نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
یک تیم در استقلال علیه من شدند تا تخریبم کنند/ همه چیز بعد از ۳ بازی اول لیگ شروع شد
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

آرش رضاوند که تنها با یک‌بازی برای فولاد یک‌جام قهرمانی به کارنامه‌اش اضافه کرده در گفت‌وگو با همشهری از شرایط سخت این فصلش در استقلال گفته است.

 آرش رضاوند تنها چند روز بعد از پیوستن به  فولاد توانست قهرمانی در سوپرجام را با این تیم جشن بگیرد. او بعد از جدایی از سایپا و حضور در استقلال خیلی زود توانست خودش را به ترکیب اصلی برساند و جالب اینجاست که در زمان مربیگری استراماچونی، فکری و مجیدی جزو بازیکنان ثابت تیمش بود.

فصل جاری اما برای رضاوند خوب شروع نشد تا او تحت فشار برخی از سایت‌ها و پیج‌های هواداری قرار بگیرد. در نهایت رضاوند بدون اینکه صحبتی در مورد این اتفاقات کند، به‌صورت قرضی از جمع آبی‌های پایتخت جدا شد و به اهواز رفت. بعد از قهرمانی فولاد در سوپرجام، آرش رضاوند به سؤالاتی پاسخ داد.

بازی با پرسپولیس چطور بود؟

بازی خوب و پرهیجانی بود و خدا را شکر که در نهایت فولاد قهرمان شد.

پرسپولیس را چطور دیدی؟

پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. آنها چند بازیکن خودشان را در اختیار نداشتند که طبیعتا این موضوع در روند بازی پرسپولیس تأثیرگذار بود ولی نکته مهم این است که فولاد بازی بسیار حساب شده و خوبی را انجام داد. کاملا مشخص بود که جواد نکونام روی نقاط ضعف و قوت پرسپولیس کار کرده است.

چرا بازی تا این حد پربرخورد و پرحاشیه بود؟

مسابقاتی که به‌صورت تک‌بازی است ممکن است با چنین وضعیتی مواجه شود. به هر حال هر دو تیم دوست داشتند در این جام قهرمان شوند.

فکر می‌کنی فولاد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا روزهای خوبی را تجربه کند؟

فولاد تیم خوبی است و کادر فنی و باشگاه هم تلاش کردند تا با جذب بازیکنان جدید، قدرت فنی تیم را بیشتر کنند. از طرفی ساختار باشگاه فولاد هم یک ساختار حرفه‌ای است و امیدوارم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیریم.

می‌گویند او مربی سختگیری است؟

این سختگیری‌ها برای حفظ نظم و شخصیت دادن به تیم است که در زمین مسابقه منجر به موفقیت فولاد می‌شود.

یک تیم در استقلال علیه من شدند تا تخریبم کنند/ همه چیز بعد از ۳ بازی اول لیگ شروع شد

در مورد جدایی از استقلال صحبت کن. چه اتفاقاتی رخ داد که جدا شدی؟

این مسئله دیگر تمام ‌شده است. من به‌صورت قرضی به فولاد آمدم و امیدوارم بتوانم تا پایان فصل عملکرد خوبی داشته باشم و به فولاد کمک کنم.

امسال برخی انتقادها از عملکرد تو صورت گرفت که ظاهرا بابت این موضوع ناراحت هستی؟

زیاد دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم. کارنامه من مشخص است و در این مدتی که در استقلال بودم با مربیانی چون استراماچونی، محمود فکری و فرهاد مجیدی کار کردم. می‌توانید در مورد عملکرد من از آنها سؤال کنید. همیشه دوست داشتم در زمین مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشم، ضمن اینکه هیچ فوتبالیستی نمی‌تواند در همه بازی‌ها صد باشد. متأسفانه امسال از همان ۳‌بازی اول که لیگ را با برد شروع کردیم برخی فشارها روی من ایجاد شد که برایم عجیب بود، این در حالی است که طبق آمار جزو بازیکنان خوب تیم بودم.

آن اتفاقات در روحیه تو تأثیر گذاشت؟

من کار خودم را انجام می‌دادم. اتفاقا این موضوع را هم پیگیری کردم و می‌دانم چه افرادی با چه نیتی دنبال تخریب من بودند. واقعا آنها یک تیم بودند که در چند جای مختلف می‌خواستند من را تخریب کنند. من نخستین بار بود که با چنین وضعیتی روبه‌رو می‌شدم ولی واقعا برایم مهم بود. آنها افراد کوچکی هستند که دوست ندارم در موردشان صحبت کنم.

رفتار کادر فنی استقلال و هم‌تیمی‌هایت با تو چطور بود؟

واقعا خوب بود. من هیچ مشکلی در این زمینه نداشتم.

همکاری با نکونام چه تاثیری در آینده‌ات خواهد داشت؟

من چند روز است که به تیم اضافه شده‌ام و نیاز به زمان دارم تا با تفکرات این مربی بیشتر آشنا شوم. نکونام بدون شک جزو مربیان خوب فوتبال ایران است. او در دوران بازیگری با مربیان زیادی کار کرده و مطمئن هستم که زیرنظر این مربی پیشرفت خواهم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • روزبه IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    اتفاقا تو باید خوشحال باشی چون ده سال دیگر هم در استقلال می ماندی جامی به چشم نمی دیدی ولی اینجا ۲۴ ساعت نشده یک جام گرفتی
  • تیر غیب US ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    با درود،آرش رضاوند با خروج از اردوگاهِ اهریمن اولین سخنِ صواب را بر زبان راند"پرسپولیس همیشه پرسپولیس است" اما آقای رضاوند آن تیم و گروهی که به بیانِ شما قصد تخریبِ این و آن از جمله شما را داشته اند نمایی از هیولای درونِ حزبِ استقلال است که اساسش بر مناسباتِ سیاسی و درباری استوار گردیده و موفقیت هایش مرهونِ هسته های قدرت و طبیعتش مجیز گو و متملقِ اصحابِ قدرت و مواضعش بدور از حقیقت و منبعث و همراستا با بازی های قدرت است.یکروز در خدمتِ تیمسار فلانی و روزی دیگر در خدمتِ سردار فلانی برای هیولای درون ،کاخ و بیت یکسان است.آنچه مهم است رسیدنِ جیره است و مواجب و افتخاراتِ اهدایی.بواسطهء خدمت به قدرت همواره پشتشان گرم است و زیرشان نرم.بر پشتی تکیه داده دست بر آرامگاهِ بوقلمون میکشند و از نبودِ غذا مینالند.در این میان به جای زبان مار در دهان دارند و به نیشِ کلام هر جانی را خسته میکنند.زمان میگذرد سکرات از سرتان میپرد تازه در خواهید یافت که از خیمهء شیطان خارج شده اید
    • /// IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
      شما به چه حقی استقلال را اردوگاه اهریمن و خیمه شیطان معرفی میکنید؟بعد هم میگوئید که هیچ وقت به هم وطنان استقلالی ات توهین نمیکنی!!! خود شما با قلمت مثل مار نیش میزنی بعد میگویی استقلالی ها در دهانشان به جای زبان مار دارند!! طرفدار پرسپولیس هستی باش هیچ مشکلی ندارد اما حق نداری به استقلال توهین کنی،نمیدانم همان کاربر ایوبی و دلمون تنهایی هستید و یا نه اما ادبیات شما اصلا خوب نیست،چرا فکر میکنید فقط پرسپولیسی ها تلاش میکنند و بقیه بی کار نشسته اند؟پرسپولیس هم حتما اردوگاه فرشتگان است؟بازیکنان پرسپولیس مردان بهشتی اند؟متاسفم از این ادبیات شما که با نوشتن کلمات قلمبه سلمبه مدام به استقلال توهین میکنی و خیال میکنی که خیلی هم با ادب هستی.
    • تیر غیب US ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      با درود،برادر گرامی تریپل اسلش پیش تر به اولین انتقاد شما پاسخ دادم اما منتشر نگردید.کامنت بعدی با مطلعِ"ضمن عرض سلام و ادب برادر من..الی آخِر" را با دقت مطالعه نمودم و در بسیاری از موارد خصوص ارتباط مرحوم عبده با خواهر شاه صحیح فرمودید ولی با گمان به عدم انتشار پاسخی ندادم.اینبار تصمیم به پاسخ گرفتم و امیدوارم از نظرِ نافذِ جنابعالی بگذرد.برادر گرامی این بنده مناسباتِ حاکم بر باشگاه مورد علاقهء شما را مثبت نمیدانم و برای باور خود بیشمار دلیل دارم(از زمان شاه الی اکنون) و تجمعِ دروغ و تزویر و بستن تهمت و امثال آن را تعبیر به اشاراتِ شیطانی میکنم.شما قدری حساس گشته اید.دقت بفرمایید که آرای منفی برای این بنده همواره بیش از آرای مثبت است چرا که هوادارانِ پرسپولیس چندان توجهی به کامنت های بنده نشان نمیدهند.نظرِ خود را مینویسم و از پرسپولیسِ مظلوم حمایت میکنم.آنچه از حمایت وزیر و سفیر و جهتِ بیرنگ کردنِ تلاش پرسپولیس بود را شنیدیم و تحمل کردیم بهتان هایی بی اساس که مسلسل وارد میگردید.بارها و بارها چه با شناسهء لپگلی و چه تیر غیب نوشتم مناسبات میانِ هواداران میرود که به باریکه ها تبدیل گردد1
    • تیر غیب US ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      ادامه..اما گوش شنوایی نیافتم.متأسفانه بسیاری از هواداران استقلال بکلی فلسفهء هواداری را رها نموده سلسله جنبان خصومت و کینه و دشمنی گردیده اند.اما آنچه توجه نفرمودید آنکه،مار را زبانِ "هیولای درون" (تعبیری برای مناسباتِ درونی استقلال) اعلام نمودم و نه در دهانِ هواداران استقلال! او که از نبودِ غذا نالید که اوضاع استقلال را تباه جلوه دهد شماری از بازیکنانِ این تیم مانند سید حسین حسینی بود و نه هموطنانِ استقلالی من.توصیه بنده به شما آنکه بقولِ خودتان چرندیاتِ بنده را ندید بگیرید و انتقاداتِ بنده از مناسباتِ حاکم بر استقلال را به فحاشی هایِ رفقای استقلالی سر به سر کنید.نیش های مورد ادعای شما به پای نیش های اردوگاهِ آبی پوشان نمیرسد!فرهاد مجیدی در انتقاد از اینکه چرا بعد از برد حلوا حلوا نمیگردد پای پرسپولیس را وسط میکشد(آنهم دو بار در یک مصاحبه)..."تمام صحبت ها بر سر اینست که چرا امتیازاتِ یک تیم کم شده است"این نمونه ای از نیش است موضوعِ گلایهء ایشان چه ربطی به پرسپولیس داشت؟!آیا سردار آجورلو در گرد هم آیی لیدر ها پرسپولیس را بی نصیب گذاشت؟شما چگونه از من میخواهید که از پرسپولیس گلایه کنم2
    • تیر غیب US ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      ادامه...گلایه ها را شما میکنید توهین ها را هم رفقای شما میکنند خط و خطوط هواداران هم که از درون اردوگاه ترسیم میگردد پس اجازه دهید بنده نیز به روش خود از این مناسبات انتقاد و از تیمِ مورد علاقهءخود هواداری کنم.شما از هوادار پرسپولیس میخواهید آنانرا فرشته ندانسته دیو و دد بنامد؟! خب دوستان شما دیو و دد مینامند.دزد و هیز هم...بسیاری نیز هم باز میگویم بنده هرگز به هوادارانِ استقلال توهین نکرده و نمیکنم اگرچه بسیار مورد توهین قرار گرفته ام اما رسم بنده تلافی نیست.امیدوارم بعنوانِ رقیب در ورزشگاهِ آزادی با شما ملاقات کنم تا چنانچه ابراز نظر بر مناسبات حاکم بر تیم استقلال را توهین به خود و دیگر هموطنانِ استقلالی قلمداد نموده اید حضوراً از شما پوزش بطلبم
    • /// IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      سلام و عرض ادب خدمت شما جناب تیر غیب،بنده شخصا سعی میکنم که به پرسپولیس و هوادارانش احترام بگذارم و از توهین و تهمت خودداری میکنم،بنده هیچ وقت نمیگویم که شما از تیم خودت حمایت نکنید،هر کسی علایق و سلایقی دارد و من هم به تیم شما احترام میگذارم و دوست دارم این دو تیم همیشه در اوج با هم رقابت کنند زیرا قهرمانی زمانی لذت بخش است و حاضر نیستم حتی یک امتیاز ناحق به استقلال برسد و راضی نیستم حتی یک امتیاز ناحق از پرسپولیس کم شود و همین جا هم چندین بار گفتم شخصا راضی بودم امتیازات گل گهر هم برگردد اما حرف من این است مظلوم نمایی نکنیم،واقعیت این است که فوتبال ایران روی کاکل سر این دو تیم می چرخد و دولتی نیز هستند و تا وقتی که از این وضعیت خارج نشوند یک روز وزیر پرسپولیسی است و یک روز استقلالی،در این سال ها باز پرسپولیس دو سه مدیر خوب نظیر گرشاسبی و سمیعی داشته اما استقلال آن را هم نداشته و هر وقت خواسته اوج بگیرد سرکوب شد،آجرلو چکار کرده؟جز اینکه آرامش را به این تیم برگردانده؟آن حرف هایی یک سری جوان احساسی زدند مثل آجرلو حکم جهادم دهد را به پای بقیه نگذارید،استقلال اگر پول اضافی داشت
    • /// IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
      ادامه:پول بازیکنانش را حداقل به ۵۰ درصد می رساند،آیا توهین و کینه و خودبزرگ بینی و غرور در میان هواداران و اعضای پرسپولیس وجود ندارد؟یادم است یک بار جناب شمسعلی گفتند که لذت بخش تر از قهرمانی های پرسپولیس حسرت و ناراحتی استقلالی هاست،من خودم نسبت به بسیاری از رفتار ها و حرف های جناب مجیدی انتقادات زیادی دارم و معتقدم که غرور دارد اما مشکل شما این پرسپولیسی ها از این صفات مبرا میدانید و برای استقلال از لفظ های اردوگاه اهریمن و حزب شیطان و ماردوش و چکمه پوش و خون آشام استفاده میکنید!مگر داعش است؟همین جناب پیروانی چقدر تا به حال دروغ گفته؟در رختکن بازیکنان تیم را با شارلاتان بازی توصیه میکند،افراد خوب و بد در میان هر دو تیم وجود دارند،اگر استقلال حکومتی بود بعد از قهرمانی آسیا با یک مربی پرسپولیسی به دسته سه سقوط نمیکرد و پرسپولیس سال بعد با همان شرایط مشابه در لیگ نمی ماند،بحث داوری هم که اگر با انصاف ورود کنید می بینید که استقلال هم سود داشته و هم زیان،در هر حال حرف زیاد است اما اینجا مجال گفتن نیست،سلامت باشید،یا علی.
  • 1 IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    ""فتار کادر فنی استقلال و هم‌تیمی‌هایت با تو چطور بود؟ واقعا خوب بود. من هیچ مشکلی در این زمینه نداشتم."" خبرناهار رضاوند کجا گفته یه تیم تو استقلال دنبال تخریب من بودند؟ منظورش از تیم دقیقا شما خبرناهارهای نون حلال خور بود!
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    برو فدات شم، هیچ تیمی نبوده، قبول کن بازیکن نیستی، تا وقتی بخوای حقایق رو نپذیری و گردن این و اون بندازی، همینطوری باقی میمونی
  • اس اس IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    متاسفانه از وقتی اینستاگرام همه گیر شده یه سری فن پیج بنام استقلال با نامو لوگوی استقلال تونستن اعتماد هوادارارو جلب کنن و ازون به بعد شروع کردن به حمایت تگاز کسایی که بشون پول میدن و تخریب کسایی که خرج نمیکنن یهنی حتی اگر مهدی رحمتی به اون بزرگی هم باشی چون خرج نمیکنی نابودت میکنن و ازونطرف حتی یه بازیکن معمولی باشی محبوبت میکنن این رویه چتد ساله ادامه داره سال گذشته مجیدی خرج نکرد ولی سعادتمند خرج کرد همه دیدن چجوری پیجا پشت سعادتمتد ایستادن مجیدیو بیرون کنه امسال مجیدی فهمید برای موفق شدن در استقلال باید این پیجا و کانالارو همراه کنه و میبینیم بااینکه تیم خوب بازی نمیکنه همه پشت مجیدی هستن...واقعیت استقلال همینه..امثال رضاوند قربانی میشن امثال حسینی خرج میکنن و تمام ضعفاشون نادیده گرفته میشه
    • اس اس دستا بالا IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      هواداران و در واقع مردم بهترین قاضی هستن شما خودت عملکرد رضاوند رو در این فصل از ابتدا تا نیم فصل چطور دیدی ؟ تنها کسی که از همین رضاوند حمایت کرد و هنوز هم میکند فرهاد مجیدی بوده اما واقعیت اینه که رضاوند واقعا ضعیف بازی میکرد و در حد هافبک تیم بزرگ استقلال بازی نکرد شما به بازی زبیر نیک نفس دقت کنید بعد از دو سه بازی کاملا شرایط و جایگاه تیم و خودش رو درک کرد و خودش رو آماده بازیهای بزرگ کرد رضاوند بعد از دو سه فصل هنوز ذهن آگاه و فعال برای بازی در تیمی مثل استقلال رو نداشت انگار که هنوزم در سایپا بازی میکنه بازیکن استقلال و هر تیم پر طرفدار احساس مسئولیتش در مقابل هواداران رو باید ضربدر هزار بکنه
    • رامین تاج IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      دقیقا رضاوند خوب نبود ولی ملکردش در 3سال روی هم اقلا از حسینی بهتر بود ولی رضاوندو گروهی میزدن حسینی تمام سوتیاش ماسمالی میشد اونقدر به پاش میموندن تا یه سیو بکنه بگن دیدین ماگفتیم عالیه خخخ..
  • حمید IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    این کامنت رو همیشه یادت باشه آقا رضا ' با نکونام هم لژیونر و هم ملی پوش میشی ' همونطور که تا الان از بازیکنای ساده ملی پوش ساخته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی