرضا عابدزاده است وارد تیم ملی شده و فرهاد مجیدی حق داره بگه چرا اسکوچیچ به لیگ ایران نگاه نمی کنه. اگه اسکوچیچ بازی هاش رو برده فرهاد مجیدی و بازیکنانش هم بازی هاشون رو بدن پس باید تیم صدرنشین لیگ برتر، بازیکنان بیشتری توی تیم ملی داشته باشه
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      اگه احمدرضا عابدزاده پدر امیر عابدزاده نبود و اگه تیم ملی در اختیار مافیای لنگ نبود امکان نداشت هیچ وقت امیر عابدزاده به تیم ملی دعوت بشه.
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      با صحبت دین محمدی مخالفم. استقلال باید هم خوب و زیبا بازی کنه و هم ببره. مردم میشینن بازی زیبا رو نگاه کنن. باید تمرینات استقلال به نحوری باشه که بازی زیبای اونا در زمین مشخص باشه البته با این زمین هایی که در ایران هست بازی زیبا ارائه کردن سخته ولی به هر حال استراماچونی این کارو به خوبی انجام می داد و وقتشه فرهاد مجیدی هم طوری تمرینات رو برگزار کنه که بازی زیبایی از استقلال ببینیم همزمان با بردهایی که کسب می کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی