نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
حمله تند باشگاه پرسپولیس به بیرانوند/ درآمد دلاری را از پرسپولیس داری اما شاخ و شانه می‌کشی/ هر بار زورت رسید تیم و هوادار را تحت فشار گذاشتی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه پرسپولیس در ارتباط با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس و تهدید شدن فدراسیون از سوی علیرضا بیرانوند اطلاعیه‌ای صادر و از رفتار وی ابراز تاسف کرد.

باشگاه پرسپولیس در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش به دلیل شکایت بیرانوند اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

پرسپولیس این روزها شرایط عجیب و غریبی دارد. گویی رقابتی در گرفته است که هرکس هر گونه می‌تواند پای خود را روی گرده پرسپولیس می‌گذارد و فشار می‌دهد به گونه‌ای که نتواند از جای برخیزد، هرچند پرسپولیس از این نامرادی‌ها بسیار دیده  و هر بار برخواسته است.

این روزها کسی نیست که نداند پرسپولیس یکی از سخت‌ترین دوران‌های خود را سپری می‌کند و طبعا انتظار نداشتیم کسی مانند علیرضا بیرانوند که همین حالا حضورش در اروپا و قبل از آن حداقل بخشی از توفیق و اوج خود در تیم ملی و جام جهانی گذشته را مدیون پرسپولیس است، چنین رفتار و رویه‌ای را در پیش بگیرد. او حق دارد مطالبه خود را پیگیری کند ولی ما در این باره سخن نمی‌گوییم. او همین حالا همین درآمد دلاری و یورویی را از صدقه پرسپولیسی دارد که در چنین بزنگاهی قرار گرفت و بیرانوند تا پای تهدید دبیرکل فدراسیون فوتبال به طرح شکایت در کنفدراسیون پیش رفت تا جلوی صدور کارت بازی دروازه‌بان جدید پرسپولیس گرفته شود.

در روزهای گذشته تلاش کردیم وی را متقاعد و راضی کنیم که مهلت بدهد ولی حاضر به این امر نشد، در حالی که خوب می‌دانست مدیرعامل جدید پرسپولیس در میانه انبوهی از مشکلات تازه وارد این عرصه شده است و اندکی زمان لازم است تا مشکلات رفع و رجوع شود.

به یاد علیرضا بیرانوند می‌آوریم که به لطف حضور در پرسپولیس، بدان حد اوج گرفت که در جام جهانی بدرخشد و در بازگشت به جای آن‌که قدردان پرسپولیس باشد برای این تیم شاخه و شانه کشید. با وجود قراردادی که داشت از انجام تعهدات سر باز زد تا باشگاه را وادار به عقد قراردادی جدید کند که هم رقم آن افزون بود و هم در آن بند جدایی قرار داد تا پس از آن به طور مرتب باشگاه را تحت فشار قرار دهد و با همین پشتوانه، باشگاه را در مقاطعی دیگر وادار به پذیرش شرایط خود نمود. این‌ها واقعیت‌هایی هستند که در زمان خود به گونه دیگری وانمود شدند و حقیقت از هواداران پنهان شد.

مطالبه علیرضا بیرانوند در مقابله انبوه بدهی‌ها و مشکلات مالی پرسپولیس رقمی به حساب نمی‌آید. این پول را پرداخت خواهیم کرد ولی چرخ روزگار خواهد چرخید و کسی چه می‌داند که روزگار آبستن چه حوادثی است ولی بیرانوند خود خوب می‌داند که هر بار زورش رسیده است پرسپولیس و هوادارانش را چگونه تحت فشار قرار داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باج گاه پیزوری IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    تن من مباد پیزوری باد
  • کوهمره_جروق IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    بیرانوند به موقع یادش اومد به پرسپولیس ضربه بزنه
  • لنگی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    پولشا میخواد چه رویی دارید چندوقته داره میگه پولابدید محل نمیدیدپروا
  • علی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    پرسپولیس از پیشکسوت خیر ندیده. بیراتوند هم پولکی هست وگر نه می توانست وقت دیگری را برای بدهی اش انتخاب کند.یادم اولین جام اش با پرسپولیس چی گفت.
  • جمشیدی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    لر بی خاصیت چوپان زاده هرچه دارد از صدقه س تیم پرسپولیس است تا قبل از اینکه به پرسپولیس بیاید درنفت بازی میکرد وازانجای که این تیم منحل شد پولی نصیبش نشد حتی شبها به گفته خودش کارتن خواب بود واین تیم پرسپولیس بود که به او هویت داد که حالا شخصی که حتی پول آمدن ازلرستان به تهران رانداشت وعین فیلم نمکی قاچاقی بامینی بوس به تهران رساند حالا از صدقه سر پرسپولیس دراروپا دلار و یورو پارو میکند شده دشمن پرسپولیس ودیگر رای کمیته استیناف دقيقا و حساب شده عمدا شش روز مانده به پایان نقل و انتقالات پنجره پرسپولیس راببند البته طبیعی است رئیس فدراسیون هم لر است ورئیس کمیته استیناف هم مصطفوی ملعون هم یک استقلالی است وهمگی علیه پرسپولیس
  • لنگ قرمز+اتوبوس IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    خاک توسرت بیرانوند رفتی برای این لنگیها چندتا جام آوردی اینم دستمزدت آخه این لنگیها دیدگاشون همینه همه کار اگه براشون بکنی بازم چشمشون دنباله جیبته
  • الونگا IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    حق با بيرانونده دومیلیارد طلب دوسال پيشو ميخاد با پول الان بگیره،شما هم خجالت بکشید وی سوزن هم به خودتون بزنيد
  • lol IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    بیرانوندو علی منصوریان توی نفت بیرانوند کرد! پرسپولیس کجا بود این وسط؟؟؟ دمت گرم داش علی بیرو استقلالی قدیمی تا میتونی بزار تو کاسشون و پولهاتو تا قرون آخر بگیر تا فرش دزدیان پولهاتو هاپولی نکنه سابقش خرابه و دست خودش نیست دلار و یورو میبینه دستش کج میشه.
  • صادق IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    کمی پول به بوژیدار نمیدهند تا پرسپولیس مردمی را بدهکار کلان کنند تا دروازه بان هم نداشته‌باشد ، این وزیر و این درویش نفوذی کیسه برای کیسه و رقبای پرسپولیس بازی میکنند سیاه بازی اش مال هوادارهاست ، خب مدیر بی لیاقت بیرو و بازیکنان پرسپولیس چند سال باید منتظر پولشان بمانند ،جون بکنید حق و حقوقشون رو بدهید کجای دنیا سراغ دارید تیم پنج سال پیاپی قهرمان شود و دو نایب قهرمانی آسیا را داشته باشد اما محتاج نان شب باشند !!؟ این از کرامات مدیران دولتی هستش.
  • محمد حسین IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    بیرانوند هم فهمیده لنگ چه تیم کثیف و حال به هم زنیه شکایت کرده تا به همه بگه چقدر لنگ مال مردم خور هستش خخخ لیقتتون بیشتر از این نیست 🤮🤮
  • محمدرضا IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    قرار داد بسته وپولش رو میخواد باشگاه‌های ایرانی هم بجای مظلوم نمایی قبل از بستن قرار داد فکر اینجا را بکنند
  • اریا IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
    وقتی به هر ننه قمری به بدی نتیجش میشه این اقا ؟؟؟اول باید ممنون آقای منصوریان باشه بعدشم پرسپولیس البته این آقا کلا به بی صفتی خلق و خوی مثبتی داره
  • حسین IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    اونایی که بیانیه دادند دروغ میگن و همین چنددقیقه پیش توی فوتبال برتر آقای بیراوندبا علیرضا میثاقی تلفنی صحبت کرد و دروغگویان را بامدرک ضایع کرد، درود بشرفت بیراوند عزیز.
  • یاس IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    بیرو استقلالی بود بنده خدا رو گولش زدند رفت پرسپولیس.
  • سرباز پرسپولیس IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    بیرانوند عزیز و بزرگوار همه طرفداران باشرف پرسپولیس میدونند که مدیریت کثیف و حلقه به گوش دولتی مقصر وضع موجود پرسپولیس هستش و شخص وزیر نالایق ورزش قبلی که خدا ازش نگذره و وزیر نالایق ورزش فعلی مسبب گرفتاریهای پرسپولیس هستش. پرسپولیس در بین همه تیم های لیگ برتری بیشترین درآمد زایی میلیون دلاری آسیایی داشته و تو فروش بازیکن هم از طریق طارمی و بیرانوند و... درآمد داشته و به خاطر برند باشگاهی باید بیشترین درآمد اسپانسری هم داشته باشه؟! با اینهمه درآمد چطوریاست که باشگاه رقیب نه درآمد آسیایی داشته و نه برندش در حد پرسپولیس بوده؟! پس چرا بی دغدغه و با جیب پر بهترین خارجی ها رو خریده و بهترین بازیکنان داخلی رو خریده حتی از پرسپولیس هم چندین بازیکن (منشا و رمضانی و نادری) گرفته؟! بعد خجالت هم نمیکشن میگن پرسپولیس تیم حکومتی هستش؟! مدیریت نالایق و حلقه به گوش دولتی پرسپولیس عامل همه نابسامانی های پرسپولیس هستش که شخص وزیر نالایق ورزش باید جوابگو این دزدی تاریخی از پرسپولیس باشه؟! همین کسانیکه بیانیه بر علیه سرباز پرسپولیس بیرانوند عزیز منتشر کردند همین پسماند های برده های حلقه به گوش دولتی هستن
  • رضا IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    درآمد دلاری داره که داره.یعنی چی ؟!هرکس حقشو بخواد شما مدیریت بدردنخور باید بهش حمله کنید؟بعد از ۲ سال بدبخت صبوری کرده نتیجه نرسیده شماها باید قبل اینکه پنجره بسته شه فکری کنی بی لیاقت های بدبخت
  • شهرام IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    خیلی جالبه بی کفایتی و بی عرضگی های مدیریتی خودشون رو پشت اسم پرسپولیس پنهان میکنن و از احساسات هواداران علیه دیگران استفاده.تف ب مدیریت انتصابی
  • میثم IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    باشگاه لنگ چرا زور میگه. بیرو طلب داره. فقط پولشو میخواد. چرا نمیدید
  • مهدی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    البت پرسپولیس هم خوب پولی گیرش اومد درآمدش هم صدقه نیست خودش تلاش کرده همیشه دو درش میکردید حالا گیرش افتادید
  • تیر غیب US ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    با درود،چه خبر است؟چه اتفاقی افتاده؟کدام شیطنت کدام رخنه دودِ دخان از کدام سو برخواسته؟ آقای بیانیه نویس شما که بیرانوند را به درکِ شرایطِ موجود میخوانید خود با لحاظِ شرایط اقدام به بیانیه نویسی برای فرزند خود مینمایی؟! اینچنین مسائلی باید در منظر عام فیصله یابد؟ در خانواده هم با مشکلات و اعضای خانه چنین میکنید؟همهء هواداران به کم و بیش ریشه های این فشارِ کمر شکن را میدانند همچنان که عللِ بحرانی شدنِ این مشکلات در چند ماهِ گذشته.پس آیا شایسته بود برای فرافکنی و فرار از انتقاداتِ احتمالی اینگونه سراسیمه بگویید:کی بود کی بود من نبودم!
  • بیژن IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    نیمی از مدیران استقلال و پرسپولیس ، خائن به باشگاه ومطیع اوامر کسانی هستند که ماموریت شان ، بدبخت و بدهکارکردن این دوباشگاه است که دولتی باقی بمانند.....حق با بیرانوند و بازیکنان است و مدیران بیانیه نویس جایی در میان مردم و هواداران ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی