زارعی: برای قهرمانی در هانگژو برنامه‌ریزی کردم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اردوی تیم ملی رویینگ تا ۳۰ بهمن در دریاچه آزادی تهران پی گیری می شود. تیمی که ماههای پرفشاری را پیش رو دارد.

کیمیا زارعی و دختران رویینگ، تابستان آینده بازی‌های آسیایی هانگژو را در پیش دارند اما پیش از آن کاپ آسیا و مسابقات دانشجویان جهان.

مدال آور کشورمان این روزها رویای طلای بازی‌های آسیایی را دارد و هانگژو می‌تواند شروعی بر تحقق این رؤیا باشد: «تمرینات سختی را پشت سر می‌گذاریم اما احساس می‌کنم همه ما پیشرفت کرده‌ایم به ویژه خودم که پس از مسابقات انتخابی المپیک توکیو تمرین منظم نداشتم. در دو اردوی اخیر بدنم کاملاً برگشته و رکوردهای زمانی‌ام به نسبت گذشته، بهبود پیدا کرده است تا در مسیر قهرمانی هانگژو گام بردارم.»

زارعی خوشحال است که قایقهای جدید رسیده و بالاخره می توانند کمی به روز شوند: «قایق‌های تازه ترخیص شده از گمرک اوضاع را به کلی برای ما تغییر داده است. امروز بالاخره سوار قایق‌های جدیدمان شدیم و واقعاً ذوق‌زده ایم. تفاوت این قایق‌ها با آن چه داشتیم، مثل تفاوت بین بنز و پراید است! در ضمن آنقدر سبک بوده که فشار مضاعفی را نمی خواهد.»

کیمیا که یک رویینگ سوار جوان است، رقابت در این رشته و حضور مداوم در اردوها برایش یک چالش است: «در سال‌های گذشته که یک دانش‌آموز دبیرستانی بودم، حضور مداوم در اردو و رسیدن به تحصیل برایم یک مشکل بزرگ بود. هم تمرین می‌کردم و هم با بسته‌های کمک‌آموزشی، روزانه ۳ الی ۴ ساعت مشغول خواندن ریاضی و فیزیک و شیمی بودم! چاره‌ای جز مدیریت زمان نبود. اما بعد از دانشجوشدن و غیرحضوری کردن تحصیل به دلیل کرونا، شرایط برایم راحتتر شده است. در این دوسال نفس راحتی کشیدم و حالا هم می‌توانم به تمرینم برسم و هم به کلاس‌هایم. البته مشکل فعلی من دروی از خانواده ام هست که تنها دو و سه روز می توانم به همدان بروم و آنها را ببینم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی