نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
خانواده کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جورجینا رودریگس شریک زندگی کریستیانو رونالدو هم مثل فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال تأکید کرد که در خانه آن‌ها خبری از موبایل و دیگر تکنولوژی‌ها برای بچه‌ها نیست.

جورجینا رودریگس می‌گوید او و کریستیانو رونالدو فرزندانشان را به شیوه قدیمی و با مدادشمعی و خانه‌بازی سرگرم می‌کنند به جای آی‌پد و لپتاپ.

ستاره مستند جدید نتفلیکس به نام «من جورجینا هستم» در تلاش است تا اجازه ندهد تکنولوژی اینقدر زود وارد خانواده بزرگ‌شان بشود. رونالدو ماه گذشته که برای تعطیلات به مراکش رفته بود فاش کرد که پسر بزرگش کریستیانو جونیور هنوز منتظر گوشی موبایل است. شریک زندگی‌اش تأیید کرد که در تلاشند تا وسایل مدرن را از فرزندانشان دور کنند.

جورجینا در مستند نتفلیکسش در مورد فرزندان رونالدو که برای‌شان مادری می‌کند، گفت که او را «مادر» صدا می‌کنند. او که از زمان پخش مستند نزدیک به ۴ میلیون دنبال‌کننده به اینستاگرامش اضافه شد، گفت: «ما در خانه مانند دیگر والدین نیستیم که به کودکان موبایل و آی‌پد و کامپیوتر بدهیم. برعکس همیشه خودکار و مداد و مهره و وسایل خانه‌بازی دم دست بچه‌هاست. ما زیاد نقاشی می‌کشیم و زیاد می‌رقصیم. اصلاً حوصله و وقت سر و کله زدن با تکنولوژی را ندارم و زیاد هم از اینجور چیزها سر در نمی‌آورم.»

کریستیانو ماه گذشته در مصاحبه‌ای در دبی به هوادارانش گفت: «پسر بزرگم به زودی ۱۲ ساله می‌شود و هربار از من می‌پرسد بابا می‌توانم تلفن داشته باشم، می‌توانم تلفن داشته باشم، می‌توانم تلفن داشته باشم؟ من به او می‌گویم: کریستیانو تو هنوز فرصت داری. من به خوبی میدانم که نسل جدید یک قدم جلوتر از سن خود هستند بنابراین موافقم که باید از چنین چیزی سود ببریم اما نباید غرق تکنولوژی شویم. تکنولوژی را در فواصل زمانی مشخص در اختیار بچه‌ها قرار دهید نه همیشه. فکر می‌کنم نکته اصلی همینجاست.»

اگرچه جورجینا گفته که در مورد تکنولوژی زیاد خوب نیست و چندان سر در نمیاورد، اما به نظر نمیرسد که در زیاد کردن تعداد دنبال‌کننده‌های اینستاگرامش مشکلی داشته باشد. او در حال حاضر نزدیک به ۳۳٫۲ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و از هفته قبل که مستند نتفلیکسش پخش شد ۴ میلیون نفر به تعداد دنبال‌کننده‌هایش اضافه شد. 

کریستیانو رونالدو در این مستند ۶ قسمتی تأیید میکند که «۱۰۰۰ درصد مطمئن است که می‌خواهد با جورجینا ازدواج کند.» جورجینای آرژانتینی‌الاصل که در اسپانیا بزرگ شد همچنین در این مستند فاش کرد که قصد دارند بعد از بازنشستگی اسطوره در پرتغال زندگی کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ..... IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    خدا یا رونالدو چه زن عبرتی داره خاک تو سرت رنالدو انگار زن قاطی بود خدا کنه یک زن دیگه سال دیگه بیات پیشت این خیلی زشته بدون آرایش بیاد پیشت زهر ترک میشه ادم خاک تو سر اون کسی که به این میگه خوشکل به الکی بچه میاره تا رنالدو ترکش نکنه 😡😡😡😡😒😒😒😒
  • Pea IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    Mr. Ronaldo, how do you go to school after not buying a phone for Bachton?
  • امیر IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    تو خوبی حسود
  • ندا جون IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    خخخخخ فکر کنم کرمانشاهی هستی
    • .. IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      مگه کرمانشاهی ها چشونه؟؟
  • مجتبی طیبی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    هر کس تو زندگیش طرز فکری داره و طرز فکر جورجیا برای تربیت فرزندانشان با این همه پول این این گونه هست
  • پریسا IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    ایرانیا همه چی رو تو ظاهر میبینن بدبخت ببین چیکار کرده که ول کنه جورجینو نیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی