۴
رقم انتقال آزمون به لورکوزن لو رفت/ روس‌ها در خصوص سردار دروغ گفتند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعضی از نشریات و رسانه‌های روسی مدعی بودند زنیت با دریافت ۵ میلیون یورو از باشگاه آلمانی، رضایتنامه مهاجم ایران را صادر کرده‌اند.

سردار آزمون مهاجم ایرانی سابق تیم زنیت سرانجام بعد از نزدیک به ۹ سال حضور در لیگ روسیه سر از بوندس‌لیگا درآورد. آزمون  در حالی که تا پایان فصل با تیم زنیت قرارداد داشت در نقل و انتقالات زمستانی همین فصل به بایر لورکوزن آلمان فروخته شد.

اما ادعای مطرح شده یک رسانه مشهور آلمانی مبنی بر رقم قرارداد سردار آزمون با باشگاه لورکوزن برخلاف چیزی است که از سوی باشگاه روسی اعلام شده است. بعضی از نشریات و رسانه‌های روسی مدعی بودند مدیران زنیت که از توافق مخفیانه سردار آزمون با لورکوزن برای فصل بعد ناراحت بودند، با دریافت ۵ میلیون یورو از باشگاه آلمانی، رضایتنامه مهاجم ایران را صادر کرده‌اند.

با این حال، نشریه معتبر «کیکر» آلمان در گزارش تشریح آخرین وضعیت مصدومیت سردار آزمون، مبلغ انتقال این مهاجم را کمتر از این عنوان کرده است. به نوشته کیکر، بایر لورکوزن با پرداخت تنها ۲٫۵ میلیون یورو به زنیت، سردار را در نقل و انتقالات نیم‌فصل به آلمان آورده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ح ح IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    روس های شارلاتان
  • سعید IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    سردار سپاهانی💛💛💛💛
  • امیر IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    بچه رو نبردی😜
  • جمشید IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    طارمی رو خبر دارین مجانی بردن پورتو ولی سردارهنوز آینده داره هم بهتر ازطارمیه هم بازیش واقعا خوبه ولی تو تیم ملی بهش پاس نمیدن تا تعداد گلش از طارمی تون بیشتر نشه ولی دمش گرم ولی بازم گل میزنه چونکه خدا باهاشه پس شما هر کاری که ازدستون برمیاد انجام بدین،،،،فقط(سردار دلها بهترین فوتبالیست آسیا مسی اسیافقطفقطفقطفقط)(سردار آزمون)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی