نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
پاسخ روشن درویش به اعتراض یحیی/ او بازیکنانی می‌خواهد که امکان جذبش نیست/ مدیرعامل سرخ‌ها مذاکره با یک لژیونر را تایید کرد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بعد از شکست سرخ‌ها در سوپرجام بازیکنان مد نظر یحیی گل‌محمدی را نمی‌تواند جذب کند.

رضا درویش بعد از از دست رفتن قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت:در بازی‌های به این شکل یک تیم قهرمان می‌شود ولی تیم پرسپولیس در نیمه دوم با وجود اینکه ۱۰ نفره بودیم حاکم میدان بود.

وی افزود: ۸ بازیکن ما یا مصدوم بودند یا کرونا داشتند. این ۸ بازیکن خوبمان را نداشتیم اما بازی قابل قبولی ارائه کردیم. روی یک حادثه گل خوردیم و نشد که از فرصت‌ها استفاده کنیم. این هم از زیبایی بازی‌های فوتبال است و قهرمانی مبارک فولاد باشد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی باشگاه گفت:البته ما برای تیم شاید مشکلی نداشته باشیم اما مشکلاتی که به تحمیل می‌شود کار را سخت می‌کند. همان ابتدای ورودم پول اوساگونا را با چند بار برگشت خوردن از این و آن گرفتم و پرداخت کردم.همین حالا نامه آمده که پول محمد نادری که حدود ۱۰۰ هزار یورو است باید پرداخت کنیم. درست شب بازی از طرف بیرانوند که دروزاه بان بزرگ تیم ملی است نامه آمد و پنجره ما را بستند. استوکس و رادوشوویچ هم همین شرایط را ایجاد کردند.

درویش تاکید کرد:در دوره گذشته چک‌هایی را قرض کرده اند و پولش را هم گرفتند که سررسید آنها آمده است.باشگاه یک ظرفیتی دارد، حتی جایی هم برای گرفتن تبلیغات نداریم. شاید روز اول فکر می‌کردیم اگر بودجه قابل قبولی را گرفتیم در هزینه‌های نیم فصل مشکلی نداریم اما مشکلات ما این است که الان کلی بدهی به ما تحمیل شده است. مرتب پنجره در حال باز و بسته شدن است. مقصر اینها یک مدیر نیست مگر آنکه یک بانک پشت سرش باید که بگوید ما هزینه کنیم.

وی تاکید کرد: این مشکلات روی کادر فنی و بازیکنان تاثیر می‌گذارد. در این مدتی که آمدیم کادر فنی درخواست یک زمین تمرین داشت که با مساعدت همکارانمان این زمین را هماهنگ کردیم. باور کنید گاهی مواقع برای حل مشکلات متوسل به وزیر ورزش می‌شویم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص درخواست گل محمدی برای جذب بازیکنان گفت: به او گفتیم هر بازیکنی که مد نظر او است که بازیکن آزاد است جذب می‌کنیم ولی یکسری اسامی‌به ما اعلام کردند که بازیکنان فیکس تیم‌های مختلف هستند.

درویش در خصوص گلایه‌های گل محمدی مبنی بر اینکه نام ۱۳ بازیکن را به باشگاه داده ولی بعید است حتی یک بازیکن جذب این تیم شوند گفت: ما که نمی‌توانیم بازیکنان فیکس تیم‌های دیگر را آزاد کنیم. مثل این می‌ماند که یک باشگاه بگوید ما وحید امیری را می‌خواهیم. آیا ما می‌توانیم او را بدهیم؟ ما با بازیکنانی مثل مغانلو مذاکره کردیم، تمام بازیکنان مد نظر وی را به باشگاه‌ها درخواست دادیم. حتی روز گذشته یک اسم به ما اعلام کرد که ما بلافاصله درخواست را ارائه کردیم.به او و پیروانی به عنوان مدیر تیم اعلام کردیم هر بازیکنی مد نظر هست ما برای قرارداد بستن آماده هستیم اما به شرطی که امکان انتقال او باشد.

وی در خصوص شایعه حضور رضاییان گفت:صحبت‌هایی را به صورت ابتدایی کردیم البته یکسری مشکلات را از طرف باشگاهش به ما اعلام کرده است. ما یکسری رایزنی‌ها را انجام دادیم که اگر مسیرش آماده باشد آن را خواهیم رفت.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نام بازیکن خارجی در لیست گل محمدی وجود دارد یا خیر گفت: یک بازیکن بود که برای انتقال او نامه نوشتیم. او ۵ میلیون دلار پول رضایتنامه او بود و یک میلیون دلار هم خودش می‌خواست. بعید می‌دانم تیم‌های ایرانی چنین پولی داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    خب بنده خدا درویش حق داره شاید گل ممد درخواست کرده سلطانی فر را برگردانید.
    • اس کیسه IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      فعلأ که بابا مهدی شما چوب لای چرخ پرسپولیس میزاره. درضمن اگه فولاد وسپاهان وکیسه بازیکن نخرند پس کدام تیم بادلار30هزارتومانی چندتابازیکن خارجی داشته باشه. البته فولاد هم همچین بازی خوبی نکرد گرچه پرسپولیس 10نفره بود وبازیکنان خوبش نبودن.
    • آنالیزور DE ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      آقای درویش تا یکسال به قرارداد دلالممد اضافه نکنی و چند میلیارد رو قراردادش نیاری ؛ عمرا" این مارمولک کوتاه بیاد ! صدری رو همینطوری انداخت گوشه رینگ روبروی هوادارای لنگ
    • غضنفر IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
      از اون اسم مضحکی که برای خودت انتخاب کردی معلومه که چقدر کودک و بی اطلاعی! کافیه یک نگاه به مصاحبه این مدیر بندازی تا بفهمی که وقتی از یک فرد ناتوان و ضعیف برای مدیریت یک باشگاه استفاده میکنند یعنی چه! بس دست و پا ترین مدیر این سال‌های استقلال هر چی هم نداشت بجاش پول و بریز و بپاش و خرید انواع و اقسام بازیکن و ستاره های داخلی و خارجی را داشت. نه اینکه با پرسپولیس جوری رفتار می‌کنند که انگار این باشگاه باید بدون هزینه اداره بشه!!! یک سخن با درویش! آقای محترم اگر قراره ستاره ای را جذب کنی که بازیکن فیکس تیمش نباشه یا آزاد باشه و هم ارزون باشه مدیر میخوایم چیکار؟!!! اونم مدیر مدعی! چرا اینهمه داد و فغان که سر میدی مدیر عامل سپاهان و استقلال و بقیه سر نمیدن! استقلال و سپاهان در تمام این سالها گرانترین بازیکنان خارجی و داخلی را جذب کردند اما دریغ از یک افتخار بدون مشکل پول همه رو دادن، فقط گاهی واسه اینکه گندش در نیاد یک کم سر بعضی پرداختها با رسانه ها شوخی کردند! این پولا چرا واسه اونا هست واسه ما نیست!
    • رامین تاج IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      لنگیهای کیسه کش اگر فولاد خرید میکنه دلیلش اینه 2سال پنجئرش بسته بوده الان کار دوسالو یکجا داره میکنه استقلالم سه تا بازیکن تاپش رو رد کرد تادوتا بازیکن بخره رشیدو داد سپاهان با پول قرارداد فسخ شده رشید یه ازبک گرفت آغاسیو رضاوندم با حردانی عوض کرد شماهم بازیکناتونو معاوضه کنین
  • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    آقای درویش مشکلات تیم رو گفتی ولی مگه شما نمیگفتی از مشکلات خبر داری و با چشم باز اومدی چطور فولاد تونست کوشکی رو از پیکان بگیره ولی پرسپوليس نتونست پرسپوليس پر شده از بازیکن معمولی ما احمد نور دادیم اسدی رو گرفتیم علپور رفته پاکدل داریم اینها همش باعث افته نبود ترابی کاملا به چشم اومد
  • مهسا IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    چرا نمیزاری ساکت باشیم تو نمیدونی این جور تیم ها بازیکن بزرگ و گرون میخان تو که نمی‌دونستی اوضاع چجوری براچی قبول کردی بیای الان به جایی که ما طلبکار باشیم انگار بدهکارم هستیم عرضه ندارید هیچ کدوماتون امروز نهایت بی کفایتی رو دیدیم هممون رقیبا تو روز چهارتا بازیکن میخرن ما روزی چهار بار پنجرمون بسته میشه تمومش کنید
  • یه ایرانی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    یه سوال پس بود و نبود شما چه فرقی داره؟ بذار یکی بیاد شاید تونست کاری بکنه!بهتر نیست؟!
  • تاژکهیرآسیا IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    چطورفولاد تونست کوشکی که باپیکان قرارداد داشت جذب کنه پول رضایتنامه شوهم بده اماتو کچل نتونستی بابا حمید کیسه کشا ازعمدتورو مدیرعامل پرسپولیس کرده تاموبه مودستوراتشواجرا کنی تاپرسپولیس ضعیف بشه تیم حکومتی کیسه قهرمان بشه بعد از ده سال قهرمانی امروز هم به خاطر بابا حمید کیسه کشا ازدست دادیم
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    یعنی از اول این بهانه ها رو درویش نمیدونسته و اومده پرسپولیس!اگه واقعا نمیدونستی اقای درویش الانم دیر نیست .خیلی راحت یه استعفا و برو لا دست همون کیسه کشی که تو را مسئول وقت کشی و نابود کردن پرسپولیس کرده. هواداران پرسپولیس خوب میدونند این اتیشها از گور چه کیسه کشی هست !
  • امین LT ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    امکان جذبش نیست پس وظیفه شمای مدیر عامل چیه ؟منم مدیر عامل بشم که همین حرفو میزنم ،تنها کاری که میکنی از اسپانسر پول گرفتنه و پول فصل بعد رو پیشخور کردنه والا کار دیگه بلد نیستید .چرا پس ِآجرلو بلده ؟
  • حامد IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    استقلال سالهای گذشته ضعفاشو چسبوند به وزیر خواهشا سمادیگه ای کارو نکنید استقلال پنج ساله از لحاظ بازیکن داره تزریق میشه پرسپولیس با پنجره های بسته فقط ریزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی